طرح مفهومی صفحه کلید مکانیکی وان پلاس معرفی شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو-وان پلاس، نهمین سالگرد تولد خود را با انتشار تیزری از صفحه کلید مکانیکی نسل اول خود که هنوز منتشر نشده است جشن گرفت. این، بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر این شرکت برای فعالیت در حوزه تولید لوازم جانبی رایانه شخصی است.

به گزارش راهنماتو، این شرکت برنامه های خود را برای تولید یک صفحه کلید مکانیکی با گزینه های سفارشی ارائه می دهد که تجربه تایپ منحصر به فردی را ارائه می دهد.رویداد نهمین سالگرد تولد وان پلاس در 17 دسامبر(26 آذر ماه) برگزار شد. این برند گوشی های هوشمند از این رویداد برای رونمایی از مجموعه لوازم جانبی Featuring X خود استفاده کرد. این محصولات شامل ل لوازم جانبی رایانه شخصی نیز می شد.

به گفته وان پلاس، با توجه به ارگونومی فوق العاده مناسبی که این صفحه کلید دارد، هنگام تایپ یا بازی برای کاربران احساس راحتی ویژه ای، ایجاد می کند و می تواند توجه افرادی را که مدت زمان زیادی در طول روز با رایانه کار می کنند، به خود حل کند.

صفحه کلید وان پلاس

این صفحه کلید در بسته بندی آلومینیومی درجه یک ساخته شده با فرآیند CNC عرضه می شود و دارای گزینه های سفارشی است که بر اساس نظر خریداران طراحی شده اند. صفحه کلید مکانیکی وان پلاس با لینوکس، ویندوز و macOS سازگار خواهد بود، اگرچه ویژگی های بی سیم دستگاه هنوز ناشناخته است.

چیدمان این صفحه کلید جدید شباهت زیادی به صفحه کلید مک بوک دارد. این دستگاه از سیستم عامل منبع باز وhot swaps برای سوئیچ ها پشتیبانی می کند. وان پلاس، انتظار دارد این محصول در فوریه 2023 (بهمن ماه سال جاری شمسی) عرضه شود.

اگر برنامه‌ها به خوبی پیش بروند، صفحه‌کلید مکانیکی جدید وان پلاس، می‌تواند تولید انبوه را تا مارس یا آوریل 2023 آغاز کند. سپس تحویل‌ها متعاقباً انجام خواهد شد.برند وان پلاس، به برند جهانی در حال رشد اوپو، وابسته است و انتظار دارد تا در دهمین سالگرد تاسیس خود وارد عرصه لوازم جانبی رایانه شخصی شود.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها