این کتابارو بخون و یه دل سیر بخند!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۳ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو- «همه کتابا که نباید اشکت رو دربیارن! یه بارم بخند! ریسه برو!»

خواندن کتاب‌های طنز مثل دارو عمل می‌کند. خندیدن و ساعاتی فارغ از دنیای واقعی بودن برای همه ما لازم است. حالا شما فرض کن این خنده و قهقهه زدن با خواندن کتاب باشد، در کنارش یک چای قندپهلو هم میل کنید دیگر دنیا چه ارزشی دارد؟!

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم دوست دارید برای ساعت‌هایی غرق در داستان‌های دوست داشتنی و خنده‌دار شوید این سه کتاب را به هیچ عنوان از دست ندهید. بخندید تا دنیا به روی شما بخندد! پس برای اینکه سلامت خودتان را تضمین کنید خندیدن را مثل یک دارو درنظر بگیرید و در قدم اول اقدام به خواندن کتاب‌های شادی‌آور کنید. با آنها گذر زمان را هم متوجه نخواهید شد.

راهنماتو سه کتاب در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کند که بعید می‌دانم خوشتان نیاید!

آبنبات هل دار

کتاب

مهرداد صدقی یک سری کتاب آبنباتی نوشته است که با روایتی جذاب و دلنشین خواننده را میخکوب می‌کند. «آبنبات هل دار» داستان یک کودک بجنوردی است که برادرش در جنگ اسیر می‌شود. مساله این نیست، شما با خواندن این کتاب به دهه شصت سفر می‌کنید و تمام حال و هوای آن دوران را دوباره با خود مرور خواهید کرد. لذتی بس شگرف و دوست داشتنی با شما هم لحظه خواهد شد. وقایع جنگی در آن زمان به زبان طنزی بی بدیل مطرح می‌شود و حیف است که آن را نخوانید.

نام کتاب: آبنبات هل دار

نویسنده: مهرداد صدقی

نشر: سوره مهر

تعداد صفحات: 411 صفحه

 

قصه‌های امیرعلی

کتاب

این مجموعه چند جلدی شما را از خنده روده بر خواهد کرد! زبان نرم و لطیف و دلنشین آن با هر کتابی فرق دارد! شما گمان می‌کنید شخصی از جنس خودتان مقابلتان ایستاده و برایتان حرف می‌زند! از تمام ریز و جزییات گرفته تا اتفاقات بزرگ می‌گوید و شما چاره‌ای جز خندیدن ندارید!

قصه‌های امیرعلی 1 تا به امروز 20 بار چاپ شده است! پس مطمئن باشید با نسخه‌ی فوق‌العاده‌ای از طنز روبه رو هستید که امتحان کردن آن ارزش زیادی دارد!

  جذابیت این کتاب در آنجا بیشتر می‌شود که تمام روزمرگی‌ها و مسائلی که در این کتاب آمده است آنقدر ملموس است که می‌تواند برای همه ما پیش بیاید یا حتی آمده باشد!

نویسنده کتاب را هم حتما می‌شناسید! امیرعلی نبویان که مجری و بازیگر است در ابتدا این داستان‌ها را خودش در رادیو اجرا میکرد و بعد تصمیم به چاپ آنها در قالب کتاب گرفت.

نام کتاب: قصه‌های امیرعلی 1

نویسنده: امیرعلی نبویان

نشر: نقش و نگار

تعداد صفحات: 168 صفحه

مادربزرگت را از اینجا ببر

کتاب

این کتاب یکی از بی نظیرترین کتاب‌ها در زمینه ساده نویسی است! قلم جادویی دیوید سداریس شما را پای این کتاب تحسین برانگیز میخکوب خواهد کرد!

در «مادربزرگت را از اینجا ببر» با 11 داستان کوتاه روبه رو هستید که خواندنشان اصلا وقتی از شما نمی‌گیرد اما انرژی بسیار زیادی به شما خواهد داد! تمام این داستان‌ها با تمام کوتاهیشان در انتها ارتباطی هم با یکدیگر دارند و این جذابیت داستان را بیشتر خواهد کرد. قهرمانهای این کتاب آدم‌های بسیار معمولی‌ای هستند که هنوز نتوانسته‌اند با زندگی مدرن خودشان را وفق بدهند!

به سادگی طنز را در این کتاب درمی‌یابید و لذت آن را خواهید برد! شک نکنید!

نام کتاب: مادربزرگت را از اینجا ببر

نویسنده: دیوید سداریس

مترجم: پیمان خاکسار

نشر: چشمه

تعداد صفحات: 152 صفحه

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها