به پسربچه‌ی 12-13 ساله این کادوها رو بدی خوشحال می‌شه!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.2 دقیقه

راهنماتو- «پسربچه‌ست هنوز! اما خب تو راه نوجوونی! چی دوست داره یعنی!؟»

هدیه خریدن برای دختربچه‌ها و پسربچه‌ها در سنین نزدیک به نوجوانی کار سختی است! مخصوصا اگر خودتان فرزندی نداشته باشید سختی کار دوبرابر خواهد شد. همانطور که سلایق متفاوت است، با تغییر علاقمندی در سطح نسل‌ها، پیدا کردن هدیه‌ای که بتواند باب دل یک پسربچه‌ی 12-13 ساله باشد و از آن خوشش بیاید و مهمتر خیلی رک ابراز نارضایتی نکند کار مشکلی است!

به گزارش راهنماتو، اگر به تولدی دعوت شده‌اید یا در موقعیتی قرار دارید که باید به یک پسربچه‌ی 12-13 ساله هدیه بدهید این چند مورد را مرور کنید شاید به درد شما هم خورد و از فکر کردن بیشتر راحت شدید!

  • لگوی شخصیت‌ها

لگو

پسربچه‌ها در این سن به شخصیت‌های ورزشی یا کارتونی علاقه خاصی دارند. اگر بتوانید لگویی را تهیه کنید که در انتها شبیه یکی از این شخصیت‌ها باشد خوشحالش می‌کنید!

  • فیگور

فیگور

فیگورها امروزه خیلی با استقبال مواجه می‌شوند. مجسمه‌های کوچکی که در نقش شخصیت‌های داستانی، ورزشی و بازی‌های مختلف تهیه شده و در بازار موجود هستند. آنقدر هم فراوانی دارند که انتخاب بین آنها سخت است. اگر خودتان به عنوان یک بزرگسال آنها را مشاهده کنید خوشتان خواهد آمد، چه برسد به هدیه گیرنده!

  • ساعت رومیزی دیجیتال

ساعت رومیزی دیجیتال

احساس بزرگ شدن و خاص بودن در این سن کم کم خودش را نشان می‌دهد! میل به مستقل بودن هم حرف مهمی است که پسربچه‌های 12-13 ساله زیاد از آن دم می‌زنند. ساعت دیجیتال یکی از جذابیت‌هایی است که به آنها می‌گوید بزرگ شده‌اند و این بزرگی از سمت بقیه هم پذیرفته شده است. هشدار داشتن این ساعت‌ها باعث می‌شود تمرین کنند تا هر صبح خودشان بدون نیاز به پدر و مادر از خواب بیدار شوند و آماده مدرسه رفتن بشوند!

  • سی دی بازی

سی دی بازی

از آنجا که تقریبا اکثر پسربچه‌ها عاشق بازی‌های کامپیوتری هستند داشتن سی دی جدید این بازی‌ها می‌تواند هیجان انگیز باشد. حتما قبل از تهیه یک پرس و جویی مخفیانه بکنید تا سی دی تکراری نخرید!

  • کره زمین

کره زمین

کره زمین مغناطیسی هم جذابیت خاص خودش را دارد. کره‌ی زمینی که به دور خودش می‌چرخد و به جایی متصل نیست. زیبایی کنار تخت او را تامین خواهد کرد و در عین حال دوست داشتنی است.

  • اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر

داشتن یک اسپیکر بلوتوثی برای مواقعی که بتواند به راحتی موسیقی گوش کند خیلی خوب است. با این هدیه همیشه و در هر حالتی می‌تواند از موسیقی با صدای بلند بدون وابستگی به بقیه لذت ببرد!

  • کارت هدیه

کارت هدیه

پسربچه‌ها با داشتن یک کارت با میزان مشخصی پول خیلی خوشحال می‌شوند. اینکه بتوانند خودشان به هر سبکی که تمایل دارند آن را خرج کنند هیجان و همینطور حس بزرگ شدن آنها را تقویت می‌کند.

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها