(تصاویر) هوآوی واچ کیدز 5X؛ یک ساعت کودکانه با دو نمایشگر مجزا!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

راهنماتو- به تازگی هوآوی یک ساعت هوشمند جدید در بازار چین عرضه کرده است. این پوشیدنی جدید که مخصوص کودکان طراحی شده است، «هوآوی واچ کیدز 5X» نام دارد.

به گزارش راهنماتو، ویژگی منحصر به فرد این ساعت هوشمند، وجود یک نمایشگر دوگانه است که به راحتی از بند ساعت جدا می شود. هدف اصلی طراحی این پوشیدنی، ایجاد یک حالت ساده در حالت اتمام باتری است. برای دسترسی به این حالت، کافی است کودکان نمایشگر را از بند ساعت جدا کنند. یک نمایشگر ثانویه در زیر آن مشاهده خواهند کرد که کمک می کند ساعات طولانی و با مصرف بسیار کم باتری از ساعت هوشمند خود بهره ببرند؛ مانند اینکه از دو ساعت هوشمند در یک دستگاه استفاده می کنند.

 هوآوی واچ کیذز 5X

نمایشگر اصلی این ساعت یک پنل رنگی و نمایشگر ثانویه آن یک پنل سیاه و سفید است. هوآوی با قرار دادن دوربین در هر دو طرف این ساعت هوشمند، امکان برقراری تماس های ویدئویی را برای کودکان فراهم کرده است. این ساعت هوشمند به یک سیستم عامل اختصاصی برای دسترسی کودکان به برنامه های آموزشی و تماس با والدین مجهز شده است.

والدین می توانند با استفاده از GPS داخلی، از مکان کودک خود مطلع شوند. «هوآوی واچ کیدز 5X» جانشین ساعت هوشمند «هوآوی واچ کیدز 4 پرو» است که سال گذشته توسط این شرکت معرفی شده بود. این برند فروش ساعت جدید خود را رسما از تاریخ دوم دسامبر 2022 در چین آغاز کرده است.

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها