برای یک مرد عصبانی این هدیه‌ها رو بخر! جواب می‌ده!

  • نغمه افشار نغمه افشار
  • ۹ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنماتو- «چی براش بخرم آروم بشه؟!»

هدیه خریدن برای همه درگیری‌های ذهنی زیادی ایجاد می‌کند مخصوصا اگر درصدد این باشید که هدیه‌ی متناسبی هم بگیرید.

به گزارش راهنماتو، فرض کنید فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید یک آقاست! همسر شما، پدر، برادر، دوست، همکار و... در عین حال که جنسیت او با شما متفاوت است از اخلاق و رفتاری هم برخوردار است که تعامل کردن را سخت می‌کند! از چه نظر؟! عرض می‌کنم. مرد مورد نظر به شدت عصبانی و خشمگین است! پس قرار است با هم برای یک مرد عصبانی هدیه بخریم! کار سختی است اما هیچ کار سختی غیرممکن نیست!

  • حلقه مچ!

3

وقتی فردی در وجودش بدون دلیل یا با دلیل عصبانیت دارد بهتر است که حواسش معطوف به یک فعالیت جسمی بشود. حلقه مچ برای اینطور وقتا خیلی مفید است. شاید لحظه‌ای که این هدیه را بگیرد متوجه فایده‌ی بزرگش نشود و داخل یک کشو آن را رها کند ولی سرانجام پی به خوبی‌هایش خواهد برد!

  • بلیت استخر

3

آب آرامش عجیب و غریبی به آدم‌ها می‌دهد. برای فرد موردنظرتان یک سانس استخر رزرو کنید. اگر همراه با ماساژ هم باشد که نورعلی نور خواهد شد. مطمئن باشید به طرز اعجاب انگیزی حالش بهتر می‌شود و حداقل برای چند ساعتی آرام خواهد بود!

  • آونگ تزیینی

3

یک هدیه مناسب برای روی میز کار! حرکت این توپ‌ها به آرامی در کنار هم ضداسترس و خشونت عمل می‌کند! مطمئن باشید برای وقت‌هایی که ذهنش درگیر است سرگرمی خوب و مناسبی خواهد بود و آرامش نسبی را برای لحظاتی برقرار می‌کند.

  • کیسه بوکس!

3

داشتن یک کیسه بوکس در محیط کار شخصی، یا حتی منزل برای یک فرد عصبانی از واجبات است! شما تصور کنید هروقت اعصابش از زمین و زمان به هم بریزد به جای اینکه مرتکب اشتباهی شده و عصبانیتش را سر دیگران خالی کند به راحتی می‌تواند با نثار دو مشت محکم بر کیسه بوکس، خشم خود را تخلیه کند!

  • پازل‌های مختلف

3

مرتب کردن پازل 1000 تکه در جمع‌آوری خرده خرده‌ی ذهن پراکنده خیلی تاثیرگذار است. فردی که بتواند روی یک کار متمرکز بشود کم کم عصبانیت و خشمش را کنترل می‌کند. استفاده از پازل میخ هم ایده جالبی است! حتما این کار را امتحان کنید! 

  • کتابهای صوتی

3

یک مرد عصبانی حتما هم وقت کمی برای کتاب خواندن دارد! بهتر است پادکست یا کتاب‌های صوتی آرامبخش را که به صورتی نامحسوس مفاهیم کنترل خشم را به او آموزش بدهد، برایش تهیه کنید. مطمئن باشید گوش کردن به آنها حتی وقتی پشت چراغ قرمز مشغول داد زدن است نیز موثر عمل خواهد کرد!

نغمه افشار
نغمه افشار

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها