راهنمای خرید اتوبخار تفال تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۹ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-برند تفال از آن برندهای نوستالژیک و معروف است که هر چقدر محصولات با کیفیتی تولید می کند، در عوض از خجالت جیب خریداران نیز درمی آید. با این وجود اتوبخارهای تفال همچنان طرفدار دارند و بسیاری از خریداران حاضرند با قناعت و پول جمع کردن به سراغ خرید اتوهای این برند بروند، البته اگر وضعیت تورم اجازه پول جمع کردن بدهد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید محصولات تفال علاوه بر جیب پرپول، نیاز به وقت و حوصله هم دارید تا بهترین و مناسب ترین محصولات را بر اساس نیازتان تهیه کنید. اگر به دنبال خرید یک اتوبخار با کیفیت تفال هستید که نهایتا بیشتر از 5 میلیون تومان قیمت نداشته باشد، این فهرست مخصوص شما است. فهرستی از اتوبخارهایی که هم با کیفیت هستند و هم گران قیمت تر از 5 میلیون تومان نیستند:

اتو بخار تفال مدل FV5718(قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

تفال

فهرستمان را از ارزان قیمت ترین محصول شروع می کنم. جنس کفی این اتو دوریلیومDurilium  است که امکان تنظیم میزان بخاردهی را فراهم می کند. حداکثر توان مصرفی این اتوبخار۲۶۰۰ وات است و ظرفیت مخزن آب۲۷۰ میلی لیتر است. این اتوبخار امکان بخاردهی پیوسته۴۵ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای۱۹۵ گرم در دقیقه را دارد.

شما می توانید دمای این اتوبخار را بر اساس دلخواهتان تنظیم کنید و حتی امکان بخاردهی عمودی را هم دارد. این اتو بخار دارای ترموستات ایمنی است و سیستم ضد چکه نیز دارد. این اتو بخار می تواند برای مجزدها یا زوج های جوان کاملا کاربردی باشد.

اتو بخار تفال مدل FV5696(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

اتوی تفال

ابعاد این اتوبخار۱۵x۱۵x۳۰ سانتی‌متر است. سیستم ایمنی این اتوبخار مبتنی بر سیستم قطع خودکار است.جنس کفه این اتو بخار سرامیکی است. این اتو دارای سیستم ضد چکه است و محدوده توان مصرفی۲۸۰۱ تا ۳۰۰۰ وات دارد. این اتو دارای سیستم بخاردهی عمودی است.

وزن اتو۱۵۴۰ گرم است. سیستم بخاردهی لحظه ای این اتو ۲۷۰ گرم در دقیقه است و بخاردهی پیوسته۵۰ گرم در دقیقه دارد. ظرفیت مخزن آب۳۰۰ میلی لیتر است. ولتاژ ورودی برق۲۲۰ ولت است. حداکثر توان مصرفی۳۰۰۰ وات است. این اتو بخار دارای سیستم قطع خودکار است و در صورت روشن ماندن بی دلیل، پس از ۳۰ ثانیه در حالت افقی و پس از ۸ دقیقه در حالت عمودی دستگاه به صورت کاملا خودکار خاموش شود.

اتو بخار تفال مدل FV9640( 4میلیون و صد هزار تومان)

اتوی تفال

ابعاد این اتوبخار ۳۲x۱۶x۱۶ سانتی‌متر است و حداکثر توان مصرفی۲۶۰۰ واتی دارد. ولتاژ ورودی برق این اتو۲۲۰ وات است. قابلیت بخاردهی پیوسته۵۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه ای۲۰۰ گرم در دقیقه است. از دیگر قابلیت های این اتو بخار می توان به قابلیت‌ تنظیم میزان بخاردهی اشاره کرد.

این اتو بخار، امکان بخاردهی عمودی را نیز دارد و به سیستم ایمنی قطع خودکارمجهز است. محدوده توان مصرفی این اتو ۲۴۰۱ تا ۲۸۰۰ وات است و قابلیت ضد رسوب دارد. جنس کفه این اتو سرامیکی است و برای افرادی که به دنبال یک اتوی با کیفیت می گردند گزینه ای ایده آل است.

اتو بخار تفال مدل FV9848(قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

اتوی با کیفیت تفال

ابعاد اتو بخار تفال ۳۰x۱۸x۱۵ سانتی‌متر است و جنس کفه این اتو، سرامیکی است. این اتو سیستم ضد چکه هم دارد و محدوده توان مصرفی۲۸۰۱ تا ۳۲۰۰ وات دارد. این اتو بخار دارای سیستم ایمنی خاموشی خودکار است.

وزن این اتو ۲۴۰۰ گرم است و قابلیت‌هایی از جمله تنظیم دما دارد. بخاردهی لحظه ای در این اتو۲۷۰ گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته۶۰ گرم در دقیقه است. ظرفیت مخزن آب۳۵۰ میلی لیتر و حداکثر توان مصرفی۳۲۰۰ وات است. این اتو با جهش قیمت نسبت به اتوی اول، کیفیت بالاتری هم دارد، اما نکته جالب این است که رضایت خرید کاربران از اتوی اول نسبت به این اتو کمی بیشتر بوده که شاید حاصل این اصل باشد که اتوی اول بیشتر خریداری شده است.

اتو بخار تفال مدل FV9850(5 میلیون تومان)

اتو

این اتو بخار دارای جنس کفه سرامیکی است و نوع اتو بخار است. این اتو سیستم ضد رسوب و محدوده توان مصرفی۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ وات دارد. همچنین این اتو سیستم خاموشی خودکار دارد.از دیگر قابلیت های این اتو می توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. این اتو دارای برنامه بخاردهی لحظه ای۲۹۰ گرم در دقیقه و بخاردهی پیوسته۶۰ گرم در دقیقه است.ظرفیت مخزن آب این اتو ۳۵۰ میلی لیتر و حداکثر توان مصرفی۳۲۰۰ است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها