این کتابارو نخون! چون شبا نمی‌ذارن بخوابی!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.4 دقیقه

راهنماتو- «کتاب باید نذاره بخوابی! تا صبح بیدار نگهت داره!»

کتاب خواندن همانقدر که لذت دارد اعتیاد آور هم است! ممکن است کتاب‌هایی را بخوانید که اجازه ندهند زندگی عادیتان را در پیش بگیرید! شب‌ها تا صبح بیدار بمانید و در طی روز هم از هر فرصتی استفاده کنید تا به آن سر بزنید! این طبیعت یک کتاب جذاب است که اجازه نفس کشیدن به شما نمی‌دهد! عجیب لذت بخش هستند و واقعا تا می‌توانید از این کتاب‌ها تهیه کنید و بخوانید!

به گزارش راهنماتو، راهنماتو چند کتاب بسیار جذاب که شب‌ها شما را بیدار نگه دارد پیشنهاد می‌کند!  آنها را بخوانید و به هر کسی که دوست دارد غرق کتاب شود نیز پیشنهاد دهید!

خدمتکار

7

دختری را تصور کنید که بیکار است و جا و مکانی هم ندارد! سه ماه گذشته را در ماشینش زندگی کرده و شب‌ها را هم در آن به صبح رسانده است! شدیدا در پی پیدا کردن یک شغل است و رزومه‌ای ساختگی برای خودش جور کرده و به منزلی مراجعه می‌کند که نیاز به یک خدمتکار دارند و...

این کتاب جذاب و هیجان آور به شدت شما را درگیر خودش خواهد کرد و اگر عاشق داستان‌های رازآلود و حتی جنایی هستید هرگز آن را از دست ندهید!

نام کتاب: خدمتکار

نویسنده: فریدا مک فادن

مترجم: مریم علیزاده میلانلو

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 342 صفحه

فینلی داناوان کلکش را می‌کند

6

در این داستان با مادر مجردی روبه رو هستید که نویسنده داستان‌های جنایی است ولی نه در زندگی مشترک و شخصی و نه در زندگی شغلی‌اش به هیچ موفقیتی دست پیدا نکرده و شوهرش هم درصدد گرفتن حضانت فرزندانش است! تا اینکه یک اتفاق می‌افتد! فینلی در یک رستوران مشغول ارائه توضیحاتی در مورد داستان جدیدش به مدیر برنامه‌هایش بوده است که زنی در میز کناری متوجه صحبت‌های او می‌شود ولی گمان می‌برد که او یک قاتل است نه یک نویسنده و...!

بهتر است این کتاب را بخوانید تا پابه پای هیجانش پیش بروید! اگر به دنبال کتابی هستید که هر لحظه غافلگیرتان کند انتخاب خوبی برای شماست!

نام کتاب: فینلی داناوان کلکش را می‌کند

نویسنده: ال کاسیمانو

مترجم: الهام صیفی کار

نشر: کوله پشتی

تعداد صفحات: 352 صفحه

زمان اشتباه، مکان اشتباه

7

با یک کتاب رازآلود دیگر در خدمت شما هستیم! باز هم پای یک قتل در میان است! داستان در مورد پسر 18 ساله‌ایست که دست به یک قتل می‌زند! مادرش جنیفر، گمان می‌کند زندگی پسرش نابود شده و دیگر راه گریزی نیست اما اینطور نیست! یک راه وجود دارد و آن برگشت به گذشته است!

این کتاب یکی از پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که توصیه می‌شود حتما بخوانید! صدای ضربان قلبتان را هنگام خواندن آن حس خواهید کرد!

نام کتاب: زمان اشتباه، مکان اشتباه

نویسنده: جیلیان مک آلیستر

مترجم: روناک احمدی آهنگر

نشر: نون

تعداد صفحات: 368 صفحه

خاطرات یک آدمکش

8

یک کتاب از نویسنده‌ای کره‌ای که جذابیت و هیجان در لابه لای آن نهفته است! داستان باز هم به قاتلی سریالی برمی‌گردد که دیگر می‌خواهد خودش را بازنشسته کند و برای آخرین قتلش نقشه عجیبی در ذهن دارد!

از این کتاب در سال 2017 فیلمی هم ساخته شده است که حتما بعد از خواندن کتاب آن را ببینید!

نام کتاب: خاطرات یک آدمکش

نویسنده: کیم یونگ ها

مترجم: خطره کرد کریمی

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 140 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها