خوشبوترین عطرهای مردانه زارا؛ اقتصادی و خاص!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- زارا یکی از برندهای مطرح تولید کننده عطر و ادکلن در جهان است که عطرهای لوکس و مقرون به صرفه ای را در رقابت با دیگر عطرهای گران قیمت موجود در بازار ارائه می دهد. مجموعه عطرهای این برند به قدری محبوب شده اند که می توان آنها را در زمره بهترین عطرهای دنیا به حساب آورد. عطرهای این برند اغلب رایحه های ملایم و قیمت مناسبی دارند و در میان ما ایرانیان نیز از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. امروز قصد داریم چند نمونه از خوشبوترین عطرهای مردانه این برند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1- زارا وایبرت لیدر ادو پارفیوم، 100 میلی لیتر (قیمت: 3,700,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، زارا وایبرت لیدر ادو پارفیوم یک عطر بسیار جذاب مردانه است که در گروه بویایی رایحه های چرمی و چوبی قرار می گیرد. از جمله رایحه های به کار رفته در این عطر می توان به اسانس ترنج، چوب خیزران و چرم اشاره کرد. این عطر در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و برای آقایانی که به روایح مردانه قوی و عاشقانه علاقه دارند، مناسب است. این عطر برای استفاده در  فصول گرم و معتدل سال مانند بهار، تابستان و پاییز مناسب است.

1


2- عطر ادکلن مردانه زارا سئول 532–8 سینسا دانگ گانگنام-گو ادوتویلت، 100 میلی لیتر (قیمت: 1,800,000 تومان)

عطر ادکلن زارا سئول یک عطر تند مردانه است که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر رایحه ای مدرن، اسپرت و آروماتیک داشته و از جمله نت های برتر آن می توان به رایحه فندق، فلفل، عنبر، نارنگی و جوز هندی اشاره کرد. بوی خوش این عطر در کنار کیفیت، ماندگاری و قیمت مناسب آن را به یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه بازار تبدیل کرده است.

1


3- عطر مردانه زارا گلد، 100 میلی لیتر (قیمت: 1,900,000 تومان)

عطر زارا گلد یک عطر مدرن، پیچیده و شیک مردانه است که در سال 2017 روانه بازار شد. این عطر رایحه ای کلاسیک داشته و در مجموعه «زارا کلاسیک کالکشن» جای دارد. از جمله روایح به کاررفته در این عطر می توان به رایحه لیموترش، بادام سوخته، دارچین، هل و نعناع هندی اشاره کرد. این عطر طبع گرم، تند و نسبتا معتدلی داشته و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

1


4- عطر و ادکلن زارا عود وایبرنت لدر مردانه،100 میلی لیتر (قیمت: 2,900,000 تومان)

عطر و ادکلن زارا عود وایبرنت لدر یک عطر چوبی مردانه است که در سال 2019 معرفی شد. این عطر با رایحه غالب ترنج طبعی نسبتا گرم داشته و برای ایام سرد و معتدل سال مناسب است. از جمله روایح به کاررفته در این عطر می توان به رایحه ترنج، بخور، چوب و آگاروود (عود) کهربا اشاره کرد.

1


5- عطر مردانه زارا نیوی بلک، 100 میلی لیتر (قیمت: 1,700,000 تومان)

عطر زارا نیوی بلک یک عطر مدرن، اسپرت و اغواکننده مردانه است که در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. با اسپری کردن این عطر بر روی نبض در ابتدا رایحه ترنج برگاموت به مشام می رسد. پس از مدتی بوی مریم گلی سیج در فضا پراکنده می شود و پس از مدتی اسانس چرم وتیور ماندگار خواهد شد. این عطر ترش و خنک برای استفاده در ایام معتدل و گرم سال یعنی فصول بهار، تابستان و پاییز مناسب است.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها