ویوو X90 با شارژر قدرتمند 120 واتی عرضه می شود

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- مدتی است که گوشی های آینده سری ویوو X90 در صدر شایعات آنلاین قرار دارد. از انتشار مشخصات مدل های مختلف این سری تا تصاویر مختلف گرافیکی، اطلاعاتی است که ما تاکنون در فضای مجازی دیده ایم اما اکنون برای اولین بار شاهد انتشار گزارشی هستیم که به طور رسمی برخی مشخصات اصلی این گوشی را در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش راهنماتو، ویوو رسما تایید کرد که مدل استاندارد ویوو X90 از این سری از شارژ سریع سیمی تا 120 وات پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، این برند همچنین تأیید می کند که کاربران گزینه ای برای انتخاب بین دو نمایشگر مختلف خواهند داشت. پنل سامسونگ E6 و BOE Q9. هر دو نمایشگر از نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز پشتیبانی می کنند. تیزرهای رسمی همچنین ظاهر کلی دستگاه را نشان می دهند که مطابق با رندرهایی است که اخیراً به بیرون درز کرده است.

Vivo X90

لیست Geekbench تایید می کند که این دستگاه از تراشه MediaTek Dimensity 9200 پشتیبانی می کند. این گوشی در گزینه های رم 8، 12 و 16 گیگابایتی و پیکربندی حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای پنل 6.78 اینچی OLED با وضوح 1260 در 2800 پیکسل با نسبت تصویر 20:9 خواهد بود. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای بیومتریک و امنیت بیشتر نیز ارائه می دهد.

در مورد دوربین‌ها، گوشی‌های هوشمند سری  Xویوو به خوبی شناخته شده‌اند. ویوو X90 دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX758، لنز اولتراواید ثانویه 12 مگاپیکسلی و دوربین سوم 12 مگاپیکسلی خواهد بود. لنز تله فوتو پوشش ZEISS*T و ISP جدید Vivo V2 بیشتر برای تجربه دوربین ارتقا یافته اضافه خواهند شد.

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها