راهنمای خرید بهترین محافظ و تمیزکننده چرم خودرو

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.7 دقیقه

راهنماتو- هیچ چیز مانند صندلی های چرمی فضای داخل خودرو را جذاب نمی کنند. این نوع صندلی ها ظاهری بسیار زیبا دارند و معمولا مدت طولانی عمر می کنند. برای سالم و زیبا نگه داشتن صندلی های چرمی، لازم است هر از چندگاهی آنها را تمیز کنید. خوشبختانه تمیز کردن صندلی های چرمی بسیار ساده است. کافی است از یک تمیز کننده مخصوص چرم خوب استفاده کنید.

به گزارش راهنماتو، تمیز کردن صندلی‌ های چرمی با محصولات مخصوص چرم، علاوه بر از بین بردن چربی ها، لکه ها و سایر آلودگی ها از ترک خوردن، تغییر رنگ و ساییدگی چرم نیز جلوگیری می کند. امروزه محصولات مختلفی برای شستشوی چرم در بازار وجود دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین پاک کننده های چرم موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری تمیزکننده چرم خودرو تام کلین مدل TC-480BLP حجم 480 میلی لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

این اسپری قادر است سطوح چرمی مختلف را در مدت کوتاهی براق، تمیز و آبرسانی کند. با استفاده از این اسپری می توانید از با جلوگیری از زرد و پوسته شدن سطوح چرمی، عمر آنها را افزایش دهید. پس از اسپری کردن این محلول بر روی سطح مورد نظر، کافی است آن را با دستمال میکروفایبر تام کلین پاک کنید و یا آن را با یک تکه ابر یا اسفنج پخش کنید. این محلول از چرم محافظت کرده و سطح کیفی آن را بازیابی می کند.

اسپری تمیزکننده چرم خودرو تام کلین مدل TC-480BLP حجم 480 میلی لیتر

2- اسپری تمیز کننده چرم خودرو گتسان مدل G-9017A حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 96,000 تومان)

اسپری تمیز کننده چرم خودرو گتسان قسمت های چرمی و چرم مصنوعی داخل خودرو را از وجود لکه ها و آلودگی ها پاکسازی و به مدت طولانی  محافظت می کند.

اسپری تمیز کننده چرم خودرو گتسان مدل G-9017A حجم 500 میلی لیتر

3- لوسیون براق کننده و محافظ چرم تام کلین مدل TC-1000LL حجم یک لیتری (قیمت: 85,000 تومان)

این لوسیون با فرمولاسیون ویژه خود از چرم در برابر خشک شدن، ترک خوردگی و زرد شدن بر اثر تابش نور خورشید محافظت کرده و چرم را مرطوب و آبرسانی می کند. این محصول براقیت از دست رفته چرم را تا حد زیادی بازیابی می کند و جذب گرد و غبار را کاهش می دهد. برای تمام سطوح چرمی مانند کیف، کفش، لباس های چرمی و ... می توان از این لوسیون استفاده کرد.

لوسیون براق کننده و محافظ چرم تام کلین مدل TC-1000LL حجم یک لیتری

4- اسپری تمیز کننده چرم هافنر مدل sp06 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 65,000 تومان)

اسپری تمیز کننده چرم هافنر سطوح چرمی را در مدت کوتاه پاکسازی و پرداخت کرده و علاوه بر تمیز کردن چرم آن را آبرسانی و از زرد و پوسته شدن چرم جلوگیری می کند. خواص آنتی استاتیک به کاررفته در این اسپری جذب گرد و غبار را به حداقل رسانده و تمیز کردن آن را آسانتر می کند.

 اسپری تمیز کننده چرم هافنر مدل sp06 حجم 500 میلی لیتر

5- فوم تمیز کننده و محافظ چرم سوناکس سری Profiline مدل 289300 حجم 400 میلی‌لیتر (قیمت: 585,000 تومان)

این فوم تمام تودوزی های چرم، زین موتور سیکلت، کیف‌های چرمی، ساک و هر گونه چرم طبیعی را از انواع آلودگی و چربی پاک کرده، به چرم نفوذ نمی کند و از لغزنده شدن آن نیز جلوگیری می کند.

فوم تمیز کننده و محافظ چرم سوناکس سری Profiline مدل 289300 حجم 400 میلی‌لیتر

6- اسپری تمیزکننده و محافظ چرم خودرو آویسا مدل AV-450CL1122 حجم 450 میلی لیتر (قیمت: 53,500 تومان)

اسپری تمیزکننده و محافظ چرم خودرو آویسا از تمام تودوزی ها و سطوح چرمی در برابر نورخورشید، زرد و پوسته شدن محافظت کرده و آنها را تمیز و براق می کند. علاوه بر این، با برخورداری از خاصیت آنتی استاتیک به کاهش جذب گرد و غبار کمک کرده و چرم را آبرسانی می کند.

اسپری تمیزکننده و محافظ چرم خودرو آویسا مدل AV-450CL1122 حجم 450 میلی لیتر

7- اسپری براق کننده چوب و چرم شویاد حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 50,000 تومان)

این اسپری یک محصول چند کاره می باشد که علاوه بر محافظت از ساختار انواع سازه های چوبی و چرمی، جلوه زیبایی نیز به آنها می بخشد. انواع سطوح مختلف از قبیل پارکت، قسمت های چوبی مبل، سطوح کنده کاری چوبی، کابینت، مبلمان و پوشاک چرم، پلاستیک، سرامیک، سطوح لعابی ، داشبورد، سپر و لاستیک خودرو را بخوبی براق و تمیز می کند. این محصول آلودگی ها و گرد و غبار را بخوبی از سطوح چرمی و چوبی پاکسازی کرده و از جذب گرد و غبار برای مدت طولانی جلوگیری می کند. در تولید این اسپری هیچ گونه مواد فسفری به کار نرفته است و سازگار با محیط زیست است.

 اسپری براق کننده چوب و چرم شویاد حجم 300 میلی لیتر

8- اسپری تمیز کننده چرم تام کلین مدل TC-DL480Y22 (قیمت: 75,000 تومان)

این اسپری کیف، کفش، البسه و سطوح چرمی را بخوبی تمیز و براق کرده و از پوسته و زردن شدن آنها جلوگیری و آنها را آبرسانی می کند. علاوه بر این، دارای خواص آنتی استاتیک بوده و مانع جذب گرد و غبار می شود. این محصول برای هر دو نوع  چرم طبیعی و چرم مصنوعی مناسب است.

اسپری تمیز کننده چرم تام کلین مدل TC-DL480Y22

9- پولیش چرم مصنوعی اکسی کارد کد 715 حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 88,000 تومان)

این پولیش جهت نظافت و نگهداری از محصولات تولید شده از چرم مصنوعی مانند مبلمان اتومبیل و منزل، البسه، کیف، کفش و چمدان طراحی شده است. این محصول از ترک خوردگی، خشک شدن، پوسته و زرد شدن محصولات چرمی جلوگیری کرده و عمر آنها را افزایش می دهد.

پولیش چرم مصنوعی اکسی کارد کد 715 حجم 250 میلی لیتر

10- اسپری تمیز کننده چرم خودرو فرمول وان مدل Leather 686132 - حجم 473 (قیمت: 340,000 تومان)

این اسپری برای تمام محصولات چرمی و چرم مصنوعی داخل خودرو مناسب است و قادر است لکه ها را بخوبی پاکسازی و از زرد شدن و پوسته شدن سطوح چربی بخوبی محافظت می کند. این اسپری توسط کمپانی فرمول وان امریکا تولید شده است.

 اسپری تمیز کننده چرم خودرو فرمول وان مدل Leather 686132 - حجم 473

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها