بهترین کرم‌های ضدجوش و ضدلک برای خانم‌ها و آقایان

  • فاطمه چولکی فاطمه چولکی
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 5.8 دقیقه

راهنماتو- آکنه یک بیماری التهابی شایع پوستی است که بر واحد‌های پیلوسباسه پوست تاثیر می‌گذارد. این بیماری عفونی می‌تواند و بیمار را با زخم‌های شدید پوستی مواجه کند و در نتیجه اثرات روانی شدیدی بر روی ذهن او بگذارد. با این حال چهار عامل پاتولوژیک وجود دارد که متخصصان پوست آن‌ها را برای مبارزه با آکنه مهم می‌دانند که عبارتند از: اسید سالیسیلک، بنزوئیل پراکسید، آداپالن و اسید آزلائیک. علاوه بر این موارد، آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) نیز در درمان جوش تاثیر گذارند. بنابراین؛ اگر بهدنبال یک درمان قطعی برای جوش‌های مزاحم صورت‌تان هستید باید کرم ضد جوشی را انتخاب کنید که حاوی یک یا چند مورد از عناصری که ذکر کردیم باشد و در آن مواد حساسیت‌زا نیز به کار نرفته باشد؛ چرا که پوست‌های چرب بسیار حساس هستند و در مواجهه با ترکیبات آلرژیک به سرعت واکنش نشان خواهند داد. در ادامه کرم‌های ضدجوشی را به شما معرفی می‌کنیم که به کم شدن و درمان جوش‌های پوستی صورت و بدنتان کمک بزرگی خواهند کرد.

اسپری ضد جوش آردن سبوما مدل SALICYL۲ حجم ۲۵۰ میلی لیتر با قیمت «۲۲۰ هزار تومان»

به گزارش راهنماتو، این اسپری یک محصول ایرانی و فوق العاده قوی برای کسانی است که مشکل جوش دارند. فرمولاسیون پیشرفته این اسپری شامل سالیسیلیک اسید و بنزوئیل پراکسید است، که باعث پاکسازی عمیق پوست شما می‌شود. این محصول مناسب پوست بدن، سینه، بازو، شانه، پشت بدن و… است و سبب کاهش جوش‌های التهابی، آکنه‌های شدید، کیستیک و ملایم بدن و همچنین مهار رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش می‌شود. این اسپری صد جوش بدون ایجاد التهاب، خشکی و چسبندگی به تنظیم ترشح چربی و جمع کردن منافذ پوست کمک می‌کند و از بروز مجدد جوش جلوگیری می‌کند. همچنین بدون برجای گذاشتن جای جوش سبب التیام و کاهش قرمزی و التهاب ناشی از انواع آکنه می‌شود.

روش مصرف:

روزانه یک الی سه بار مقدار کافی از محلول را روی پوست تمیز و خشک بدن اسپری نمایید.

در صورت بروز التهاب شدید، مصرف فرآورده را به یک بار در روز و یا یک روز در میان کاهش دهید.

1

ژل ضد جوش پریم مدل  Acnex مناسب پوست چرب حجم ۳۰ میلی لیتر با قیمت «۱۶۰ هزار تومان»

ژل ضد جوش پریم ژلی شفاف کننده و از بین برنده لک و اسکار به جای مانده از جوش است. این محصول به دلیل داشتن عصاره درخت چای توانایی کاهش التهاب و عفونت و مهار رشد باکتری‌ها را دارد.  این محصول ایرانی، کاهش‌دهنده ترشح سبوم، لکه‌ها و اسکار‌های ناشی از آکنه است که جهت نرمال کردن میزان هیپرکراتینیزاسیون خواهد بود. این ژل ضد جوش، التهاب و عفونت‌های ناشی از آکنه‌هایی که در سطح پوست ایجاد شده است را از بین می‌برد.   ژل پوست آکنه‌دار پرایم با سرعت جذب بالا در پوست اثرات التهابی و یا خشکی در پوست را به همراه نخواهد داشت و شما را در مسیر پوستی صاف هدایت می‌کند. زمانی که جوش در سطح پوست رشد می‌کند عامل باکتری خواهد بود و ژل پرایم مهارکننده رشد باکتری مولد آکنه خواهد بود. ترکیبات ژل پوست آکنه‌دار پرایم عبارتند از: آب دیونیزه، گلیسرین، سالیسیلیک اسید (BHA)، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، روغن درخت چای، سلول‌های بنیادی گل یاس، بوتیلن گلایکول، عصاره اسپیره کوهی، پلی گلیسریل، کاپرات، کاپریلیل گلایکول، گلیسرین، کربومر،  NDGA، اولینولیک اسید، تری اتانول آمین، متیل/پروپیل پارابن، رنگ.

طریقه مصرف: 

پس از تمیز نمودن پوست، مقدار مناسبی از ژل را توسط سر نازک تیوب بر روی ناحیه آکنه مالیده و به آرامی و خیلی کوتاه ماساژ دهید.  ژل را ۲۰ دقیقه پیش از خواب مصرف نمایید.

جهت دستیابی به نتایج بهتر می‌توانید این محصول را ۲ یا ۳ بار در روز بر روی نواحی آکنه دار استفاده کنید.  

2

سرم ضد جوش راکوتن مدل Anti Acne حجم ۳۰ میلی لیتر با قیمت «۲۵۰ هزار تومان»

سرم ضد جوش راکوتن با عملکرد چندگانه و موثر خود جوش‌های ایجاد شده بر روی پوست را  از بین می‌برد. این سرم به خوبی التهاب و قرمزی حاصل از جوش‌ها را برطرف نموده و به کمرنگ‌تر شدن لک‌های حاصل از جوش کمک می‌کند.  سرم ضد جوش راکوتن قابل استفاده برای جوش‌های سر سفید، سر سیاه و التهابی بوده و پوست را التیام می‌بخشد. مملوء از سالیسیلیک اسید و رتینول می‌باشد که با لایه برداری ملایم سبب کاهش منافذ پوست می‌شود. همچنین این سرم با خاصیت آنتی باکتریال خود از تکثیر باکتری‌های مولد جوش جلوگیری می‌کند.  مناسب برای پوست‌های دارای جوش ویژگی‌های کلی این سرم عبارتند از: ضد جوش و لک ناشی از آن،  رفع التهاب و قرمزی پوست،  آبرسان،  کمک به رطوبت رسانی،  آنتی اکسیدان قوی،  برطرف کننده آلودگی‌های پوستی،  حاوی نیاسین آمید و TCC،  بسیار سبک و زود جذب،  مسدود کننده منافذ پوستی و بهبود دهنده جوش‌های پوستی

نحوه مصرف:

سرم ضد جوش راکوتان را روزانه در ۲ نوبت بر روی ناحیه‌ای که دارای جوش و آکنه می‌باشد استفاده کنید.

3

ژل ضد جوش پرودرما مدل ACNEVEST حجم ۲۰ میلی لیتر با قیمت «۱۳۰ هزار تومان»

ژل ضد جوش موضعی پرودرما بدون ایجاد التهاب، جهت بهبود و رفع انواع جوش‌های التهابی، سر سفید و سر سیاه صورت، بینی و پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از تشکیل مجدد جوش نیز جلوگیری می‌نماید.

این محصول حاوی اسید سالیسیلیک و تارتاریک با اثرات ضد جوش و فاقد چربی با فرمولاسیون بسیار سبک است. کنترل ترشح چربی پوست، بازکننده منافذ پوست، پیشگیری از بروز آکنه و جلوگیری از تکثیر باکتری‌های ایجادکننده جوش‌های پوستی از مزایایاستفاده از این کرم است. همچنین دارای آلانتوئین، عصاره آرنیکا و بابونه با خواص ضد التهاب و التیام بخشی است. اسید سالیسیلیک: بعنوان یکی از شناخته شده‌ترین و متداولترین ترکیب بتا هیدروکسی اسید، دارای ویژگی لیپولیتیک (شکننده چربی) میباشد که علاوه بر شکستن چربی اضافه و کمک به کاهش ترشح چربی پوست سبب پیشگیری از بروز و کمک به رفع جوش‌های سر سفید شده و نیر با داشتن ویزگی کراتولیتیک سبب جداسازی لایه خشن، زبر و فرسوده پوست شده و از این طریق از بروز جوش‌های سرسیاه جلوگیری مینماید.

طریقه مصرف:

روزانه به تعداد ۱ الی ۳ بار ابتدا سطح پوست را به کمک آب ولرم و پاک کننده ملایم تمیز و خشک نموده و سپس از این ژل به میزان کافی بر روی نواحی جوش دار مالیده و به آرامی و به کمک حرکات دورانی ماساژ دهید تا کاملا پخش شود و سپس بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب خنک آبکشی نمایید.

4

فاطمه چولکی
فاطمه چولکی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها