می‌خوای لب‌هات جذاب باشه؟ این 4 رنگ رژ لب خارجی رو امتحان کن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو- آیا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که اگر دریایی از لوازم آرایش‌ها از زیرساز تا جزئی‌ترین آن‌ها مثل هایلایتر را استفاده کنید، اما رژ لب نزنید انگار اصلا آرایش نکرده‌اید؟ نکته این است که رژ لب در کنار ریمل تحول بزرگی در آرایش ما به وجود می‌آورند. به همین دلیل است که ما مدام در جست‌وجوی رژ لب‌هایی با رنگ‌های جذاب و خاص هستیم که ما را از دیگران متمایز کند یا با لباس‌هایمان کاملا همخوانی داشته باشد. در ادامه راهنماتو 4 رنگ رژ لب خاص با برند خارجی را به شما معرفی می‌کند که بهتر است حتما امتحانشان کنید.

1

1. رژلب گلدن رز مدل Velvet شماره 14 (قیمت: 260000 تومان)

به گزارش راهنماتو، برند گلدن رز یک برند ترکیه‌ای است که به سبب بالا بودن کیفیت لوازم آرایش‌هایش به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این میان رژ لب‌های گلدن رز، به خصوص کالکشن Velvet، با رنگ‌ها و ویژگی‌های متفاوت دل بسیاری از مشتری‌ها را به دست آورده است. این برند که با وجود خارجی بودن، نسبتا قیمت مناسبی داشته و برای تهیه آن نیاز نیست زیاد به زحمت بیافتیم چراکه شناخت اصالت آن دشوار نیست. رژلب گلدن رز مدل Velvet شماره 14 یکی از خاص‌ترین رنگ‌ها در میان این کالکشن است که رنگی تقریبا گلبهی و بافتی مخملی دارد. از آنجایی که این رژ لب در فرمولاسیون خود ویتامین E و آبرسان دارد، ضمن جذاب کردن لب‌های شما آن را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

1

2. رژلب MATTE مک MAC مدل chili (قیمت: 1400000 تومان)

یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی که سالیان سال است آزمون خود را در سطح جهانی پس داده است، برند مک است که کارخانه مبدا آن آمریکا است. این برند در سری MATTE خود رژ لبی با رنگ Chili ارائه داده است که به شدت جذاب و خوش‌رنگ است. اگرچه قیمت رژلب MATTE مک MAC مدل chili کمی بالا است، اما کیفیت و ماندگاری آن به قدری است که نیاز به تمدید نخواهید داشت. ضمنا در کنار جلوه مات، بافت کرمی این رژ لب باعث می‌شود که احساس سنگینی روی لب نداشته باشیم و اذیت نشویم.

1

3. رژلب حجم دهنده شیگلم رنگ Makin' Me Blush (قیمت: 650000 تومان)

بدون شک یکی از مطرح‌ترین برندهای خارجی در ایران برای لوازم آرایش برند شیگلم است، این برند که با نام رژگونه‌های مایع خود شناخته شده بود، حالا در میان کرم‌پودرهای ترند نیز گوی میدان را دست خود گرفته است. این برند که مبدا آن سنگاپور است رژ لب‌هایی به شدت جذاب تولید می‌کند که می‌توانیم آن‌ها را با آرایش‌هایی در سبک‌های متفاوت ست کنیم. در این میان رژلب حجم دهنده شیگلم رنگ Makin' Me Blush لب‌های شما را به شدت جذاب می‌کند. این رژ لب شیگلم حاوی ویتامین e و ویتامین f و تست حیوانی نشده است (یعنی به محیط زیست و حفظ آن می‌اندیشد.)

1

4. رژ لب لورال پاریس caramel rebel 506 L’OREAL PARIS (قیمت: 650000 تومان)

برند لورال پاریس نیز یک برند خارجی و مشهور میان ایرانیان است که لوازم آرایش‌های آن سال‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان رژ لب لورال پاریس caramel rebel 506 L’OREAL PARIS با یک رنگ آجری زیبا می‌تواند در چهره شما انقلاب ایجاد کند. فرمولاسیون این رژ لب به گونه‌ای است که در نهایت جلوه‌ای مات به لب‌های شما می‌دهد، اما روی لب‌های شما سنگینی نمی‌کند. نکته جذاب درباره این سری از رژ لب‌های لورال، کاربری آسان آن است چراکه نوک آن شبیه به نوک مداد لب، اما پهن‌تر است بنابراین می‌توان به راحتی از آن هم به عنوان خط لب و هم به عنوان رژ لب استفاده کرد. این رژ لب نه تنها حاوی ویتامین E است بلکه روغن جوبابا دارد که به لب‌های شما رطوبت می‌رساند.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها