گوشی تاشو آنر مجیک Vs با پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- آنر روز گذشته دومین گوشی هوشمند تاشو خود را معرفی کرد. این دستگاه که آنر مجیک Vs نامیده می شود، اکنون در چین عرضه شده است و در سه ماهه اول 2023 نیز در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. نسل دوم گوشی های تاشو آنر در کنار سری گوشی های آنر 80 معرفی شده است. در این مطلب به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند می پردازیم:

به گزارش راهنماتو، گوشی هوشمند آنر مجیک Vs جدید با یک لولای سبک و بدون دنده ارائه می شود. این لولای مقاوم به اندازه روزانه 100 بار تاکردن به مدت 10 سال دوام می آورد. ضخامت این گوشی تاشو حدود 12.9 میلی متر و وزن آن حدود 261 گرم است.

این دستگاه با روکش های شیشه ای و چرم گیاهی عرضه می شود. نسخه چرم گیاهی سبک تر از شیشه ای است. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر داخلی 7.0 اینچی با وضوح  2272 در 1984 پیکسل و تراکم پیکسلی 381 پیکسل بر اینچ مجهز شده است. این نمایشگر از نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 800 نیت پشتیبانی می کند.

آنر مجیک Vs

اندازه نمایشگر خارجی این گوشی هوشمند 6.45 اینچ است و با نسبت تصویر 20:9 و نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصد ارائه می شود. این نمایشگر OLED از رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی 431 پیکسل بر اینچ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت پشتیبانی می کند. هر دو نمایشگر از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کنند و می توانند حداکثر 100٪ طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهند.

نسخه Ultimate این دستگاه از قلم هوشمند نیز پشتیبانی می کند و مانند گلکسی Z فولد 3 و گلکسی Z فولد 4 هیچ درگاهی برای قراردادن قلم ندارد. این گوشی هوشمند با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 ارائه می شود. این دستگاه به سیستم امنیتی Dual TEE به منظور تامین امنیت در سطح سخت افزار نیز مجهز شده است؛ این قابلیت با کمک کوالکام توسعه یافته است. گوشی جدید آنر رابط کاربری MagicOS 7.0 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند.

آنر مجیک Vs

بدنه پشتی این گوشی هوشمند به یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 54 مگاپیکسلی IMX800 سونی، یک لنز ماکرو فوق عریض 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو 3 برابر مجهز شده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز بر روی نمایشگر خارجی به منظور سلفی و تماس های ویدئویی طراحی شده است.

از گزینه های اتصال این دستگاه می توان به دو سیم کارت، وایفای 6، 5G ، بلوتوث 5.2، GNSS ، NFC و USB 3.1 Gen1 (Type-C) اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می توان به حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه، بلندگوهای استریوی دوگانه با گواهی IMAX Enhanced و پشتیبانی از DTS: X Ultra و ۳ میکروفون اشاره کرد. این دستگاه به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 66 واتی مجهز شده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها