(تصویر) مدل گوشی کریستیانو رونالدو لو رفت!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

راهنماتو- به نظر می رسد «کریستیانو رونالدو» بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و فوق ستاره پرتغالی، در حال حاضر از تلفن همراه هوآوی استفاده می کند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام Sina Digital اخیرا تصویری از رونالدو با گوشی احتمالی هوآوی او به اشتراک گذاشته است.

به گزارش راهنماتو، گمانه زنی ها حاکی از آن است که رونالدو از گوشی هوآوی میت RS Porsche Design Edition استفاده می کند. برخی از کاربران ادعا کرده اند که این تصویر مربوط به سال 2021 است و گوشی مشاهده شده در آن متعلق به شرکت هوآوی نیست.

برخی نیز حدس می زنند که رونالدو هشت تلفن همراه دارد و از این گوشی هوآوی منحصرا برای ناوبری استفاده می کند. همچنین طبق برخی گمانه زنی ها، هفت گوشی دیگر او متعلق به شرکت اپل هستند. این گوشی در داخل خودروی پورشه موردعلاقه رونالدو مشاهده شده است. گوشی هوآوی میت RS Porsche Design Edition در سال 2018 به مناسبت هفتادمین سالگرد تولید خودروی اسپرت پورشه با همکاری پورشه و هوآوی عرضه شد.

کریستیانو رونالدو

رونمایی از این گوشی همزمان با ارائه خودروی پورشه 911nGT 3 RS اتفاق افتاد. این امکان وجود دارد که پورشه به همراه هر خودرو 911n GT3 RS خود یک گوشی هوآوی میت RS Porsche Design Edition نیز ارائه کرده باشد. این گوشی هوشمند با سه دوربین لایکا 40 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت پشتی و اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر و در دو رنگ مشکی و قرمز ارائه می شود. قابلیت بازگشایی قفل با استفاده از اسکن چهره از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد. گوشی هوآوی میت RS Porsche Design Edition با 6 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه و با قیمت 1803 دلار ارائه می شود.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها