بهترین لوازم‌های بهداشتی که آقایون کم مو توی سال جدید باید داشته باشن!

  • طناز السادات حسینی فر طناز السادات حسینی فر
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- ریزش موی سرتان متوقف نمی‌شود و آن مسئله شما را کلافه کرده است؟ در آستانه سال جدید می‌توانید بر روی حل این موضوع متمرکز شوید و با روش‌های مختلف و متنوعی این چالش جدی را حل کنید. حل مشکل ریزش مو را باید با تمرکز بر روی روش‌های چندگانه حل کنید: به این معنی که ابتدا دلیل ریزش مو‌های خود را شناسایی کنید و سپس هم‌زمانی که رژیم غذایی مناسبی برای تغذیه خود اتخاذ می‌کنید، می‌بایست با ژل‌ها و شامپوهایی که موجب تقویت ریشه و ساقه مو می‌شوند به داد موهای خود برسید و همچنین سعی کنید تا استرس‌های و اضطراب‌های روزمره خود را نیز مدیریت کنید. چرا که هر کدام از این عوامل ریزش مو می‌توانند تاثیر باقی راهکارهایی را که استفاده می‌کنید را کم و یا حتی خنثی کنند. با راهنماتو همراه بمانید تا بهترین محصولات مراقبت از مو برای آقایان را بشناسید.

شامپو؛ شامپو ضد ریزش موی سر نئودرم مدل نوتریسول(قیمت ۸۰۰۰۰تومان)

1

به گزارش راهنماتو، شامپوهای ضد ریزش نئودرم با ماده PQ10 یا پلی‌کواترنیوم ۱۰، موهای سر شما را تغذیه و تقویت می‌کنند و همچنین موجب شادابی و طراوت موهای شما می‌شوند. هرچند که این شامپو برای انواع موها مفید و مناسب است، در هنگام استفاده، ممکن است مقداری موجب چرب شدن موی سر شما بشود. علاوه بر این‌ها این شامپو خواص ضدالتهابی و محافظتی دیگری دارد که از آن‌ها می‌توان به محافظت مو در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز اشاره کرد. از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید ماساژ آرام و ملایم موهای سر است. سعی کنید با شست و شوی سریع و خشن بافت مو و پوست سر خود را دچار ضخم و آسیب نکنید.

شامپو؛ شامپو ضد ریزش و شوره مو سر مردانه کلیر مدل Hairfall Defence(قیمت ۱۳۰۰۰۰تومان)

1

شامپوهای مردانه کلیر انواع مختلف و متنوعی دارند که کیفیتشان زبان‌زد شده اما در رابطه با مشکل خاص ریزش موی سر شرکت کلیر، شامپویی با عنوان Hairfall Defance ارائه کرده که با تغذیه مو با موادی مانند روی و ویتامین‌های متعدد و متنوع، موجب کم‌شدن و به مرور، قطع شدن ریزش موی سر می‌شود. همچنین شرکت کلیر در این محصول، با یک رویکرد علمی و سه‌گانه توانسته قابلیت ضدشوره بودن را نیز، برای حفظ و شادابی موهای شما، بگنجاند. استفاده مستمر و مرتب این محصول قطعا می‌تواند موجب تقویت ساقه و ریشه موی شما شده و از ریزش آن جلوگیری کند.

اسپری مو؛ تونیک سریتا مدل مینوتا با خاصیت ضد ریزش مو(قیمت ۴۰۰۰۰۰تومان)

1

یکی از محصولات ویژه ضد التهابی و ضد ریزش مو سر که تاثیرات شگفت‌انگیزی بر روی تقویت موهای شما خواهد داشت اسپری مو؛ تونیک سریتا مدل مینوتا با خاصیت ضد ریزش مو است. این تونیک که حاوی عصاره ریحان و جو دوسر می‌باشد، می‌تواند بافت مو را تقویت کند و علاوه بر کنترل ریزش، حجم موهای شما را نیز بیشتر کند. با استفاده منظم این تونیک می‌توانید از داشتن موهایی جذاب‌تر و شاداب‌تر بهره ببرید.

ماسک مو؛ مجموعه چهار عددی ماسک مو فابریگس(قیمت ۸۲۰۰۰۰تومان)

1

این مجموعه چهار عددی، ماسک مو؛ مجموعه چهار عددی ماسک مو فابریگس که تهیه شده از روغن میوه آرگان هستند. روغن آرگان از محصولاتی است که این چندساله توجه تمام شرکت‌های تولید کننده محصولات مراقبتی را به خود جلب کرده به طوریکه از آن با نام طلای مایع نیز یاد می‌شود. این محصول چهار بخشی موجب تقویت ریشه مو، تثبیت رنگ و شفافیت مو، بهبود بافت ساقه مو می‌شود و همچنین خواص ضد شوره و ضد التهابی نیز دارد که بوسیله آن می‌توانید در سال جاری، به شیوه ویژه‌ای به موهای خود رسیدگی کنید و آن‌ها را از شر هر خطری حفظ کنید.

طناز السادات حسینی فر
طناز السادات حسینی فر

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها