این عطرها با نت زنبق وحشی بین مرد و زن مشترکند!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو- «عطر دیگه زنونه مردونه نداره!»

در دنیای عطر و رایحه جنسیت هم حرف زیادی برای گفتن دارد. عطرهایی که صرفا برای خانم‌ها مناسب هستند و رایحه‌هایی که فقط آقایان می‌پسندند. اما در این میان عطرهایی هم هستند که هر دو طرف آنها را می‌پسندند و استفاده می‌کنند و برای کسی هم که این رایحه را حس می‌کند جنسیت غالب به نظر نخواهد رسید! اما نت‌هایی هستند که در عطرها مشترک هستند درعین حال تفکیک جنسیت هم دارند. آیا آنها را می‌شناسید؟

به گزارش راهنماتو، یکی از عناصر اصلی در تهیه عطرها زنبق وحشی است که در صنعت عطرسازی بسیار زیاد استفاده می‌شود. و این رایحه بین آقایان و خانم‌ها مشترک است. پس هر عطری که بوی غالب آن زنبق وحشی باشد می‌تواند یک عطر دو طرفه به حساب بیاید!

زنبق وحشی چه گلی است؟

زنبق وحشی به گل نوروزی هم مشهور است و یک گیاه بسیار خوشبوست که رایحه شیرین، ملایم و گرم دارد و از آن نت چوبی که در عطرهای زیادی طرفدار دارد به مشام می‌رسد! اگر عطرباز باشید حتما می‌دانید که عطرهای گران قیمت بازار این رایحه را دارند و بسیار محبوب هستند!

چه عطرهایی رایحه زنبق وحشی دارند؟

هنگام خرید عطر از فروشنده بخواهید به شما عطری معرفی کند که رایحه زنبق داشته باشد یا اینکه قبل از اقدام به خرید خودتان یک جست و جو بکنید تا به اسامی موردنظر برسید و هنگام خرید آنها را حتما امتحان کنید.

این چند مورد را هم درنظر داشته باشید شاید مورد علاقه شما هم قرار گرفتند:

والنتینو یومو اینتنس

0

این عطر در نت‌های میانی‌اش عطر زنبق وحشی را دارد و اگر طالب یک رایحه شیک و دوست داشتنی هستید که مردانه و خاص باشد بهتر است حتما آن را امتحان کنید. طبع گرمی که دارد اکثر آقایان را عاشق خود می‌کند و خانم‌هایی که طرفدار رایحه‌های گرم هستند نیز به سمت آن متمایل خواهند شد.

آزارو پورهوم

0

بعید می‌دانم کسی باشد که این عطر را نشناسد! آزارو از سال 1978 با رایحه زنبق وحشی به بازار آمد و هنوز بعد از گذر این همه سال همچنان طرفدار دارد و محبوب است!

جالب است بدانید که انتخاب اول خیلی از مردان فرانسوی هنوز آزارو است!

نت ابتدایی این عطر را زنبق وحشی به خود اختصاص داده است.

 

لانکوم لا ویه است بله

0

این عطر از شرکت لانکوم را بیشتر خانم‌ها استفاده می‌کنند چون شیرینی آن غالب است. در نتهای میانی آن زنبق وحشی خودنمایی می‌کند و از سال 2012 تا به امروز همچنان محبوب و پرفروش است. عطری مناسب تمام فصول است ولی بیشتر مناسب آب و هوای سرد است.

 

شنل چنس او تندر

0

عطرهای چنل را کسی نمی‌تواند دوست نداشته باشد! شنل چنس را هم اکثر خانم‌ها عاشقانه دوست دارند! نت پایانی آن را زنبق وحشی تشکیل داده است.

این عطر رایحه خنک و شاد دارد و برای هر سنی مناسب است.

 

بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)

0

از سال 2014 این عطر مورد علاقه مردان زیادی در دنیا قرار گرفته است. طبع گرم آن مناسب روزهای سرد سال است و جذابیت مردانه خاصی دارد! در نت میانی آن می‌توانید زنبق را پیدا کنید!

 

کرید امپریال میلسیم

0

اگر طرفدار رایحه‌ی چوب و خنک هستید بدون تردید به سراغش بروید! جالب است بدانید که این عطر در صدر لیست محبوبترین عطرها با رایحه زنبق وحشی قرار دارد! برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب است و جنسیت خاصی ندارد!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها