راهنمای خرید بهترین پایه های نگهدارنده گوشی ویژه سفرهای نوروزی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-با نزدیک شدن به تعطیلان نوروزی و احتمال آغاز سفرهای نوروزی، بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند دوست دارند که در حین سفر از مسیر حرکت خود عکس و فیلم بگیرند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اما عملی کردن این تصمیم نیاز به برخی ابزارها و لوازم حرفه ای دارد.

به گزارش راهنماتو، یکی از بهترین ابزارها برای عکاسی و فیلمبرداری در طول سفرهای نوروزی استفاده از پایه نگهدارنده است.پایه های نگهدارنده می توانند در ثبت تصاویر و ویدئوهای باکیفیت کاربران نقش مهمی ایفا کنند. البته پایه های نگهدارنده به جز عکاسی و فیلمبرداری، در حین مسیریابی نیز کاربردی هستند.

پایه نگهدارنده و شارژر بی‌سیم باسئوس(قیمت حدودی: 1 میلیون و پانصد هزار تومان)

پایه نگهدارنده

فهرستمان را با ارزان قیمت ترین محصول شروع می کنیم. برند شناخته شده باسئوس تولید کننده این شارژر بی سیم است. این شارژر برای استفاده داخل خودرو بسیار مناسب است. این پایه نگهدارنده برای گوشی‌هایی با قابلیت شارژ وایرلس با عرض‌های ۴.۷ تا ۷.۵ اینچ نیز بسیار مناسب است.

جنس این پایه اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) است و از قابلیت‌های دستگاه می توان به امکان چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد. این محصول همراه یک عدد کابل تبدیل USB به تایپ-سی باسئوس به طول ۱ متربه فروش می رسد. اگرچه این محصول ارزان ترین پایه نگهدارنده در فهرست من است اما این معنای بی کیفیت بودن این محصول نیست و چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ کیفیت از شرایط قابل قبولی برخوردار است.

پایه نگهدارنده هوشمند یوسمز(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

نگهدارنده

ابعاد این پایه نگهدارنده ۱۷۰x۹۵x۹ میلی‌متر است. وزن این پایه ۳۹۵ گرم است و برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است. این پایه شارز را می توان یک محصول ویژه برای همه افراد دانست که قصد تولید محتوای آنلاین دارند. این محصول برای کلاس های آنلاین و بلاگر ها بسیار مناسب است.

جنس این محصول از پلاستیک سخت است. برند تولید کننده این محصول، برند معتبر و شناخته شده یوسمز است. زمان شارژ شدن این پایه نگهدارنده حدود ۳ ساعت است و از درگاه شارژMicro USB  و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. میزان شارژدهی این پایه بین ۵ تا ۱۰ ساعت است و از جنس ABS + PC -  ساخته شده است. این محصول دارای دوربین دقیق تشخیص چهره است و عملکرد بسیار آسانی دارد. این پایه نگهدارنده قابلیت چرخش افقی و عمودی دارد و برای انواع تلفن همراه مناسب است.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم سامسونگ(قیمت حدودی: 3 میلیون و ششصد هزار تومان)

سامسونگ

این مدل پایه نگهدارنده در ابعاد۱۵۵x۱۰۴x۱۲۸ میلی‌متر و با وزن۲۹۱ گرم طراحی شده است. این تلفن همراه برای گوشی های اندروید و ios طراحی شده است. این مدل دارای تکنولوژی شارژ بی سیم مانند سری Galaxy S و Note و همچنین بیشتر موبایل های تاشو مانند سری Galaxy Z(Fold, Flip)است.

از قابلیت‌های دستگاه می توان به امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد. با توجه به این که این پایه نگهدارنده طراحی جالبی دارد و اشاره کردم که برای گوشی های سامسونگ ویژه تر است، باید اشاره کنم که با چه محصولاتی سازگاری دارد. این گوشی با : Galaxy Z Fold۳ ۵G, Z Fold۲ ۵G, Z Fold, Z Flip۳ ۵G, Z Flip, Z Flip ۵G, S۲۱ Ultra ۵G, S۲۱+ ۵G, S۲۱ ۵G, Note۲۰ Ultra ۵G, Note۲۰ ۵G, S۲۰ Ultra ۵G, S۲۰+ ۵G, S۲۰ ۵G, Note۱۰+, Note۱۰+ ۵G, Note۱۰, Note۱۰ ۵G, S۱۰, S۱۰+, S۱۰e, S۱۰ ۵G, S۹, S۹+, S۸, S۸+, S۷, S۷ Edge, Note۹, Note۸, Note۵, S۶ Edge+, S۶, S۶ Edge and Apple iPhone ۱۱ Pro Max,۱۱ Pro, ۱۱, X, XS, XS Max, XR, ۸, ۸ Plus سازگار است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مومکس(قیمت حدودی: 4 میلیون و سیصد هزار تومان)

پایه

چهارمین پایه نگهدارنده که برای معرفی انتخاب کردم، پایه نگهدارنده مومکس با ابعاد۱۱۵x۷۵x۲۰ میلی‌متر است. وزن این پایه ۲۴۶ گرم است و برای گوشی های ۴.۷ تا ۸.۷ مناسب است. جنس این گوشی از پلاستیک سخت است. گیره و بازویی های این پایه کاملا قدرتمند است و بدنه آن ازجنس فوم نرم ضد و خش و پلاستیک سخت است. همچنین این محصول دارای شارژر وایرلس و قابلیت تنظیم زاویه دید است. این پایه نگهدارنده دارای کلیدهای مکانیکی است و در برابر حرارت و نور خورشید مقاومت دارد. جالب است بدانید که گیره این محصول تا ده سانتی متر باز می شود. این شارژر دارای شارژر فندکی جهت اتصال است.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

گوشی نگهدار

مدل P20 توانایی تحمل وزن تا 250 گرم را دارد و برای تلفن های هوشمند تا سایز 92 میلی متر مناسب است، باتری شارژی این محصول با ظرفیت 2200 میلی آمپر توانایی 12ساعت فیلمبردای ممتد را دارد که با اتصال به یک شارژر موبایل درعرض 2.5 تا 3 ساعت شارژکامل میشود.. P20 یک لرزش گیر مجهز به 3 موتور هوشمند و پرقدرت است که برای تکمیل تلفن هوشمند شما در زوایای مختلف طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد که بلافاصله ضبط را شروع کنید و در طول تصویربرداری از یک تصویربرداری بدون لرزش لذت ببرید.این مدل مناسب برای بلاگرها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمبرداری حرفه ای و حتی کاربران عادی جهت ثبت تصاویر خاطره انگیز است. وزن این محصول ۵۰۰ گرم است و برای همه بلاگرها مناسب است. جنس این محصول آلومنیوم ، TPE است و قابلیت‌ شارژ دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها