بهترین شامپو بدن برای مردانه با قدرت پاک کنندگی قوی

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- دوش گرفتن کاری سخت نیست و قرار نیست آن را پیچیده کنیم. به شکلی ساده قرار است شیر آب را باز کنیم، کمی خودمان را خیس کنیم و سپس با یک لیف و شامپو مناسب، کثیفی‌های روی پوست را از بین ببریم. ممکن است کمی عجله داشته باشیم. پس فورا شامپو را روی لیف می‌ریزیم و به سرعت سطح بدن را پاک می‌کنیم. اگر در این مواقع شامپوی مناسبی انتخاب نکرده باشیم، با همان سرعت دلخواه، بوی بد عرق و کثیفی‌های سطح پوست، تمیز نمی‌شوند. به خصوص برای مردان که در طول روز جنب‌وجوش فراوانی داشته و بیشتر مواقع خارج از خانه هستند یا مشاغلی دشوار دارند که در برخی مواقع آب‌وهوا و شرایطی عادی و مناسب ندارد. بنابراین راهنماتو در نظر دارد که بهترین شامپو بدن برای مردان را به شما معرفی کند.

پیشنهاد ما: شامپو بدن برای مردان ای آی ان مدل RICH CARE (قیمت: 45000 تومان)

1

به گزارش راهنماتو، برخی از مردان فکر می‌کنند که چون پوست نسبتا خشنی دارند، نیازی نیست به آن رسیدگی کرده و از خشک شدن پوست بدنشان جلوگیری کنند. اما، خشکی بیش از حد پوست باعث سوزش و کشیدگی پوست می‌شود. به همین دلیل بهتر است آقایان به سراغ شامپوهایی مثل شامپو بدن برای مردان ای آی ان مدل RICH CARE بروند که ویتامینه بوده و حاوی آلوئه وراست. این شامپو حتی اگر بدن پرمویی داشته باشید، به خوبی کف خواهد کرد و پوست شما را عمقی تمیز می‌کند. حجم این شامچو 354 میلی‌لیتر بوده و با استفاده روزانه، تقریبا یک ماه تمام نمی‌شود. شامپو بدن مردانه ای آی ان بوی نامطبوع بدن مردان را از بین برده، اما عطری تند و زننده ندارد. در نتیجه موجب حساسیت‌های پوستی نخواهد شد.

چرا شامپو بدن برای مردان ای آی ان مدل RICH CARE بهترین انتخاب است؟

1

برای آقایان هیچ چیز بهتر از این نیست که با مبلغی کم، بهترین محصولات بهداشتی را برای خود تهیه کنند. شامپو بدن برای مردان ای آی ان مدل RICH CARE قیمتی بسیار مناسب دارد. بعلاوه، مهم‌ترین دغدغه آقایان، زمان است. شاید بخواهید در مدت 5 دقیقه، هر روز صبح پیش از سرکار رفتن دوش بگیرید، این شامپو به سرعت کثیفی‌ها و بوی عرق را از بین برده و وقت شما را نمی‌گیرد. در نهایت باید اضافه کرد که در محتویات این شامپو بدن مردانه، عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، ویتامین های B۳و PRO-V B۵ وجود دارد که به بازسازی سلول‌های پوستی کمک خواهد کرد. اگر همواره از خشکی پوست پس از دوش گرفتن رنج می‌برده‌اید نیز باید خاطرجمع باشید که این شامپو حاوی روغن بادام است و اجازه نمی‌دهد دوباره خشکی پوست را تجربه کنید.

اگر شامپو بدن مردانه فوق را نپسندیدید و به دنبال چیزی خاص‌تر هستید به گزینه‌های پیش رو نگاهی بیاندازید:

1. شامپو بدن مردانه مای مدل Energy Boost (قیمت: 60000 تومان)

1

حجم 420 میلی‌لیتر، عطری خاص با ته مایه زنجبیل، پاک کننده قوی، آبرسان به پوست، سازگاری با انواع پوست، آبکشی سریع و آسان.

2. شامپو بدن مردانه لورآل سری COOL POWER (قیمت: 225000 تومان)

1

حجم 300 میلی‌لیتر، ساخت فرانسه، احساس و رایحه خنک، جلوگیری از خشکی پوست، مناسب برای سر و بدن، پاک کننده قوی، جلوگیری از حساسیت و خشکی پوست.

3. شامپو بدن مردانه Nivea مدل CREME CARE (قیمت: 260000 تومان)

1

حجم 750 میلی‌لیتر، ساخت آلمان، ویتامینه و حاوی روغن‌های مراقبتی، نرم کننده پوست، آبرسان، قدرت پاک کنندگی بالا، رایحه ملایم.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها