راهنمای خرید ست گیمینگ تا یک میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو-هیچ هدیه ای به اندازه ست گیمینگ نمی تواند بازیکنان حرفه ای را خوشحال کند. فرقی ندارد که قرار است به یک گیمر کم سن و سال هدیه بدهید یا یک گیمر سن بالا و حرفه ای. اغلب بازیکنان از دیدن یک ست قوی و با کیفیت خوشحال می شوند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ست های گیمینگ توجه به چند نکته حائز اهمیت است. برای مثال ست های گیمینگ باید از ارگونومی بالایی برخوردار باشند و کاربر حین کار با این ست ها زود خسته نشود. همچنین نحوه نور پشت زمینه این ست ها بسیار مهم است. افزون بر این ها وقتی درباره محصولی صحبت می کنیم که قرار است توسط گیمرهای پرهیجان استفاده شود بر لزوم طراحی جذاب نیز تاکید داریم. با توجه به همه این شاخصه ها 6 ست ویژه گیمینگ را برای شما گلچین کرده ام که قیمتشان تا سقف یک میلیون تومان است:

ست گیمینگ اونیکوما (قیمت حدودی:670 هزار تومان)

دسکتاپ اونیکوما

وزن این ست گیمینگ برابر با ۹۵۰ گرم است. نسخه بلوتوث این ست گیمینگ برابر با ۲.۰ است. طول کابل۱.۵ سانتی متر و نوع اتصال باسیم است. منبع تغذیه این ست گیمینگ پورت USBاست. این ست گیمینگ سازگار با سیستم‌عامل‌های Windoows : XP - Vista - ۷ - ۸- ۹ USB Port است.

این ست گیمینگ ۱۱۴ عدد کلید دارد. وزن این ماوس۱۳۱ گرم است. تعداد کلیدهای ماوس۶ عدد است.طراحی این ست گیمینگ زیبا و با رنگبندی جالبی است که می تواند کاربران کم سن و سال را نیز به سمت خود جلب کند.این ست گیمینگ بر اساس قیمت پایینی که دارد کیفیت متوسطی هم دارد. اما بین ست های هم قیمت خود وضعیت قابل قبولی دارد.

ست گیمینگ برند SABIT(قیمت حدودی:720 هزار تومان)

ست گیمینگ برند sabit

نوع حسگر ماوس این ست گیمینگ اپتیکال است. تعداد کلیدهای ماوس۶ عدد است.از قابلیت‌های ماوس می توان به RGB اشاره کرد و از قابلیت‌های کیبورد می توان به چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید اشاره کرد. وزن این ست گیمینگ برابر با ۱۱۳۵ گرم و نوع رابط USB است.

این محصول با windows ۱۰/۸.۱/۸/۷/۲۰۰۰/۹۸/xp/vista android mac linux سازگاری دارد. منبع تغذیه این ست گیمینگ کابل و نوع اتصال با سیم است. طول کابل۱۵۰ سانتی متر است و رنگبندی و طراحی زیبایی دارد که می تواند برای کاربران خانم و آقا جذاب باشد. این ست گیمینگ برای کاربرانی که به دنبال یک ست جذاب با قیمت مناسب می گردند، کاربردی خواهد بود.

ست گیمینگ تی‌ولف(قیمت حدودی: 850 هزار تومان)

ست گیمینگ تی ولف

این ست گیمینگ دارای ماوس با حسگر اپتیکال است و سه عدد کلید ماوس دارد. فرکانس ماوس۱۲۰۰ DPI و وزن ماوس ۹۵ گرم است. ابعاد ماوس۱۳۰×۶۸×۳۹ میلی‌متر و عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها حدود۱۰ میلیون ضربه در نظر گرفته می شود.

این ست گیمینگ در برابر رطوبت مقاومت دارد و در بخش کلیدها دارای نورپردازی RGB است. همچنین این ست گیمینگ دارای هدست فوق العاده با کیفیتی است که نورپردازی نیز دارد. این ست گیمینگ دارای ماوس پد با قابلیت ضد لغزش و ضد آب است و وزنی حدود ۴۰۰ گرم دارد. نوع رابط این ماوس USB است و با تمامی سیستم عامل ها سازگاری دارد.

نوع اتصال این ست گیمینگ با سیم است و طول کابل برابر با ۱۳۵ سانتی متر است. کیبورد این محصول دارای نور زمینه RGB است.

ست گیمینگ جرتک(قیمت حدودی 940 هزار تومان)

ست گیمینگ جرتک

ست گیمینگ جرتک به واسطه برند شناخته شده و معتبر خود از برترین محصولاتی است که من در این فهرست معرفی می کنم. وزن این ست گیمینگ حدود ۸۵۸ گرم است و از درگاه‌ ارتباطی USBنیز برخوردار است. نوع اتصال این ست، با سیم است و از منبع تغذیه USBاستفاده می کند.

این ست گیمینگ با تمامی سیستم عامل ها سازگاری دارد. ابعاد ماوس۳۹x۶۳x۱۲۴ میلی‌متر و وزن ماوس برابر با ۱۲۷ گرم است  و۴ عدد کلید ماوس دارد. نوع حسگر ماوس اپتیکال است و دقت و حساسیت و دقت قابل قبولی در انجام فرمان های کاربران دارد. این ست گیمینگ طراحی هیجان انگیزی دارد و برای کاربران کم سن و سال و به ویژه نوجوانان نیز توجه برانگیز و جذاب است.

ست گیمینگ کینگ استار(قیمت حدودی 970 هزار تومان)

کینگ استار

ست گیمینگ کینگ استار طراحی کلاسیک تری نسبت به سایر محصولات موجود در این فهرست دارد. تعداد کلیدهای کیبورد این ست، ۱۰۴ عدد و تعداد کلیدهای ماوس۶ عدد است. وزن ماوس۱۵۱ گرم و ابعاد ماوس۱۳۵x۷۳x۴۱ میلی‌متر است. عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها۳ میلیون بار است.

این ست گیمینگ جذاب،۱۵ عدد کلید میانبر دارد و از سایر قابلیت‌های ماوس می توان به دکمه تنظیم dpiاشاره کرد. کیبورد این ست گیمینگ چراغ‌ پس زمینه دارد و وزن این ست گیمینگ برابر با۶۵۰ گرم است. نوع رابط این ست گیمینگ USB است و با سیستم‌عامل‌ ویندوز سازگاری دارد.

نوع اتصال این ست گیمینگ با سیم و طول کابل حدود۱۵۰ سانتی متر است. نوع حسگر ماوس اپتیکال است و کاربری حرفه ای دارد.

ست گیمینگ بازی ایکستریکمی (قیمت حدودی:یک میلیون تومان)

ست بازی

وزن این ماوس ۱.۶ گرم و طول کابل۱.۵ سانتی متر است. نوع اتصال این ست گیمینگ با سیم است. این محصول با سیستم‌عامل‌های مختلف سازگاری دارد و به جز پلتفرم های تلفن های هوشمند برای کار با PC ،PS۴ ،Xbox One مناسب است.تعداد کلید در دسکتاب این ست گیمینگ ۱۰۴ عدد است و قابلیت بی‌سیم ندارد. این ماوس فاقد کلیدهای میانبر است و ۴ عدد کلید ماوس دارد.

نوع حسگر ماوس در این محصول لیزری است و نور پس زمینه صفحه کلید هم دارد. جالب است بدانید نوع نور پس زمینه، رنگین کمانی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها