مشخصات کامل گوشی شاخص ZTE Axon 30s به بیرون درز کرد

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهنماتو- در اگوست سال 2021 بود که شرکت چینی ZTE از گوشی شاخص ZTE Axon 30 5G با مشخصاتی همچون دوربین زیر صفحه نمایش و چیپست Snapdragon 870 رونمایی کرد. این سازنده چینی اخیراً تایید کرده است که در تاریخ 27 سپتامبر (شنبه 2 مهرماه 1401) مدل جدیدی از این گوشی با نام ZTE Axon 30s را معرفی خواهد کرد. در همین حال یک گزارش جدید از TechGoing نشان می دهد یک گوشی ZTE که اخیراً با شماره سریال 9042N در پایگاه داده TENAA چین دیده شده بود باید همان گوشی ZTE Axon 30s باشد.

بر این اساس ما می توانیم با استفاده از اطلاعاتی که در پایگاه داده TENAA چین وجود دارد، برخی از مشخصات اصلی گوشی ZTE Axon 30s را شناسایی کنیم و دیگر مشخصات را بر اساس مدل اصلی ZTE Axon 30 5G تشخیص دهیم. پس بیایید نگاهی به مشخصات گوشی ZTE Axon 30s پیش از عرضه رسمی آن بیندازیم.

مشخصات گوشی ZTE Axon 30s

پایگاه داده TENAA نشان می دهد که این گوشی به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLEDمجهز است که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را عرضه می کند. این صفحه نمایش همچنین تجربه نمایش تمام صفحه را به کاربران ارائه می دهد زیرا به مانند مدل سال قبل از دوربین زیر صفحه نمایش بهره می برد. همچنین به نظر می رسد که این دستگاه از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

پنل پشتی این دستگاه نیز به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این دوربین اصلی همچنین با دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. همچنین ما می دانیم که این دستگاه به سیستم عامل اندروید 12 از پیش نصب شده مجهز خواهد شد.

متأسفانه هیچگونه اطلاعاتی درباره تراشه Axon 30s 5G در دسترس نیست اما ما می دانیم که این تراشه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت خواهد شد. این گوشی همچنین به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز خواهد شد و از یک باتری 4430 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع استفاده می کند.

بر اساس اطلاعات پایگاه داده TENAA چین این گوشی دارای ابعاد 163.5 در 75.8 در 7.6 میلی متر است که وزنی معادل 192.5 گرم را برای دستگاه به ارمغان می آورد. گوشی ZTE Axon 30s همچنین در رنگ های متنوعی همچون مشکی، آبی و صورتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.      

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها