راهنمای خرید ارزان قیمت ترین لپ تاپ های بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.5 دقیقه

راهنماتو-وضعیت قیمت لوازم الکترونیک به شکلی است که خیلی از ما دعا می کنیم وسایل الکترونیکمان خراب نشود، اما چاره ای نیست و گاهی مجبوریم محصولات جدید خریداری کنیم. لپ تاپ های حرفه ای بسیار گران قیمت هستند.لپ تاپ هایی با ویژگی های گرافیکی و حافظه قدرتمند. اما لپ تاپ های ارزان قیمت زیادی نیز وجود دارند که می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و به عبارتی کار راه انداز باشند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ارزان قیمت ترین لپ تاپ های موجود در بازار، می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید. در این فهرست سعی کردم 5 لپ تاپ با کیفیت اما ارزان قیمت را برای شما گلچین کنم.

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05(قیمت حدودی:10 میلیون و هشتصد هزار تومان)

laptop

وزن این لپ تاپ ۱.۲ کیلوگرم و ابعاد آن ۲۸۸x۲۰۰x۱۹.۹ است. سازنده پردازنده این لپ تاپ AMDو سری پردازنده ATHLON است. مدل پردازنده Athlon Silver ۳۰۵۰e است. محدوده سرعت پردازنده۲.۰ گیگاهرتز تا ۲.۲ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده۱.۴-۲.۸ است. نرخ حافظه Cache چهار مگابایت و ظرفیت حافظه RAM نیز چهار گیگابایت است.

ظرفیت حافظه داخلی این لپ تاپ ۱۲۸ گیگابایت است. نوع حافظه داخلی SSD و اندازه صفحه نمایش۱۱.۶ اینچ است. نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCDو دقت صفحه نمایش HD۱۳۶۶x۷۶۸ است. این لپ تاپ دارای وب کم است. از مشخصات تاچ پد می توان به قابلیت چند لمسی اشاره کرد. این محصول دارای درگاه‌های ارتباطی HDMI، بلوتوث و USB ۳.۲ است اما مودم ندارد. این لپ تاپ دارای دو عدد پورت USB 3.2 است و در بین لپ تاپ های باریک و سبک طبقه بندی می شود. باتری این محصول سی و پنج  وات‌ساعتی است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012(قیمت حدودی: 13 میلیون و سیصد هزار تومان)

asus

وزن این لپ تاپ ۱.۹ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۸۱x۲۵۱x۲۷ میلی‌متر است. سازنده پردازنده Inteو سری پردازنده Celeronاست. مدل پردازنده N۴۰۲۰ومحدوده سرعت پردازنده۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز است. فرکانس پردازنده۱.۱-۲.۸ و حافظه Cache چهار مگابایت است. ظرفیت حافظه RAMدر این محصول ۴ گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی در این محصول یک ترابایت و نوع حافظه داخلی هارددیسک است. مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics ۶۰۰ و اندازه صفحه نمایش۱۵.۶ اینچی است. دقت صفحه نمایش این محصول HD۱۳۶۶x۷۶۸ است.

از قابلیت‌های این دستگاه می توان به صفحه نمایش مات اشاره کرد. وبکم این محصول VGA camera و اسپیکر از نوع SonicMaster است. این محصول از درگاه‌های ارتباطی USB، وای فای و بلوتوث برخوردار است. این لپ تاپ دارای دو عدد پورت USB 2.0و یک عدد پورت USB 3.2 است. نوع باتری این لپ تاپ، سه سلولی۳۳ وات‌ساعت لیتیوم-یونی است. این لپ تاپ سیستم عامل ندارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل G8 250 G7(قیمت حدودی: 14 میلیون و دویست هزار تومان)

لپ تاپ

وزن این لپ تاپ ۱.۷۵ کیلوگرم و سازنده پردازنده Intelاست. سری پردازنده این محصول Celeron و مدل پردازنده N۴۰۲۰ است. محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز و فرکانس پردازنده۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز است.

حافظه Cacheدر این لپ تاپ چهار مگابایت و ظرفیت حافظه RAMنیزچهار گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی در این لپ تاپ یک ترابایت است. نوع حافظه داخلی در این محصول، هارددیسک است. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Intelاستفاده می کند. مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics ۶۰۰ و اندازه صفحه نمایش۱۵.۶ اینچ است. دقت صفحه نمایش HD۱۳۶۶x۷۶۸ است و از قابلیت‌های دستگاه می توان به صفحه نمایش مات اشاره کرد. این محصول دارای وبکم، اسپیکر و درایو نوری اشاره کرد.

اسپیکر این محصول استریو و نوع تاچ پد، چند لمسی است. این محصول از درگاه‌های ارتباطی US، LAN و وای فای و بلوتوث برخوردار است. این لپ تاپ جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و یک عدد پورت USB 2.0و دو عدد پورت USB 3.1دارد. باتری این محصول از نوع سه سلولی با ظرفیت ۴۱ وات‌ساعتی است.

لپ تاپ 14.0 اینچی ایسوس مدل VivoBook E410MA-BV1517(14 میلیون و هشتصد هزار تومان)

لپ تاپی

وزن این لپ تاپ۱.۳ کیلوگرم و ابعاد آن ۱۸×۲۱۷×۳۲۵ است. سازنده پردازنده این محصول Intelوسری پردازنده Celeron است. مدل پردازنده N۴۰۲۰ و محدوده سرعت پردازنده تا ۲.۰GHz است. فرکانس پردازنده۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز و حافظه Cacheچهار مگابایت است. ظرفیت حافظه RAM۴ گیگابایت است.ظرفیت حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت و نوع حافظه داخلیSSD است.

اندازه صفحه نمایش۱۴ اینچی و نوع صفحه نمایش TFT LCDاست. دقت صفحه نمایش HD۱۳۶۶x۷۶۸ است. صفحه نمایش این محصول از نوع مات است. این لپ تاپ وبکم و تاچ پد چند لمسی دارد. درگاه‌های ارتباطی این محصول شامل USB، شیار کارت حافظه، HDM، بلوتوث و USB Type-C است.

این لپ تاپ دارای یک عدد پورت USB 2.0 و یک عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C است. نوع باتری این محصول سه سلولی و از نوع ۴۲ وات‌ساعتی است. شارژدهی باتری این محصول ۲ الی ۴ ساعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3(قیمت حدودی: 15 میلیون و هشتصد هزار تومان)

محصولات دنیای فناوری

وزن این لپ تاپ۱.۷ کیلوگرم و پردازنده Intelاست. سری پردازنده Celeronو مدل پردازنده N۴۰۲۰ است. محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز وفرکانس پردازنده۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز است. حافظه Cacheچهار مگابایت و ظرفیت حافظه RAM نیز چهار گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت و ۵۱۲ گیگابایت است.

اندازه صفحه نمایش این محصول ۱۵.۶ اینچ و نوع صفحه نمایش TNاست. دقت صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل Full HD است. نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز است و صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع مات است. این لپ تاپ دارای وبکم واسپیکر است. این لپ تاپ دارای تاچ پد چند لمسی است.

از درگاه‌های ارتباطی این محصول می توان به وای فای، USB ، HDMI و بلوتوث اشاره کرد. این محصول یک عدد پورت USB 2.0 و دو عدد پورت USB 3.2اشاره کرد. باتری این محصول سه سلولی با ظرفیت ۳۵ وات-ساعتی است. اما فاقد سیستم عامل است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها