اولین نمایشگر رول شونده 17 اینچی برای رایانه های شخصی توسط سامسونگ عرضه شد

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

راهنماتو- سامسونگ در رویداد  2022 Innovation اینتل یک محصول غیرعادی را به نمایش گذاشت. این دستگاه یک نمایشگر 17 اینچی است که می توان آن را به یک نمایشگر 13 اینچی تبدیل کرد و سامسونگ از آن با عنوان «اولین صفحه نمایش کشویی 17 اینچی برای رایانه های شخصی در جهان» یاد می کند.

این نمایشگر که دارای پنل OLED قابل چرخش است، توسط Samsung Display ساخته شده است. در ویدئوی منتشر شده، نمایشگر جدید سامسونگ را می بینیم که چندین بار توسط سامسونگ دیسپلی و مدیران اجرایی اینتل باز و بسته می شود تا نحوه عملکرد آن را به نمایش بگذارند.

JS Choi مدیرعامل این شرکت می گوید :« گاه ممکن است نیاز داشته باشید به جای یک صفحه نمایش کوچک، از یک نمایشگر بزرگتر استفاده کنید. این قابلیت نمایشگر جدید ما است.» به جای خم شدن در اطراف یک لولا مانند صفحه نمایش های OLED تاشو در گوشی های سامسونگ، نمایشگر رول شونده کوچک در امتداد ریل های قاب حرکت کرده و به یک پنل 17 اینچی تبدیل می شود.

به نظر می رسد توسعه چند ساله پنل های OLED سامسونگ، با ارائه این نمایشگر به اوج خود رسیده است. به گفته مدیر عامل این شرکت، سامسونگ در تلاش است تا با تجهیز این نمایشگر به رابط های مختلف، شکل تازه ای به آن ببخشد.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها