تست توهم نوری: ببر پنهان را در میان این فیل ها کجاست پیدا کنید!

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- توهم نوری نوعی تست و معما محسوب می شود که علاوه بر جنبه های سرگرمی می تواند برای سلامتی ما نیز سودمند باشد. جالب اینجاست که این تست ها انواع مختلفی دارند و هر کدام می تواند بخشتی از قابلیت های فیزیکی و ذهنی ما را تقویت کند.

از جمله این تست های توهم تصویری می توان به تست هایی اشاره کرده که قدرت بینایی ما به محک می کشند. این نوع تست ها را همه افراد و از هر سنی می توانند مورد استفاده قرار دهند و از ان لذت ببرند. در اینجا نیز ما یکی از این تست ها را برای شما در نظر گرفتیم تا علاوه بر سرگرمی، بینایی خود را نیز با آن در کنار خانواده خود بسنجید.

در تست توهم نوری زیر تصویری در زمینه سیاه مشاهده می کنید که چند فیل در حال حرکت را به شما نشان می دهد. فاصله این فیل ها با تصویر یکسان نیست. البته در این تصویر فیل ها تنها نیستند و یک ببر نیز در میان آنها وجود دارد که شما باید آن را پیدا کنید. پس تمام دید خود را بر روی تصویر متمرکز کنید و در مدت زمان 10 ثانیه ببر را پیدا کنید.

1

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست توهم نوری

آیا توانستید ببر را در مدت زمان 10 ثانیه پیدا کنید؟ اگر نتوانستید نگران نباشید ما پاسخ را برای شما در تصویر زیر مشخص کرده ایم. پیشنهاد می کنیم برای تقویت تمرکز و البته تیزبینی خود دیگر تست های توهم نوری ما را هم امتحان کنید.

1

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها