با این 3 تا ساعت کلاسیک زنانه استایلتو خاص تر کن

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- سادگی و اصالت همیشه زیباست، چه برای سبک خانه و لباس، چه برای اکسسوری و استایل های روزانه. حال در نظر بگیرید که برای استایل ساده و چشم نوازتان یک ساعت کلاسیک جذاب هم داشته باشید، تلفیق چند زیبایی که روح را جلا می دهد. برخلاف سبک های دیگر این نوع اکسسوری، ساعت کلاسیک ظاهری ساده و زیبا دارد و شما هرگز زرق و برق و شلوغ کاری نمی بینید، پس می توانید ساعت خود را با هر نوع استایلی (روزمره، لوکس، فشن، رسمی، کلاسیک) که دارید، به راحتی ست کنید. در این مطلب راهنماتو سعی کرده سادگی را ملاک خود قرار داده و ساعت هایی زیبا، چشم نواز را با قیمتی معقول به شما معرفی کند.

ساعت مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس مدل Nf5035 با قیمت (1 میلیون و 200 هزار تومان)

به گزارش راهنماتو، اولین پیشنهاد راهنماتو به شما ساعت شیک و ساده نیوی فورس است که به دلیل عقربه زنانه و ظاهر جذابش برای استفاده در شرایط رسمی و نیمه‌رسمی کاملا مناسب است. موتور این مدل ساعت مچی کوارتز و ساخت کشور ژاپن است، یعنی نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری تامین می‌کند. موتورهای کوارتز در اندازه‌گیری زمان بسیار دقیق و قابل اعتماد بوده و درصد خطای آن‌ها کم‌تر از دیگر موتورها است. ساعت مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس مدل NF5035 دارای مقاومت در برابر آب 3 متر و جنس بدنه آن استیل رز گلد رنگ بوده که قابل استفاده برای بانوان است. جنس شیشه این محصول نیز معدنی و دارای قفل مخفی است. 

1

ساعت مچی عقربه ای زنانه پوداگار مدل 726PR با قیمت (1 میلیون و 800 هزار تومان)

کمپانی پوداگار یک برند معروف چینی است که دلیل معروفیت آن تنوع بالای ساعت های مچی مردانه و زنانه و کیفیت ساخت قطعات به کار گرفته شده در آنها است. ساعت پوداگار مدل PR 726 هم جزء باکیفیت ترین ساعت های زنانه این برند است. موتور این برند هم مانند مدل قبلی کوارتز است که به شما اطمینان می دهد دقیقه و ثانیه را درست دیده اید. قطر صفحه این مدل 30 میلی‌متر و جنس شیشه آن هاردلکس و مقاوم در برابر خط و خش می باشد. ساعت مچی عقربه ای زنانه پوداگار مدل 726PR هم دارای مقاومت در آب 3 متر و جنس بدنه آن استیل طلایی با رنگ صفحه قرمز، مناسب برای بانوان است. جنس شیشه این مدل هاردلکس و ضدخش، نوع قفل بند هم ضامن دار (کلیپسی) است. از این مدل ساعت هم به دلیل سادگی و شیک بودنش می توانید برای تمامی استایل هایتان استفاده کنید.

2

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1977 BK با قیمت (1 میلیون و 200 هزار تومان)

پیشنهاد بعدی ما ساعتی از برند اسکمی است که همچون مدل های قبلی به دلیل سادگی و جذابیت ظاهری برای تمامی استایل ها و در شرایط رسمی و نیمه رسمی کاملا مناسب است. به دلیل طراحی و رنگ بندی جذابی که در این مدل بکار رفته، حس خوشایندی را به شما و طرف مقابل القا می‌کند. در ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1977 BK از یک موتور‌ ژاپنی و متریال استفاده شده و رنگ بدنه آن رزگلد است. از قابلیت‌های این ساعت می‌توان به ضد آب تا عمق 3 متر اشاره کرد. جنس بدنه این مدل ساعت فلز، فرم صفحه گرد، جنس شیشه معدنی، جنس بند چرم و نوع قفل بندسگکی ساده است.

3

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها