بهترین برنامه مسیریاب سخنگوی فارسی برای اندروید + لینک دانلود

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو- دیگر دوران آدرس پرسیدن از دیگران گذاشته است. این روزها اپلیکیشن های مسیریاب یکی از پرکاربردترین برنامه هایی هستند که در چند لحظه بهترین و کم ترافیک ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به طور دقیق در اختیار ما قرار می دهند. امروز قصد داریم بهترین اپلیکیشن های مسیریاب فارسی اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

1- نشان

نشان

به گزارش راهنماتو، بی شک اپلیکیشن نشان یکی از محبوب ترین برنامه های مسیریاب فارسی اندروید است که بیش از 10 میلیون بار از پلی استور و 10 میلیون بار از بازار دانلود شده است. این برنامه با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع ترین و کم ترافیک ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما پیشنهاد می دهد. این برنامه در طول مسیر حرکت، شما را از وجود دوربین کنترل سرعت، پلیس و سرعت گیر آگاه می کند. همچنین ویژگی های جالبی مانند نمایش آلودگی هوا در شهرهایی که دارای ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند، مسیریابی با در نظر گرفتن طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، اعلام سرعت گیرهای مسیر، مسیریابی با استفاده از اتوبوس و مترو این اپلیکیشن را به یکی از محبوب ترین برنامه های مسیریابی در بین کاربران اندروید تبدیل کرده است. دستیار صوتی فارسی این اپلیکیشن نیز یکی دیگر از قابلیت های جالب آن است.

لینک دانلود اپلیکیشن نشان از کافه بازار

2- بلد

بلد

بلد یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیریاب فارسی محبوب اندرویدی است که بیش از 5 میلیون بار از پلی استور و بیش از 10 میلیون بار از بازار دانلود شده است. این اپلیکیشن نیز مانند نشان ترافیک، طرح آلودگی هوا و زوج و فرد را برای مسیریابی در نظر می گیرد. این برنامه هم وجود پلیس، دوربین، محدودیت سرعت و سرعت گیر را در هنگام رانندگی به شما یادآوری می کند. دستیار صوتی فارسی این اپلیکیشن با بیان کردن مسیر حرکت شما را از نگاه کردن به گوشی در حین رانندگی بی نیاز می کند. قابلیت مسیریابی حمل و نقل عمومی در بلد این امکان را به شما می دهد تا به مسیر بهینه به سمت مقصد با استفاده از اتوبوس و مترو دست پیدا کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن بلد از کافه بازار

3- مسیریاب سخنگو way

وی

اپلیکیشن Way یکی دیگر از برنامه های مسیریاب فارسی اندروید است که بیش از یک میلیون بار در بازار دانلود شده است. این اپلیکیشن، یک مسیریاب حرفه ای و سخنگو است که شما را بخوبی تا مقصد مورد نظر راهنمایی می کند. از ویژگی های جالب این اپلیکیشن می توان به ساخت چت گروهی با قابلیت مکان یابی آنلاین بر روی نقشه (آپشن کی کجاست) ، ذخیره مسیر آنلاین (آپشن ذخیره مسیر)، شبیه سازی مسیر و ذخیره یک مسیر با نام دلخواه بدون نیاز کردن به طی کردن آنلاین آن مسیر (آپشن کروکی کش)، دسترسی به تمام مکان های کاربردی اطراف شما (آپشن اطراف من)، قابلیت نقشه آفلاین به تمام مراکز استان با کیفیت عالی و دسترسی به تمام خطوط مترو و بی آرتی تهران اشاره کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن way از کافه بازار

4- نقشه و مسیریاب دال

دال

اپلیکیشن نقشه و مسیریاب دال تا کنون بیش از 500 هزار بار از کافه بازار دانلود شده است. این برنامه امکان انتخاب مقصد از طریق جستجوی صوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین از طریق راهنمای صوتی مسیر موردنظر را به صورت گام به گام به شما نشان می دهد. این اپلیکیشن وجود پلیس، دوربین کنترل سرعت، تصادف و عبور از سرعت غیر مجاز را به شما هشدار می دهد. این  مسیریاب هوشمند با توجه به ترافیک لحظه ای و مسافت، مسیر بهینه را به شما پیشنهاد می دهد و برای پیدا کردن مسیر طرح ترافیک و زوج و فرد را نیز در نظر می گیرد. با استفاده از حالت رانندگی کم مصرف و اکو در این اپلیکیشن می توانید در مصرف باتری دستگاه خود صرفه جویی کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن دال از کافه بازار

5- مکان یاب+مسیریاب حرفه ای

مکان یاب

برنامه مکان یاب+مسیریاب حرفه ای یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیریاب فارسی است که تاکنون بیش از 100 هزار بار از کافه بازار دانلود شده است. این اپلیکیشن علاوه بر مسیریابی دقیق، زمان رسیدن به مقصد مورد نظر را به صورت پیاده و یا با خودرو، اتوبوس و موتور به شما نمایش می دهد. این برنامه نزدیک ترین جای پارک، لیست مراکز تفریحی، رستوران، مراکز اقامتی و مراکز خرید در نزدیک محل اقامتتان را به شما نشان می دهد.

لینک دانلود اپلیکیشن مکان یاب از کافه بازار

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها