ارزان ترین صندلی گیمینگ چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۷ شهریور ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- اغلب گیمرها برای خرید یک رایانه شخصی قدرتمند هزینه زیادی را صرف می کنند، اما زمانی که نوبت به صندلی می رسد، سعی می کنند ارزان ترین را انتخاب کنند. غافل از اینکه سلامت بدن حتی بیشتر از CPU رایانه به توجه نیازمند است. یک صندلی گیمینگ خوب و با کیفیت ارگونومی و راحتی را برای گیمرها فراهم می کند. این صندلی ها راه حلی عالی برای افرادی هستند که زمان زیادی را صرف انجام بازی های کامپیوتری می کنند و طوری طراحی شده اند که به کاهش فشار عضلانی و درد ناشی از نشستن طولانی مدت در موقعیت نامناسب کمک کنند.

به گزارش راهنماتو، قیمت صندلی های گیمینگ موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 2.5 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان قرار دارد. در ادامه با معرفی 5 صندلی گیمینگ ارزان و باکیفیت با راهنماتو همراه باشید:

1- صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020 (قیمت: 6,400,000 تومان)

صندلی گیمینگ G2020 ریزر یکی از صندلی های مقرون به صرفه کمپانی امریکایی ریزر است. این صندلی دارای پایه ای به رنگ مشکی کوره ای و چرخ هایی از نوع  پی یو و تمام مشکی است. شما می توانید ارتفاع صندلی را تا 12 سانتی متر و دسته ها را به اندازه دلخواه تنظیم کنید. پشتی صندلی نیز قابل تنظیم است. این صندلی دارای دو بالشتک و دو دسته براکت دار می باشد. روکش پشتی آن نیز از جنس چرم می باشد.

 صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020


2- صندلی گیمینگ بامو مدل G2021-3 (قیمت: 6,800,000 تومان)

صندلی گیمینگ بامو G2021-3 با دارا بودن بالشتک و دسته پلاستیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع دستان شما را در هنگام بازی و کار با رایانه در بهترین حالت قرار داده و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید پشتی صندلی را شل یا سفت کنید. چرخ های ژله ای این صندلی هیچ گونه صدای آزاردهنده ای ندارند. فوم تزریقی سرد به کاررفته در آن نیز بسیار بادوام است و در استفاده های طولانی دچار آسیب نمی شود. از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول می توان به تنظیم پشتی در 5 حالت و تنظیم دسته در 4 حالت مختلف اشاره کرد. روکش پشتی و کفی صندلی از جنس چرم مصنوعی بادوام است و با یک پارچه و آب گرم به راحتی تمیز می شود.

صندلی گیمینگ بامو مدل G2021-3


3- صندلی گیمینگ وارنا مدل DX100 (قیمت: 5,100,000 تومان)

صندلی گیمینگ DX100 وارنا از چوب ده لایه بسیار مستحکم و فوم سرد قالبی با دانسیته کنترل شده جهت افزایش راحتی کاربر ساخته شده است. چرم به کاررفته در این صندلی از نوع ضخیم بوده و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم و ضدحساسیت است. برای جلوگیری از تعریق کاربر نیز از یک پارچه تنفسی در قسمت نشیمن و تکیه گاه استفاده شده است. پایه این محصول از جنس فولاد سخت ورقی 35 سانتی متری با روکش کروم-نیکل می باشد. چرخ های آن تمام ژله ای هستند و بدون ایجاد صدای اضافی از لقی و سرخوردگی جلوگیری می کنند. مکانیزم این صندلی از نوع براکت دار زاویه ای می باشد و تحمل وزن سنگین را نیز دارد.

صندلی گیمینگ وارنا مدل DX100


4- صندلی گیمینگ ویوان مدل SG6800 (قیمت: 6,800,000 تومان)

صندلی گیمینگ SG6800 ویوان یک محصول ارگونومیک و مقرون به صرفه است که برای فعالیت های طولانی مدت و گیمرها طراحی شده است. این محصول با طراحی خاص و الگوبرداری از نمونه های مطرح خارجی در عین راحتی، زیبایی و ارگونومیک بودن خود را حفظ می کند. دسته ها و پشتی و ارتفاع صندلی قابل تنظیم هستند و در نشیمن و پشتی صندلی از فوم سرد استفاده شده است. چرخ ها پایه، جک و مکانیزم این صندلی بسیار با کیفیت است و قابلیت تحمل وزن بالا را نیز دارد.

صندلی گیمینگ ویوان مدل SG6800


5- صندلی گیمینگ گرین لاین مدل Chair Pro GNCHAIR (قیمت: 8,700,000 تومان)

این صندلی گیمینگ دارای طراحی شیک است و از چرم PU ساخته شده است. این محصول با برخورداری از  بالابر گازی کلاس سه راحتی و انعطاف پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد. جنس روکش پشتی از پارچه و چرم مصنوعی است و به راحتی تمیز می شود. بالشتک قالبی صندلی ها فوق العاده راحت هستند، زیر پایی و پشتی صندلی نیز قابل تنظیم است. یک پدال اضافه غیر از پدال بالا و پایین شدن نیز برای تنظیم پشتی صندلی از زاویه 90 تا 135 درجه در نظر گرفته شده است.

 صندلی گیمینگ گرین لاین مدل Chair Pro GNCHAIR

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها