بهترین رنگ لباس برای تناژ پوست سرد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- پوشیدن لباس متناسب با رنگ پوست یکی از ترفندهایی است که به زیباتر شدن استایل، چهره و تیپ ما کمک می کند. برای یافتن رنگ لباس مناسب با پوست کافی است ته رنگ پوستتان را بدانید. کار کافی است مچ دست خود را در مقابل آفتاب بگیرید و رنگ رگ هایتان را بررسی کنید. اگر رنگ رگ های شما سبز است، تناژ پوستتان خنثی، اگر رگ هایتان بنفش هستند، تناژ پوستتان گرم و اگر آبی هستند، تناژ پوستتان سرد است. امروز قصد داریم بهترین رنگ های لباس برای پوست با تناژ سرد را به شما معرفی کنیم.

1- صورتی ملایم

به گزارش راهنماتو، صورتی ملایم یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست هایی است که ته رنگ سرد دارند. اگر ته رنگ پوستتان خنثی است، صورتی غبارآلود و ملایم تر را امتحان کنید و اگر پوستتان با رنگ های پرجنب و جوش و شدید تضاد زیادی ایجاد می کند، صورتی پاستلی روشن تر و یخی تر را امتحان کنید. یک رنگ لباس صورتی مناسب گونه های شما را شاداب تر و درخشان تر خواهد کرد.

1


2- خاکستری

یکی دیگر از رنگ های مناسب برای پوست های سرد خاکستری است. از خاکستری کبوتری گرفته تا خاکستری فولادی و زغالی، انتخاب یک رنگ خاکستری مناسب با ته رنگ پوست و رنگ موهایتان قطعا زیبایی چهره شما را دوچندان خواهد کرد. به عنوان مثال اگر رنگ موهایتان بلوند است، لباس های خاکستری روشن را انتخاب کنید.

1


3- سرخابی

سرخابی یک رنگ سرزنده، دراماتیک و جذاب است که استایلی جذاب برای پوست های سرد به ارمغان می آورد. اگر به رنگ های پرجنب و جوش علاقمندید، پیشنهاد می کنیم یک لباس به رنگ سرخابی را در کمد لباس هایتان بگنجانید.

1


4- قرمز

قرمز یک رنگ فوق العاده است که هم برای پوست با ته رنگ سرد و هم ته رنگ گرم مناسب است. فراموش نکنید که نقطه مقابل قرمز در چرخه رنگ، سبز است و رنگ قرمز به ویژه برای افرادی که چشمان سبز رنگ دارند، مناسب است.

1


5- اسطوخودوسی

اسطوخودوسی یک رنگ آرامش بخش، ضد افسردگی و التیام دهنده است که در زمستان یخی و در تابستان مطبوع به نظر می رسد و هم برای رنگ پوست سرد و هم رنگ پوست گرم مناسب است. می توانید با ست کردن این رنگ لباس با رنگ های خاکستری، بژ، صورتی و جین از تطبیق پذیری و جذابیت آن لذت ببرید.  

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها