روز مادر نزدیکه! اینا می‌تونن هدیه‌های خوبی باشن!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۴ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.5 دقیقه

راهنماتو- «ارزش مامانم بیشتر از این حرفاست!»

روز مادر نزدیک است. روزی که برای احترام و اهمیت به جایگاه مادرهای عزیز و گرانقدر هدیه‌ای تهیه می‌کنیم و به سراغشان می‌رویم.

به گزارش راهنماتو، مادرها در سلیقه و علاقمندی‌ها، شخصیت و چیزهایی که برایشان مهم است با هم متفاوت هستند اما آنچه در تمام مادرها مشترک است حس دوست داشته شدن و مورد احترام قرار گرفتن، قدردانی و محبت دیدن است. مادرها یکی از خاص‌ترین و تکرار نشدنی‌ترین افراد زندگی ما هستند و ارزش و لیاقتشان در این است که برای تهیه هدیه‌ای درخور و شایسته‌شان فکر کنیم و تمام موارد را مورد بررسی قرار بدهیم. درنظر داشته باشید که تنها کادوی گران قیمت گرفتن مدنظر نیست همین که بعد از چند دهه زندگی با شخص اولی که ما را با دنیا آشنا کرد بدانیم چه چیزهایی دوست دارد و با آنها به هیجان می‌آید کافیست. پس برای این فرشته‌های زمینی اندکی وقت بگذارید و هدیه‌ای تهیه کنید که برای دقایقی حتی لبخند را گوشه‌ی لبشان بنشاند.

این چند مورد را هم از نظر بگذرانید شاید مادر شما آنها را دوست داشت!

  • عطر

3

مادرها معمولا (نه همه!) برای خودشان کمتر هزینه می‌کنند. با یک بوی ماندگار و دوست داشتنی که او را یاد خاطرات خوبش می‌اندازد خوشحالش کنید. یک عطر خاص و موردپسندش که با یک بسته بندی زیبا آماده شده باشد هدیه مناسبی است.

  • روتین پوستی و ماساژ!

3

هر مادری سزاوار این است که به خود و پوست و ظاهرش رسیدگی کند. کاری که ممکن است کمتر در دایره‌ی حوصله‌شان قرار بگیرد یا اینکه به تنهایی از پس آن برنیایند.

یک وقت مراقبت پوستی برای مادر خود بگیرید. در یک کلینیک آرایشی بهداشتی ساعاتی به پوست صورت و دست و پای خود رسیدگی کند. یک ساعت ماساژ درمانی هم سرشار از آرامش است و مطمئن باشید پر از حس طراوت و سرزندگی خواهد شد. امتحانش کنید!

  • ماگ هیتردار

3

مادرها معمولا یا چای دوست دارند یا قهوه! دمنوش‌های هم موردپسند اکثر آنها قرار می‌گیرد. از آنجا که نوشیدنی داغ آنها به علت مشغله اکثرا یخ می‌زند و یادشان می‌رود به آن سر بزنند بهتر است با خرید یک ماگ هیتردار همیشه حس چای و قهوه داغ را به او هدیه کنید.

  • قاب عکس دیجیتال

3

هیچ کسی به اندازه والدین ما از دیدن عکس عزیزانش شاد نخواهد شد. در دنیایی که عکس‌های چاپ شده جایگاه خود را تاحدودی از دست داده‌اند با خرید یک قاب عکس دیجیتال به آنها این امکان را می‌دهید که از دیدن تصویر عزیزانش که شما هم جزوی از آنها هستید هر لحظه احساس بهتری داشته باشد.

  • موکاپات

3

قهوه خوردن یکی از تفریحات دوست داشتنی و خوب است که همه افراد به آن عشق می‌ورزند. اگر مادر شما هم به قهوه علاقه دارد یک موکاپات خوشرنگ با یک بسته قهوه اسپرسوی عالی برایش تهیه کنید تا هرروز قهوه‌ی اول صبحش را به یاد شما بنوشد.

  • طلا و زیورآلات

3

هرچند این روزها طلا و نقره قیمت بالایی دارند اما با هزینه‌ی پایین هم می‌توانید یک آویز یا گوشواره‌ی ظریف طلا برای مادرتان هدیه بخرید. این کار برای هر خانمی خوشایند است!

 

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها