گوشی زد تی ای Libero 5G III رسماً روانه بازار شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

راهنماتو-برندZTE ، گوشی هوشمند و جدیدی را در بازار ژاپن معرفی کرد. این گوشی هوشمند با نام رسمیZTE Libero 5G III  وارد بازار شده و قرار است، جانشین ZTE Libero 5G II باشد که نوامبر گذشته به طور رسمی عرضه شد.

به گزارش راهنماتو، این گوشی به طور انحصاری برای بازار ژاپن طراحی شده است، درست مانند اکثر گوشی هایی که در این بازار عرضه می شوند. اما، متأسفانه، نه سازنده گوشی و نه فعالان بازار، قیمت را فاش نکرده اندبا این وجود، تمام ویژگی های این گوشی هوشمند و تاریخ فروش آن (15 دسامبر) برابر با 23 آذرماه، را فاش کرده اند. اما این گوشی دقیقا چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصات ZTE Libero 5G 3

ZTE Libero 5G III معروف به ZTE Libero 5G 3 دارای طراحی قاب تخت است. ضخامت آن 9.1 میلی متر و وزن آن 207 گرم است. این گوشی دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و در رنگ های بنفش، سفید و مشکی عرضه می شود.

گوشی جدید ZTE

گوشی ZTE Libero 5G III دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+)، حفره پانچ در مرکز و حسگر اثر انگشت درون صفحه است. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 700 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند، دارای یک سیستم دوربین سه گانه دربخش پشت است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی است و در قسمت جلویی، دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.

گزینه های اتصال در این گوشی هوشمند شامل 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.1، GNSS، NFC و USB Type-C است و از نظر نرم افزاری، اندروید 12 را بوت می کند و دارای اسلات کارت MicroSD است. این دستگاه، قدرت خود را از یک باتری 4120 میلی آمپر ساعتی می گیرد و از شارژ USB PD PPS هم، پشتیبانی می کند.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها