هواوی واچ GT Cyber؛ اولین ساعت هوشمند جهان با قابلیت جا به جایی صفحه نمایش

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

راهنماتو- ساعت هوشمند و جدید هواوی موسوم به GT Cyber معرفی شد. این ساعت هوشمند، نخستین ساعت جهان است که دارای صفحه قابل جا به جایی است. این جا به جایی به تغییرات کاربری ساعت نیز کمک خواهد کرد.

به گزارش راهنماتو، احتمالا اولین پرسش بعد از دیدن خبر ساعت جدید هواوی این است که امکان جا به جایی صفحه و این ابتکار در طراحی دقیقا قرار است چه بازخوردی داشته باشد.

ساعت

به لطف این ابتکار امکان تغییر طراحی ساعت برای کاربر وجود دارد. برای اعمال این تغییر نیز شما دو قاب برای انتخاب خواهید داشت که یکی بر کاربرد متکی است و دیگری بر زیبایی. گزینه اول برای یک سبک زندگی فعال در نظر گرفته شده و با استفاده از فلز و پلاستیک ساخته شده است. گزینه دوم، برای استفاده روزمره کارایی دارد و جنس آن نیز از فولاد ضد زنگ و سرامیک است.

این ساعت هوشمند دارای 6 گزینه رنگی متفاوت برای قاب است. شرکت هواوی مدعی شده که این ساعت در برابر خط و خش و دمای پایین تر یا بالاتر از حد استاندارد نیز مقاوم است. این ساعت همچنین می تواند تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد. ساعت GT Cyber می تواند خواب را ردیابی کرده و ضربان قلب را نیز کنترل کند.

هوایی اسمارت واچ

سیستم عامل ساعت GT Cyber نسخه HarmonyOS خواهد بود. اگر با مطالعه این داده های جذاب کنجکاو شده اید که چه زمانی می توانید این ساعت ها را خریداری کنید، پاسخ این است که هواوی واج جی تی سایبر در تاریخ 10 نوامبر برابر با 19 آبان ماه با قیمت پایه 176 دلار در دسترس خواهد بود.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها