با هزینه کم خوش بگذرون؛ 5 اتاق فرار مرموز در تهران

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو- ممکن است از خود بپرسید که چرا به این تفریح جذاب و جدید؛ یعنی اتاق فرار میل عجیبی دارید و از آن خوشتان می‌آید؟ جواب این است که همه ما انسان‌ها دوست داریم سر از اسرار مرموز دربیاوریم و مشکلات را برطرف کنیم تا همه چیز به روال سابق پیش برود.

 اتاق فرار چالش‌هایی را پیش روی ما می‌گذارد که برای حل کردن آن‌ها باید از منطق، تفکر انتقادی و خلاقیتمان استفاده کنیم. وقتی که ما سرنخ‌ها را دنبال می‌کنیم تا گره کار را بگشاییم و به پیروزی برسیم، حس پیروزی تمام وجود ما را فرا می‌گیرد و دوست داریم باز این مسیر را ادامه دهیم تا گره‌های بیشتری را باز کنیم.

اما، کدام اتاق فرار در تهران هست که چالش‌های بزرگ و پیچیده پیش روی ما می‌گذارد؟ راهنماتو 5 اتاق فرار مرموز در تهران را به شما معرفی خواهد کرد.

1

1. اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

به گزارش راهنماتو، اتاق فرار می‌تواند قدرت زمانبندی شما و کنترل استرسان را بالا ببرد. حالا فرض کنید در اتاق فراری قرار گرفته‌اید که در آن طاعون تمام شهر را فرا گرفته و شما باید خودتان را نجات دهید و از نزدیک شدن به افراد طاعون زده امتناع کنید، اما گروهی از افراد شما را به عنوان فردی سالم شناسایی می‌کنند و می‌خواهند یکسری آزمایش روی شما انجام دهند. این داستانی است که در اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم شما را درگیر می‌کند. شما باید در زمانی اندک و چیره شدن بر استرستان راه خروج از این منجلاب را پیدا کنید! پس دست بجنبانید.

اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم در بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان، بعد از دیدار شمالی واقع شده و پلاک آن 13 است. هزینه اولیه این اتاق فرار 360000 تومان است.

1

2. اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ما از اتاق فرار لذت ببریم، بالا رفتن حس تعامل، همدلی و همکاری است. اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو یکی از آن اتاق فرارهایی است که حس تعامل را در شما برمی‌انگیزد. شما پیش از این به این مساله فکر می‌کردید که زندان دقیقا می‌تواند چطور جایی باشد، چطور می‌توان از آن گریخت! حالا بخت به شما رو کرده و می‌توانید فرار کنید اما وقتی وارد این بازی می‌شوید، فقط به این فکر می‌کنید که چطور از این زندانی که درونش قرار گرفته‌اید فرار کنید. در این اتاق فرار طبق نظر کاربران اکت‌ها به شدت خوب و دکور معمولی است، اما از ترس ممکن است به در و دیوار بخورید!

اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو در خیابان شریعتی، نبش کوچه فلسفی واقع شده است و هزینه ورودی برای هر نفر برای 70 دقیقه 250000 تومان است.

1

3. اتاق فرار سرقت از بانک؛ مجموعه کورش

یکی از اتفاقاتی که در اتاق‌های فرار شما را به شدت برمی‌انگیزد روبه‌رو شدن با شکست و درس گرفتن از آن است. حالا فرض کنید که شما و هم گروهی‌هایتان دزدهایی سابقه‌دار و ماهر هستید که قرار است به یک بانک بزرگ در خاورمیانه رفته و از آن‌جا دزدی کنید. این قصه اتاق فرار سرقت از بانک؛ مجموعه کورش است. در این بانک بزرگ 15 شمش طلا، 7000 یورو پول نقد و 1000 دلار تراول است. ممکن است پس از هر مرحله ورود یکبار با شکست مواجه شوید، اما باید کمی به عقب برگردید، از اشتباهاتتان درس بگیرید و دوباره تلاش کنید.

اتاق فرار سرقت از بانک؛ مجموعه کورش در بزرگراه حکیم و ستاری واقع شده است و در طبقه دوم مجتمع کورش است. هزینه ورودی هر نفر به این اتاق فرار 240000 تومان است.

1

4. اتاق فرار منفی چهار؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم

اتاق فرار به شما می‌آموزد که چگونه در فرصتی اندک تصمیمی موثر و درست بگیرید. این در حالی است که با هم گروهی‌های خود درباره تصمیم‌هایتان حرف می‌زنید و با هم‌فکری به قرار دادن قطعه‌ای از پازل سر جای درستش می‌پردازید. اتاق فرار منفی چهار؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم قصه‌ای عجبیب، مرموز و ترسناک دارد. داستان از این قرار است که یک دختر بچه 8 ساله گیر یک نامادری دعانویس افتاده. نامادری برای نوشتن طلسم‌ها از خون و مو و ناخن دختر بچه (مریم) استفاده می‌کند. حالا سال‌ها است که صدای گریه‌های یک بچه به گوش می‌رسد، اما نه پلیس‌ها نه مردم نمی‌دانند سرمنشا این صدا از کجاست؟ آیا طبقه منفی چهار یک ساختمان متروکه؟ حالا گروه شما از سر کنجکاوی وارد این ساختمان شده است و هر لحظه باید تصمیمی درست بگیرد تا این معمای پیچیده را حل کند.

اتاق فرار منفی چهار؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم در محله صادقیه تهران، کاشانی، خیابان گلدشت و روبه‌روی بیمارستان پیامبر واقع شده است. هزینه ورودی هر نفر به این اتاق فرار مرموز در تهران تنها 260000 تومان است.

1

5. اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود اتاق فرار برای ما به شدت جذاب باشد، هیجان ناشناخته در محلی است که با آن آشنایی نداریم. اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر یکی از همین محل‌ها است. ما در محیط ناآشنای آن گم می‌شویم و حس کنجکاوی ما مدام در حال تحریک شدن است. قصه از این قرار است که شما توسط دوستتان به یک مهمانی دعوت شده‌اید. پس از مدتی اعتماد شما دود می‌شود و به هوا می‌رود. شما در میان این دودها سرگیجه می‌گیرید و به دنبال راهی برای فرار می‌گردید. یک چرخه مرگبار با سرگیجه و توهم که حتی به یاد نمی‌آورید کجا بودید و به کجا آمده‌اید.

اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر در محله نارمک تهران خیابان 46 متری ثانی، خیابان طاهری واقع شده است و هزینه ورودی برای هر نفر در 90 دقیقه بازی از 130000 تومان الی 170000 تومان است.

 

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها