راهنمای انتخاب لباس بهاره برای خانم‌ها و آقایان +نکات استایلی

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.8 دقیقه

راهنماتو- بهار زمان مناسبی برای بازی با مد است، زیرا روزهای آن ترکیبی از هوای گرم و خنک است که به شما امکان می دهد ظاهر متفاوتی را برای خود بسازید. احتمالاً از بیرون آوردن لباس های بهاری خود هیجان زده هستید، اما ممکن است لازم باشد ظاهر خود را لایه لایه کنید تا گرم بمانید، چون تعداد روزهای خنک و سرد بیشتر از روزهای گرم است. بدون توجه به ترجیحات استایل شما، لباس های ساده و زیبای بهاری بسیاری وجود دارد که می توانید برای هر مناسبتی بپوشید. در این مطلب ما چند لباس و اکسسوری مناسب برای فصل بهار را پیشنهاد داده ایم که مطمئنا به کارتان می آیند. فقط فراموش نکنید که تا پایان اردیبهشت ماه چترهایتان را در طبقه بالای کمد و جایی دور از دسترس قرار ندهید، چون باران های بهاری همیشه غافلگیرکننده هستند.

ساختن یک ظاهر معمولی

به گزارش راهنماتو، لباس هایی با رنگ های پاستلی و روشن را برای این فصل انتخاب کنید: وقت آن است که رنگ های تیره پاییز و زمستان خود را کنار بگذارید. بهار زمانی است که طبیعت شکوفا می شود؛ بنابراین به دنبال لباس هایی باشید که دارای گل، برگ و رنگ های روشن هستند. علاوه بر این، پارچه های سبک وزن مانند پنبه یا کتان را انتخاب کنید، زیرا هوا در حال گرم شدن است. 

طرح های گل مانند گل بابونه یا پانسی برای فصل بهار زیبا هستند.

به طور مشابه، زرد کم رنگ، اسطوخودوسی، صورتی روشن و آبی آسمانی رنگ های بهاری عالی هستند.

1

برای انتخاب آسان، یک لباس سبک ساده بپوشید: لباس‌های این فصل یک ظاهر کلاسیک بهاری هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. برای داشتن ظاهری جذاب، خانم ها یک پیراهن بلند یا تا پایین زانو بپوشند و در صورت کوتاه بودن یک جوراب شلواری خنک برای زیر آن انتخاب کنند.

اگر هوا گرم است یک پیراهن بلند انتخاب کنید تا بتوانید پاهای خود را برهنه بگذارید.

اگر هوا خنک است، یک جوراب شلواری مات بپوشید. برای لذت بیشتر، رنگ روشنی را انتخاب کنید که لباس شما را به نمایش بگذارد.

یک دامن ساده یا طرح دار بپوشید: شومیزهای نخی برای فصل بهار عالی هستند، اما ممکن است از پوشیدن شومیز با یک دامن لذت ببرید. شومیز خود را با یک دامن بسیار جذاب ست کنید تا ظاهری محشر برای شروع هفته داشته باشید.

یک دامن میدی را برای یک کار زیبا بهاری امتحان کنید. یک دامن میدی بین زانو و مچ پا قرار می گیرد، بنابراین یک استایل بسیار حرفه ای است. دامن میدی خود را با یک تی شرت یا بلوز زیبا ست کنید. اگر دامنتان طرح دار است یک تاپ تک رنگ انتخاب کنید یا اگر دامنتان ساده است، بالاتنه طرح دار انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک دامن میدی گلدار را با یک بلوز صورتی زیبا یا یک دامن میدی بنفش یکدست با یک تاپ طرح دار بپوشید.

2

یک پیراهن یقه‌دار را با لباس‌های خاکی یا جین ست کنید: یک پیراهن یقه دار برای انجام کارهای معمولی، رفتن سرکار و گذراندن آخر هفته عالی به نظر می رسد. یک پیراهن چوگان را انتخاب کنید که رنگ روشن و جذابی مانند پاستلی دارد. آن را روی یک شلوار خاکی یا جین بپوشید.

به عنوان مثال، ممکن است برای کار از یک پیراهن یقه دار به رنگ سالمون، یک شلوار خاکی بلند و یک کمربند قهوه ای استفاده کنید.

55

برای داشتن ظاهری جذاب تر در آخر هفته، می توانید یک پیراهن خردلی را با یک شلوارک جین ست کنید.

اگر هوای بیرون سرد است سعی کنید بجای استفاده از شلوارهای قد 90 و دامن کوتاه، از شلوار بلند استفاده کنید: بهار یک فصل انتقالی است؛ بنابراین تعداد روزهای خنک بسیار بیشتر است، از همین رو بهتر است به سراغ یک شلوار بلند بروید. 

جین و لباس های خاکی هر دو برای یک ظاهر کاری یا غیر رسمی مناسب هستند. با این حال، ممکن است شلوار سفید یا رنگ پاستلی یکدست را نیز امتحان کنید.

در یک روز گرم بهاری صندل بپوشید: با گرم‌تر شدن هوا، صندل‌ها دوباره مد شده‌اند. یک صندل مجلل برای ظاهری شیک یا حرفه ای انتخاب کنید. اگر چیزی غیررسمی تر را ترجیح می دهید، یک صندل مخصوص پیاده روی را انتخاب کنید.

صندل ها با پیراهن، دامن و انواع لباس ها عالی به نظر می رسند.

88

کفش های کتانی را برای ظاهری آرام انتخاب کنید: کفش‌های کتانی یک سبک محبوب بهاری هستند که با هر لباس به راحتی ست می‌شوند. کفش‌های کتانی سفید یکی از لوازم اصلی  اینفصل هستند، اما می‌توانید با رنگ‌ها نیز بازی کنید.

کتانی مانند کانورس را با شلوار و تی شرت یا یک لباس تک رنگ ست کنید.

کفش‌های کتانی سفید خود را با یک پیراهن و شلوار جین یا حتی یک لباس رسمی بپوشید.

از اکسسورهای ساده و رنگارنگ استفاده کنید: برای شیک بودن نیازی به استفاده از جواهرات ندارید، اما می تواند راهی قابل توجه برای افزایش جذابین استایل شما باشد. برای فصل بهار، جواهراتی با رنگ روشن انتخاب کنید تا فصل را تداعی کنند. با گردنبند، دستبند و گوشواره های رنگی بازی کنید.

نکته: می‌توانید در محل کار نیز از جواهرات استفاده کنید، اما از گزینه های ساده تری استفاده کنید. می توانید یک جفت گوشواره میخی روشن یا یک آویز روی یک زنجیر بپوشید.

999

با یک عینک آفتابی از چشمان خود محافظت کنید: از آنجایی که بهار هوای گرم تری را به ارمغان می آورد، احتمالاً زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری خواهید کرد. مطمئن شوید که از عینک آفتابی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر UV استفاده می کنید. یک جفت عینک آفتابی را انتخاب کنید که 100% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشد.

قاب های بزرگ معمولاً ظاهری زیبا برای فصل بهار هستند.

عینک های آفتابی مختلفی را امتحان کنید و عینک آفتابی را انتخاب کنید که فرم صورت شما را برجسته کند.

یک شلوار کاپری جذاب انتخاب کنید:  اگر محل کار شما اجازه می دهد، شلوار کاپری بلند گزینه ای عالی برای فصل بهار است. کاپری خاکی، خاکستری، پاستلی یا چهارخانه را برای ظاهری حرفه ای انتخاب کنید. کاپری خود را با یک بلوز دکمه دار جفت کنید.

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها