جدیدترین استایل‌ها با شلوار کارگو در بهار 1403

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.9 دقیقه

راهنماتو- اگر بدانید که شلوار کارگو را با الهام از لباس‌های نظامی دوخته‌اند، شاید متوجه شوید که چرا آن‌ها تا این حد راحت و مقاوم هستند. شلوار کارگو را می‌توان با بسیاری از لباس‌های کژوال و اسپرت ست کرد. اما، راحت بودن در اولویت این سبک استایل‌ها است. به همین دلیل است که این مدل شلوار این روزها تبدیل به یک شلوار ضروری برای همه کشوها و کمدها شده است. ما می‌توانیم شلوار کارگو را با تی‌شرت، هودی، شومیز، پیراهن مردانه، دورس، پولو و غیره ست کنیم در حالی که کفش‌های کتانی، آل استار یا نیم‌بوت‌های چرمی پوشیده‌ایم. اما، در ادامه راهنماتو به شما خواهد گفت که چه ست‌هایی با شلوار کارگو در بهار 1403 ترند هستند.

1

1. شلوار کارگو با تی شرت سفید

به گزارش راهنماتو، اگر دوست دارید استایلی کژوال و راحت داشته باشید بهتر می‌توانید شلوار کارگو را با یک تی شرت سفید بپوشید. در حالی که کفش‌های ورزشی به پا دارید و ظاهرتان کاملا آرام و راحت به نظر می‌رسد.

1

2. شلوار کارگو با پیراهن رنگ مکمل

یکی از ست‌های ترند شده در بهار 1403 با شلوار کارگو، پوشیدن پیراهن روی یک تی شرت است درحالی که رنگ آن با رنگ شلوار کارگو مکمل بوده و با اکسسوری‌هایی مثل کمربند و عینک تکمیل شده است.

1

3. شلوار کارگو با کتونی بزرگ

یکی از ست لباس‌های ترند در بهار 1403 با شلوار کارگو، پوشیدن آن با کتونی‌های حجیم است. این در حالی است که می‌توان قسمت بالا تنه را با یک نیم تنه و سپس یک ژاکت بامبر به تعادل رساند.

1

4. شلوار کارگو با لباس‌های رنگ پاستلی

عموما رنگ و مدل شلوار کارگو بسیار حجیم و زمخت است. اما، اگر آن را با تی شرت‌ها یا پیراهن‌هایی به رنگ پاستلی ست کنیم هم به حس و حال بهار نزدیک‌تر می‌شویم و هم زمختی شلوار کارگو را به تعادل می‌رسانیم.

1

5. شلوار کارگو در استایل خیابانی

در بهار سال 1403 می‌توان شلوار کارگو را به سبک خیابانی نیز ست کرد. برای این منظور می‌توان کتونی‌، تی شرت‌های گرافیکی و اکسسوری‌هایی مثل کلاه بیسبالی را با شلوار کارگو هماهنگ کرد.

1

6. شلوار کارگو در استایل بوهو

در سال جدید استایل بوهو به شدت ترند شده است. اما خبر خوب برای طرفداران شلوار کارگو این است که می‌توان از آن در سبک استایل بوهو نیز استفاده کرد. در این صورت می‌توان پیراهن یا تی‌شرت‌های بوهویی را با شلوار کارگو ست کرد.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها