راهنمای خرید بهترین شارژرهای بی سیم تا سقف 2 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-یکی از اعصاب خوردکن ترین معضلات درباره شارژرهای معمولی، مشکل پیچ خوردن سیم شارژر، یا آسیب دیدن آن به حدی است که دیگر نمی تواند شارژ کند. بنابراین شارژرهای بی سیم گزینه های جایگزین مناسبی برای شارژرهای معمولی محسوب می شوند.

به گزارش راهنماتو، قیمت برخی شارژرهای بی سیم موجود در بازار بسیار بالا است. اما اگر قرار باشد شارژری بخرید که هم کاربردی و با کیفیت باشد و هم گرانقیمت تر از 2 میلیون تومان نباشد باید چه کار کنید؟ من برای شما 7 گزینه سراغ دارم:

شارژر بی سیم ایکیا مدل NORDMARKE(قیمت حدودی: 930 هزار تومان)

شارژر ایکیا

شارژر بی سیم ایکیا را می توان نمادی از ترکیب طراحی و تکنولوژی دانست. این شارژر، با طراحی گرد و ساده خود می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد. پوشش این شارژر بی سیم از پارچه کتان است و انرژی خود را از طریق کابل Type-C تامین می کند.

یکی از بزرگ ترین مزیت های این شارژر نسبت به برخی از نسخه های مشابه این است که با تمامی گوشی های اندرویدی و Ios سازگاری دارد. وزن این شارژر۶۰ گرم است و یک محصول مناسب برای استفاده روزمره محسوب می شود.

شارژر بی سیم شیائومی مدل MDY-11-EG(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

شیائومی

جالب است بدانید که این شارژر، اولین شارژر وایرلس 30 واتی جهان است که می تواند یک گوشی هوشمند با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 25 دقیقه، تا 50 درصد شارژ کند. شارژ کامل باتری این گوشی حدود 69 دقیقه طول می کشد. این شارژر 30 واتی از قابلیت شارژ معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می کند.

وزن این شارژر۲۰۰ گرم است و شدت جریان خروجی۱.۶ آمپر مخصوص موبایل است. این شارژر، یک عدد درگاه خروجی دارد و از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است.

شارژر بی سیم انکر مدل A2566(قیمت حدودی:یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

شارژر انکر

کیفیت بالای این شارژر باعث شده همیشه بین پرفروش ترین شارژرهای موجود در بازار طبقه بندی شود. این مدل شارژر می تواند برای موبایل های آیفون 12 به بالا و ایرپاد ای نسل جدید استفاده شود. این شارژر را می توان از طریق کابل تایپ سی یا باشارژر فندکی شارژ کرد.

وزن این شارژر۱۰۹ گرم است و ۱۰۰-۲۴۰ ولت را پشتیبانی می کند. این شارژر از قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect)برخوردار است.

شارژر بی سیم بلکین مدل BOOSTCHARGE (قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

شارژر بی سیم بلینکن

این شارژربی سیم ، از یک آهن ربای قوی بهره می‌برد و با فناوری MagSafe امکان شارژ آیفون 12 به بعد را هم دارد. توان خروجی این شارژر  تا سقف 7.5 وات است و یک LED نیز روی دستگاه تعبیه شده که اتصال تلفن همراه را نشان می‌دهد. وزن این شارژر۶۰ گرم است و از امکان شارژ سریع نیز برخوردار است. طراحی این شارژر به شکلی است که می تواند گوشی های هوشمند را به شکل عمودی یا افقی شارژ کند.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Single EP-2400 (قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

شارژر سامسونگ

اگر از طرفداران برند سامسونگ باشید، احتمالا از دیدن یک شارژر بی سیم از این برند خوشحال خواهید شد. شارژر بی سیم سامسونگ، علاوه توانایی شارژ ایمن، دارای قابلیت شارژ سریع وایرلس Super Fast با توان خروجی حداکثری 15 وات است، این قابلیت برای شارژ کردن گوشی های گلکسی که از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، مناسب است. حتی می توان با این محصول توان خروجی بین 10 تا 15 وات را نیز ارائه کرد که برای دستگاه های مختلف از جمله آبفون ها مناسب است.

شارژر بی سیم شیائومی مدل MDY-12-EN(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

شارژر  شیائومی

برند شیائومی برای رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار فناوری، شارژرهای گوناگونی تولید کرده است که یکی از این شارژرها، مدلMDY-12-EN  است. این شارژرهمزمان نقش هولدر، شارژر و فن را ایفا می‌کند. ظاهر این شارژر نیز در نوع خود جذاب است. این شارژر یک صفحه عمودی برای قرار گرفتن گوشی موبایل دارد که روی پایه طلایی قرار دارد.

وزن این شارژر۳۵۰ گرم است. این محصول یک درگاه خروجی دارد. به طور کلی این شارژر می تواند برای کاربرانی که به دنبال یک محصول با ظاهر جذاب و کاربرد و کیفیت بالا می گردند مناسب باشد.

شارژر بی سیم اپل MagSafe(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

شارژر اپل

برند اپل نیازی به معرفی به مخاطبان ندارد و محصولات این برند نیز بین علاقه مندان به دنیای فناوری بسیار پر طرفدارند. شارژر بی سیم اپل،MagSafe محصولی با کیفیت از برند اپل است که طراحی خاصی هم دارد. این محصول را می توان برای شارژ گوشی و تبلت مورد استفاده قرار داد.

 این شارژر بی‌سیم یک کابل USB-C نیز جهت وصل شدن به سری شارژر دارد. MagSafe با اتصال به سری شارژر گوشی خود دقیقا همان ولتاژ و آمپر خروجی سری شارژر را به گوشی کاربر می‌رساند. وزن این شارژر ۸۲ گرم است و با  آیفون ۸ به بالا سازگار است. شدت جریان خروجی۲.۱ آمپر و مخصوص تبلت و موبایل است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها