هوآوی واچ GT 3 پرو پریمیوم؛ یک ساعت لوکس و گران قیمت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو- ساعت هوشمند هوآوی واچ GT 3 پرو در ماه آوریل با طراحی کلاسیک، صفحه ای مدور و ویژگی‌های چشمگیر ردیابی سلامت و اتصال معرفی شد. این شرکت به تازگی از نسخه پریمیوم این ساعت هوشمند رونمایی کرده است.

به گزارش راهنماتو، این ساعت هوشمند در دسته پوشیدنی های لوکس قرار می گیرد. مانند مدل استاندارد، نسخه جدید نیز به یک صفحه دایره ای شکل و یک تاج چرخان مشکی رنگ از جنس اسپینل مجهز شده است. اسپینل نوعی سنگ قیمتی مانند یاقوت سرخ است که با قطعاتی از الماس طراحی شده است.

حاشیه‌های این ساعت هوشمند از 24 الگوی طلایی شکل سفارشی تشکیل شده است. بدنه این گجت پوشیدنی با استفاده از سرامیک های نانو میکروکریستالی مشکی ساخته شده است. این سرامیک ها حاصل 168 ساعت کلسیناسیون و 36 ساعت پولیش است. این ساعت با 2 صفحه منحصر به فرد Jade Rabbit و Classic ارائه می شود؛ اولی با طراحی خرگوش و دومی در طرح روز و شب.

هوآوی واچ GT 3 پرو پریمیوم

این ساعت پوشیدنی به یک نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED از شیشه یاقوت کبود مجهز شده است، HarmonyOS را اجرا می کند و از تماس بلوتوثی، کیف پول الکترونیکی داخلی و NFC پشتیبانی می کند. ویژگی قابل توجه این دستگاه پشتیبانی آن از عملکرد ECG مورد تایید پزشکی است. این ساعت همچنین از قابلیت های نظارت بر ضربان قلب، اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، خواب، استرس و غیره پشتیبانی می کند.

این شرکت ادعا می کند که واچ GT 3 پرو پریمیوم حداکثر 7 روز عمر باتری و 4 روز استفاده سنگین را ارائه می دهد. این پوشیدنی از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است. برخلاف مدل استاندارد، این ساعت هوشمند تنها در یک اندازه 43 میلی متری ارائه می شود و قیمت آن 4988 یوان (تقریبا 709 دلار) است. این دستگاه اکنون در چین برای فروش در دسترس است. در خصوص ارائه آن در بازار جهانی هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها