بهترین هدفون بلوتوثی برای سفرهای نوروزی

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- ایرپادها هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی هستند که به‌طور خاص برای کار با گوشی های آیفون و آیپدها طراحی شده اند. اما از آنجایی که قابلیت اتصال بی سیم بلوتوثی را دارند، می توانند به اغلب تلفن های هوشمند، رایانه ها و حتی Apple TV نیز متصل شوند. یک هدفون بلوتوثی با کیفیت می تواند تجربه متفاوتی در پاسخ دادن به تماس ها، گوش دادن موسیقی و تماشای فیلم مورد علاقه تان ایجاد کند. در ادامه با معرفی 5 هدفون بلوتوثی باکیفیت برای سفرهای نوروزی با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Space A40 A3936 (قیمت: 3,900,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، هدفون بلوتوثی Soundcore Space A40 A3936 انکر یکی از بهترین هدفون های بی سیم برای برقراری تماس‌ و پخش صدای باکیفیت است که مشخصات جالب توجهی را نسبت به محصولات هم رده اش ارائه می دهد. اولین ویژگی جالب این محصول قابلیت «نویز کنسلینگ» است که با طراحی هوشمندانه خود قادر است 98 درصد نویز اطراف را از بین ببرد. همچنین به منظور عملکرد بهتر و بازدهی بیشتر از 2 میکروفون قدرتمند برای جلوگیری از به گوش رسیدن صداهای مزاحم استفاده شده است. این هدفون با 6 میکروفون فوق حرفه ای و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی نویز و صداهای مزاحم را تفکیک کرده و صدایی شفاف برای شما به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول، باتری لیتیوم یونی قدرتمند 53 میلی آمپر ساعتی آن است که با یک بار شارژ به همراه کیس شارژ 50 ساعت مدت زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید با اتصال کیس شارژ 4 مرتبه دیگر نیز این هدفون را شارژ کنید.

هدفون

این محصول به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز شده است که با ده دقیقه شارژ می توانید به مدت 4 ساعت موسیقی پخش کنید یا به مکالمه بپردازید. علاوه بر این، با استفاده از بلوتوث 5.2 قادر است به طور همزمان به دو دستگاه متصل شده و در صورت نیاز میان دستگاه ها جابجا شود. این محصول به کیت شارژ بی سیم نیز مجهز شده است که امکان شارژ بی سیم هندزفری را فراهم می کند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به درایورهای دیافراگم دولایه با قابلیت ارائه صدای باکیفیت، تکنولوژی Hi-Res با قابلیت ارائه 3 برابری جزئیات صدا، دریافت صدای شخصی سازی شده، ارائه صداهای شفاف با قابلیت  Transparencyو شارژ سیمی با استفاده از کابل  USB Type-C اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما واقع نشد، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

هدفون بی سیمنویز کنسلینگباتریباتری محفظه شارژدیگر قابلیت هاقیمت
انکر SoundCore Liberty Air 2 Proدارد55 میلی آمپر(7 ساعت پخش موسیقی و مکالمه)26 ساعتHearID  ، شارژ سریع، 9 سری سیلیکونی4,850,000 تومان
شیائومی Buds 3 Proدارد3 ساعت مکالمه، 6 ساعت موسیقی، 48 ساعت استندبای28 ساعتاتصال همزمان به دو دستگاه ، تنظیم لمس اختیاری2,200,000 تومان
شیائومی Redmi Buds 5دارد10 ساعت(بدون نویر کنسلینگ)40 ساعت (بدون نویز کنسیلنگ)نشانگر LED1,950,000 تومان
هایلو W1 ANCدارد5 ساعت با ANC خاموش35 ساعت با ANC خاموشlow delay mode برای گیم، کنترل لمسی2,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها