راهنمای خرید 5 هندزفری بی سیم شیائومی تا سقف قیمت 5 میلیون

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- هندزفری های شیائومی در بازار ایران طرفداران زیادی دارند. البته فقط هندزفری ها نه، کل محصولات شیائومی در ایران طرفدار زیاد دارند و احتمالا شما هم بین دوستان و اعضای خانواده خود حداقل یک نفر را می شناسید که از محصولات شیائومی استفاده می کند. نه! این یک رپورتاژ آگهی برای شیائومی نیست. این یک مقدمه است برای این که بگویم چرا برای معرفی، هندزفری های شیائومی را انتخاب کردم.

به گزارش راهنماتو، بازار فناوری ایران با برند شیائومی کاملا آشنا است. نگاهی به جستجوی کاربران ایرانی هم که داشته باشیم می بینیم خیلی ها به دنبال قیمت و انواع هندزفری های شیائومی می گردند. بنابراین تصمیم گرفتم این هندزفری ها را به شما معرفی کنم:

هندزفری بی سیم شیائومی مدل SRU BLUETOOTH BUDS 3 PRO (قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

هندزفری

گران ترین و اولین هندزفری فهرست من، هندزفری بی سیم  5 میلیون تومانی شیائومی است. این هندزفری دارای دو گوشی است و قابلیت اتصال بی سیم را هم دارد. رابط‌ این هندزفری بلوتوثی است. این هندزفری قابلیت مکالمه دارد و ویژگی های خاصی مانند حذف نویز هم دارد. از مهمترین قابلیت های این هندزفری می توان به مقاومت در برابر رطوبت و عرق اشاره کرد. برای افرادی که به دنبال یک هندزفری با کیفیت بالا و ویژگی های مناسب مکالمه و پخش موسیقی می گردند، این هندزفری گزینه مناسبی است.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل MEH BUDS3 DFUI PRO(قیمت حدودی: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

هندزفری ها

هندزفری بی سیم شیائومی مدل MEH BUDS3 DFUI PROقابلیت اتصال بی سیم را دارد و از رابط بلوتوثی هم استفاده می کند. این هندز فری برای خانمها و آقایان مناسب است و ظاهری کاملا اسپرت دارد. یکی از ویژگی های مثبت این هندزفری، قابلیت حذف نویز است. از دیگر ویژگی های مثبت این هندزفری می توان به قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و عرق اشاره کرد. ظاهر این هندزفری نسبت به هندزفری دیگر، ساده و بسیار کلاسیک است.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل dye melobuds earphone 2 pro (قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

هندزفری شیائومی

ایرفون های هندزفری شیائومی Mi 2 Pro دارای 3 میکروفون‌ هستند. همچنین این ایرفون‌ها مجهز به سیستم هوشمند حذف نویز در هنگام مکالمه است. این سیستم کمک می‌کند تا کاربران امکان مکالمه قوی تری داشته باشند و کیفیت بالای مکالمه را نیز تجربه کنند.  هندزفری شیائومی Mi 2 Pro دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی در پیشرفته‌تر و به روز تر شدن چیپ بلوتوث آن دانست. این هندزفری برای خانمها و آقایان مناسب است و در برابر رطوبت و عرق مقاومت دارد. در نتیجه این هندزفری می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که ورزشکارند و در هنگام پیاده روی یا ورزش در باشگاه به موسیقی گوش می دهند.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل MAR AIR DATS3 NEW 2021(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

هدست

یکی از مهمترین محاسن درباره هندزفری بی سیم شیائومی این است که ابعادی مناسب دارد و به راحتی وارد گوش می شود و از گوش خارج نمی شود. این هندزفری کاملاً وایرلس است و یک کیس شارژ هم دارد. شیائومی AirDots3 دارای استاندارد IPX4 است و این یعنی کیفیت صدا بالاتر از حد انتظار خواهد بود.

نوع اتصال این هندزفری بلوتوثی است. هندزفری شیائومی دارای رابط‌ USB Type-Cاست. استفاده از این هندزفری برای خانمها و اقایان مناسب است. ظاهر این هندزفری با ظاهر دیگر هندزفری های فهرست من تفاوت هایی دارد و شاید همین موضوع باعث شود توجه ها را به سمت خود جلب کند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Pro35.2(قیمت حدودی 370 هزار تومان)

بلوتوثی هندزفری

اما آخرین و شاید هم جالب ترین هندزفری بلوتوثی فهرست من، هندزفری بلوتوثی شیائومی است. این هندزفری از دید من از جالب ترین ها است. اما چرا؟ کیس این هندزفری بلوتوثی دارای نشانگری است که وضعیت شارژ هندزفری را به نمایش می گذارد. نوع اتصال این هندزفری بلوتوثی است و رابط‌ USB Type-C دارد. این هندزفری دارای رابط اتصال USB Type-C است.

این هندزفری بلوتوثی برای آقایان و بانوان مناسب است و از ویزگی های مهم و جذابش می توان به حس‌گر اثرانگشت اشاره کرد. این هندزفری بلوتوثی در برابر آب نیز مقاومت دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها