تست توهم نوری: 7 ثانیه زمان دارید تا اسکیت بورد را پیدا کنید

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.1 دقیقه

راهنماتو- محبوبیت روزافزون توهمات نوری به دلیل توانایی حفظ توجه افراد و فریب دادن ذهن آنها به صورت همان زمان، روز به روز در حال افزایش است. این نوع معماها یک راه عالی برای تجربه استراحت پس از یک روز طولانی است و به مغز شما یک ورزش سبک می دهد.

همچنین توهمات نوری سودمندی خود را در تشخیص اختلالات روانی مختلف مانند اسکیزوفرنی و سندرم اندام فانتوم ثابت کرده اند. و مهمتر از همه، توهمات نوری به بهبود مهارت های مشاهده ای شما و افزایش توانایی شما برای تمرکز کمک می کند.

خوب حالا می خواهید بدانید که مهارت های مشاهده ای شما چقدر خوب است؟ تصویر پایین راهرویی را نشان می دهد که در آن فرشی با رنگ های مشکی، خاکستری و آبی با اشکال هندسی مختلف دیده می شود. کاربران اینترنتی وقتی از آنها خواسته شد که یک اسکیت برد در این فرش پیدا کنند، متحیر شدند.

بنابراین چالش برای شما نیز یافتن اسکیت بردی است که در صحنه در برابر دیدگان شما پنهان شده و محدودیت زمانی برای انجام این کار نیز 7 ثانیه است. با دقت به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید چیز متفاوتی را تشخیص دهید. فردی که دارای مهارت های مشاهده خوب باشد می تواند اسکیت برد را قبل از زمان تعیین شده پیدا کند.

1

قابل درک است که الگوهای مختلف در فرش تشخیص اسکیت برد را دشوار می کند، اینجاست که توجه نقش مهمی ایفا می کند. کلید حل چالش توهم نوری این است که توجه خود را بر روی تصویر متمرکز کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست توهم نوری

اگر بعد از 7 ثانیه نتوانستید اسکیت بورد را پیدا کنید ناامید نشوید. تکرار این تست ها می تواند به شما در افزایش تمرکز و دقت کمک کند. ما در اینجا برای شما جذاب ترین و سخت ترین تست های توهم نوری را فراهم کرده ایم که می توانید ذهن خود را با آنها نرمش بدهید. اما اگر می خواهید بدانید که اسکیت بورد کجاست، در تصویر زیر ما آن را برای شما مشخص کرده ایم.

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها