افشای مشخصات و قیمت گوشی گیمینگ آنر 80 GT

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۴ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.2 دقیقه

راهنماتو- آنر قصد دارد هفته آینده یک گوشی قاتل پرچمدار جدید به نام آنر 80 GT را معرفی کند. این گوشی به همراه تبلت آنر پد V8 پرو در چین عرضه خواهد شد. آنر 80 GT به عنوان چهارمین گوشی از سری 80 که ماه گذشته رونمایی شد، وارد بازار می شود. این دستگاه با طراحی کاملا متفاوت تر و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وارد بازار خواهد شد. تیزر منتشر شده در رسانه ویبو نشان می دهد که گوشی آنر 80 GT آینده در تاریخ 26 دسامبر در چین عرضه خواهد شد.

طراحی

به گزارش راهنماتو، طراحی آنر 80 GT با بقیه مدل های سری 80 کاملا متفاوت است. یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ به صورت عمودی در بدنه پشتی دستگاه به چشم می خورد. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر OLED تخت با فناوری پانچ هول مجهز شده است. این دستگاه با ضخامت 7.9 میلی متر، فریم جانبی منحنی و در دو رنگ و یک نسخه ویژه ارائه می شود. در سمت چپ این گوشی، کلید پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار دارند. گفته می شود که این شرکت از یک قاب پلاستیکی در بدنه این گوشی هوشمند استفاده کرده است. احتمالا دکمه پاور نیز به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده است.

 آنر 80 GT

در قسمت پایینی دستگاه میکروفون، یک پورت USB Type-C و مشبک بلندگو به چشم می خورد. این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. گوشی آنر 80 GT به یک نمایشگر OLED تخت با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و روشنایی بالا مجهز شده است. این گوشی هوشمند گیمینگ با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

این دستگاه رابط کاربری MagicOS 7 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند. آنر ادعا می کند که این دستگاه به مکانیزم خنک کننده مایع VC (محفظه بخار) برای کنترل دما مجهز شده است. این گوشی هوشمند از یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 واتی انرژی می گیرد. آنر 80 GT به یک دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی سونی IMX800 مجهز خواهد شد. در خصوص سایر سنسورهای دوربین هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

قیمت

گزارش های اخیر ادعا می کنند که آنر 80 GT با قیمتی در حدود 3000 یوان (تقریباً 429 دلار) ارائه خواهد شد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها