راهنمای خرید ارزان قیمت ترین مودم های ایرانسل

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو-با وجود این که سرعت پایین اینترنت، اعصاب خیلی از ما را خراب کرده است و درگیر سر و کله زدن با مودم و اپراتورهای همراه برای افزایش سرعت اینترنت هستیم، اما جالب است بدانید که هنوز هم برخی مودم ها از جمله مودم های ایرانسل طرفداران خود را دارند.

به گزارش راهنماتو، مودم های ایرانسل بسیار متنوع هستند و انواع گوناگونی دارند، با این وجود برخی از ارزان ترین مدل‌های محبوب ایرانسل را برای شما گلچین کرده ام: 

مودم 3G/4G ایرانسل مدل FDi40 E2 همراه با سيمکارت اعتباري FD(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

مودم « FD I40 E2» محصولی از شرکت «ایرانسل» است که در گروه مودم‌های سیم‌کارتی قابل‌حمل و رومیزی است. این مودم از نسل‌های 3 و 4 اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند که با آن می‌توان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد. سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط FD-I40 ارائه کرده، 150 مگابیت بر ثانیه است. در واقع این مودم وایرلس با استفاده از معتبرترین چیپستهای موجود در جهان تهیه شده و دارای آنتن دهی و سرعت مناسب (150مگ دانلود و 50 مگ آپلود) میباشد. این مودم شرکت ایرانسل برای راه‌اندازی تنها به یک سیم‌کارت ایرانسل نیاز دارد.

 جالب است بدانید که 32 کاربر به صورت همزمان می توانند بی سیم به آن متصل شوند. علاوه بر آن در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد دستگاه به طور اتوماتیک به شبکه نسل سوم و یا دوم متصل می شود. این مودم 4 پورت LAN برای اتصال کابل شبکه دارد. در قسمت پشتی این مودم یک کلید WPS برای اتصال سریع و امن وجود دارد. در قسمت جلویی این محصول، چند نشان گر LED وجود دارد که می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن دهی را ارائه کنند. 

مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

مودم « FD I40 B1» یکی از مودم‌های سیم‌کارتی قابل‌حمل و رومیزی ایرانسل است. این مودم از نسل‌های 3 و 4 اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند که با آن می‌توان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد. سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط FD-I40 ارائه کرده، ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است.

در واقع این مودم وایرلس با استفاده از معتبرترین چیپستهای موجود در جهان تهیه شده و دارای آنتن دهی و سرعت مناسب (150مگ دانلود و 50 مگ آپلود) است. این مودم شرکت ایرانسل برای راه‌اندازی تنها به یک سیم‌کارت ایرانسل نیاز دارد. 

همچنین 32 کاربر بصورت همزمان می توانند بصورت بی سیم به آن متصل شوند. علاوه بر آن در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد دستگاه به طور اتوماتیک به شبکه نسل سوم و یا دوم متصل میگردد . این مودم 4 پورت LAN برای اتصال کابل شبکه دارد. در قسمت پشتی این مودم یک کلید WPS برای اتصال سریع و امن وجود دارد. در قسمت جلویی این محصول نیز چند نشان گر LED وجود دارد که می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن دهی را ارائه کنند.

مودم 3G/4G ایرانسل مدل FD-i40 B1 به همراه 70 گیگابایت اینترنت 3 ماهه و 60 گیگابایت اینترنت 6 ماهه و 1 عدد سیم کارت دائمی طلایی(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

مودم « FD I40 B1» محصولی از شرکت «ایرانسل» است که در گروه مودم‌های سیم‌کارتی قابل‌حمل و رومیزی قرار می‌گیرد. این مودم از نسل‌های 3 و 4 اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند که با آن می‌توان سرعت خوبی را برای دانلود و آپلود تجربه کرد. سرعتی ‌که شرکت تولیدکننده‌ی محصول برای انتقال اطلاعات توسط FD-I40 ارائه کرده، 150 مگابیت بر ثانیه است. در واقع این مودم وایرلس با استفاده از معتبرترین چیپستهای موجود در جهان تهیه شده و دارای آنتن دهی و سرعت مناسب (150مگ دانلود و 50 مگ آپلود) میباشد. این مودم شرکت ایرانسل برای راه‌اندازی تنها به یک سیم‌کارت ایرانسل نیاز دارد. همچنین 32 کاربر بصورت همزمان می توانند بصورت بی سیم به آن متصل شوند. علاوه بر آن در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد دستگاه به طور اتوماتیک به شبکه نسل سوم و یا دوم متصل میگردد . این مودم 4 پورت LAN برای اتصال کابل شبکه دارد. در قسمت پشتی این مودم یک کلید WPS برای اتصال سریع و امن وجود دارد. در قسمت جلویی این محصول نیز چند نشان گر LED وجود دارد که می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مودم و میزان آنتن دهی را ارائه کنند.

مودم 3G/4G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M40 G1 به همراه 100 گیگ اینترنت شش ماهه(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

مودم FD-M40 G1 ایرانسل، یکی از مودم های همراه یا قابل حمل شرکت ایرانسل می باشد. این مودم از شبکه های 2G/3G/4G پشتیبانی می کند. باتری 2200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای آن، ویژگی نگهداری شارژ نسبتا بالایی را برای دستگاه به ارمغان آورده است. مودم FD-M40 G1 دارای WiFi بوده و قابلیت اتصال همزمان 25 کاربر را دارد. صفحه نمایش تعبیه شده بر روی دستگاه تعداد کاربران متصل به دستگاه، دریافت سیگنال 4G و نوع اتصال، وضعیت باتری دستگاه، و سرعت تبادل اطلاعات از طریق داده را نمایش می دهد. همچنین در صورت دریافت پیامک آیکن آن را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. مودم همراه FD-M40 G1 قابلیت نصب حافظه جانبی دارد که این قابلیت، اشتراک گذاری اطلاعات روی حافظه را از طریق WiFi در اختیار کاربران قرار می دهد.این مودم با یک عدد سیم کارت و 100 گیگابایت اینترنت شش ماهه ارائه میشود.

مودم 4G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M40 به همراه 70 گیگابایت اینترنت 3 ماهه(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

این محصول ایرانسل یک مودم همراه می باشد که از شبکه نسل چهارم 4G پشتیبانی می کند دارای WiFi می باشد و همزمان 25 کاربر قابلیت اتصال به مودم را دارند با استفاده از صفحه نمایش تعبیه شده بر روی دستگاه تعداد کاربران متصل به دستگاه دریافت سیگنال 4G و نوع اتصال ، وضعیت باتری دستگاه ، سرعت تبادل اطلاعات از طریق داده را نمایش می دهد ، این محصول دارای پورت MicroUSB می باشد که قابلیت اتصال به رایانه را دارد همچنین در صورت دریافت پیامک آیکن آن را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد علاوه بر آن قابلیت نصب حافظه جانبی برای این محصول در نظر گرفته شده که قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات روی حافظه را از طریق پورت MicroUSB و WiFi در اختیار شما قرار می دهد، باتری در نظر گرفته شده برای انی دستگاه 3000 میلی آمپر لیتیوم که از دوام بالایی در نگهداری شارژ دستگاه برخوردار است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها