این اکسسوری‌ها برای مردان کاریزماتیک توی سال 1403 است

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- «اکسسوری؟ نه خیلی ممنون! همین که لباس‌هام مرتب باشه کافیه.» این جمله‌ای است که شاید بسیاری از مردها به آن معتقد باشند. اما، حضور اکسسوری‌ها یا لوازم جانبی لباس در یک استایل مردانه می‌تواند کودتا کند. اگر لباس‌هایی معمولی پوشیده باشید، با استفاده از اکسسوری‌ها شیک‌تر می‌شوید و اگر لباس‌هایی شیک پوشیده باشید با استفاده از اکسسوری‌ها لاکچری و کاریزماتیک به نظر می‌رسید. پس با راهنماتو همراه بمانید تا بهترین اکسسوری‌های مردانه برای سال 1403 و نحوه استفاده از آن را فرابگیرید.

دستبند مردانه

1

به گزارش راهنماتو، استفاده از دستبندها برای مردان در سال 1403 به شدت ترند شده است، پس اگر تاکنون از دستبند استفاده نمی‌کردید بهتر از از سال جدید شروع کنید! خاصیت دستبندها تنوع آن‌ها است. بنابراین تفاوتی ندارد که شما چه سبک استایلی داشته باشید! کلاسیک، اسپرت، خیابانی یا هر نوع سبک دیگری. بهتر است دستبندی متناسب با سبک استایل خود انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر از استایل‌های رسمی و کلاسیک پیروی می‌کنید، می‌توانید از دستبندهای چرم استفاده کنید که روی آن پلاک طلا کار شده است. یا اگر استایل خیابانی دارید می‌توانید از دستبندهای بافت استفاده کنید.

گردنبند مردانه

1

یکی دیگر از اکسسوری‌هایی که در سال جدید برای مردان به شدت ترند شده است، انواع گردنبندها به خصوص گردنبندهای فیگارو، رولو و گندم است. این گردنبندها می‌توانند از جنس‌های متفاوتی باشند؛ از طلا گرفته تا استیل. اگر طرفدار نگرشی خاص، لوگویی جذاب یا طرحی نو باشید نیز می‌توانید از انواع توگردنی‌ها استفاده کنید که بهتر است با سبک لباس پوشیدن شما همخوانی داشته باشد. اما، اگر استایل کلاسیک ندارید، می‌توانید از گردنبندهای مشکی استفاده کنید که کمی مدرن‌تر هستند.

کمربند مردانه

1

اگر تاکنون به کمربند تنها به دید یک وسیله کاربردی برای فیکس کردن شلوار فکر می‌کردید، بهتر است به شما بگوییم که در سال 1403 بهتر است به جنس کمربند و سگک آن توجهی ویژه داشته و آن را به عنوان اکسسوری‌ای خاص در نظر بگیرید. اگر استایل کلاسیک دارید، بهترین انتخاب برای شما کمربندهای چرم با سگک نقره‌ای یا همرنگ با بند کمربند است، به صورتی که با کیف یا کفشتان ست شده باشد. اگر استایل‌های اسپرت دارید نیز می‌توانید از کمربندهای طرح بافت استفاده کنید که به شدت شما را کاریزماتیک و حرفه‌ای در لباس پوشیدن نشان می‌دهند.

عینک آفتابی مردانه

1

عینک آفتابی برای مردان، اگر درست انتخاب شود، بدون شک می‌تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند. نکته جالب این است که عینک آفتابی هرگز قرار نیست از مد بیافتد؛ این یعنی با یک اکسسوری بی‌زمان طرف هستیم. به شرطی که عینک انتخابی ما فریمی غیرمعمول نداشته باشد. اگر هم اهل عینک‌های ترند باشید، می‌توانید هرساله عینک با قابی جدید خرید، اما فراموش نکنید که بهتر است به شیشه عینک توجه کرده، و نوعی از آن را انتخاب کنید که از ورود اشعه‌ها مضر خورشید به چشم شما جلوگیری می‌کند. به هر حال اگر می‌خواهید عینکی بخرید که تا سال‌ها یک اکسسوری محبوب و کاربردی برای شما باشد، بهتر است یک عینک آفتابی با رنگ خنثی و فریم کلاسیک برای سال 1403 انتخاب کنید.

اکسسوری‌های کت‌وشلوار

1

سال جدید، سالی است که استایل‌های لباس مردانه به سمت سبک کلاسیک می‌رود. سروصداهای استایل اولدمانی نیز در سال جدید بی‌تاثیر بر اکسسوری‌ها نیست. بنابراین اگر یک دست کت‌وشلوار شیک برای سال 1403 خریده‌اید از اکسسوری‌های آن غافل نشوید. منظور از اکسسوری‌های کت و شلوار، کراوات، پاپیون، دکمه سرآستین، سنجاق کراوات، گل سینه مردانه، دستمال جیبی، مارشال و غیره است. هرکدام از این اکسسوری‌ها می‌توانند نشان دهند که شما تنها برای برهنه نبودن لباس نمی‌پوشید بلکه برای لباس پوشیدن وقت گذاشته و به شخصی که با شما ملاقات می‌کند احترام زیادی قائلید. این مساله باعث می‌شود که به شدت کاریزماتیک به نظر برسید.

نکته مهم: لطفا در سال جدید از استفاده از ساعت غافل نشوید چراکه نمادی از وقت‌شناس بودن شما است؛ حتی اگر تلفن همراهتان مدام ساعت را به شما اعلام می‌کند!

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 طرز تهیه حلوا دهنیه، خوشمزه‌ترین حلوای عربی
آشپزی

طرز تهیه حلوا دهنیه، خوشمزه‌ترین حلوای عربی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 3.4 دقیقه
افرادی که در کودکی محبت ندیده اند این ۷ ویژگی را دارند
دانستنی ها

افرادی که در کودکی محبت ندیده اند این ۷ ویژگی را دارند

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.9 دقیقه
تصویری عجیب از آسمان دیشب تهران
آب و هوا

تصویری عجیب از آسمان دیشب تهران

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
جریمه خودروهایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
اخبار

جریمه خودروهایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .8 دقیقه
(ویدئو) فلافل ترد و رستورانی رو اینطوری درست کن
آشپزی

(ویدئو) فلافل ترد و رستورانی رو اینطوری درست کن

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
سرطان پوست چیست و آیا کشنده است؟ عوامل، پیشگیری و درمان
دانستنی ها

سرطان پوست چیست و آیا کشنده است؟ عوامل، پیشگیری و درمان

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 13.9 دقیقه