افشای جزئیاتی جدید از سری هواوی پی 60 و میت 60

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو-سری هواوی میت 50 چند ماه قبل معرفی شد و انتظار نمی رود جانشین آن تا سپتامبر 2023 وارد بازار شود. با این حال، جزئیات خط تولید پرچمدار بعدی هواوی فاش شده است.

به گزارش راهنماتو، یک افشاگر حوزه تلفن همراه، ادعا می کند که سری میت 60 هواوی به پردازنده کوالکام مجهز شده و فقط اتصال4G را ارائه می دهد. در ادامه به بررسی سایر اطلاعاتی می پردازیم که افشا شده است:

این منبع آگاه ادعا می‌کند که گوشی‌های سری هواوی P60 و میت 60 از تراشه های کوالکام قدرت خواهند گرفت. طبق گزارش‌ها، سری P60 که قرار است در اوایل سال آینده معرفی شود، دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و 4G است. اطلاعات افشا شده،  نشان می دهد که سری پی 60 به زودی وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد.

سری هواوی پی 60

هواوی پی 60

علاوه بر این، گفته می شود سری میت 60 به تراشه با شماره مدل SM8525 مجهز شده است که احتمالاً نسخه 4G  فقط اسنپدراگون 8 نسل 2 است. همانطور که گفته شد، سری میت 60 با کمی تاخیر عرضه می شود و کاربران نباید به این زودی ها منتظرش باشند، گزارش اخیر مشخصات و طراحی هواوی پی 60 وانیلی را فاش کرده است. انتظار می رود این گوشی دارای لنز با دیافراگم متغیر باشد که اولین بار با مدل میت 50 معرفی شد. این دوربین می تواند با یک سنسور تله فوتو ارتقا یافته 64 مگاپیکسلی عرضه شود.

احتمال می رود در بخش جلویی این گوشی، شاهد دوربین‌های سلفی دوگانه باشیم که ممکن است روی یک بریدگی قرصی نصب شوند. در قسمت پشتی، انتظار می‌رود که این گوشی دارای همان ماژول‌های دایره‌ای دوقلو باشد که در بالا، دو سنسور بزرگ و در بخش پایین دارای یک فلاش LED و یک دوربین دیگر باشد.

گوشی های چینی

سری P60 می‌تواند شامل گوشی‌های هوشمند بیشتری باشد، اما ما هنوز جزئیاتی در مورد آنها نداریم. هوآوی تا کنون، به طور رسمی جزئیاتی در مورد سری آینده تایید نکرده است ولی احتمالا جزئیات بیشتر، طی روزهای آینده منتشر می شود.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها