چینی ها طناب هوشمند ساختند!

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.1 دقیقه

خبرگزاری برنا نوشت: شیائومی طناب هوشمند جدیدی تولید کرده است که امکان استفاده از آن برای اجرای یک برنامۀ دقیق ورزشی وجود دارد.

شرکت فناوری شیائومی یک طناب ورزش برقی و هومشند به بازار معرفی کرده است که بعد از هربار شارژ امکان استفاده از آن تا بیست روز امکان پذیر است، این طناب قابل استفاده به دو صورت سیمی و بی‌سیم است.

حالت بی‌سیم طناب ورزشی هوشمند شیائومی، برای استفاده در فضاهای مسقف، به‌همراه با توپ هوایی کاربرد دارد، در حالی‌که حالت سیمی شامل یک طناب ورزشی ۳ متری قابل تنظیم است.

طناب هوشمند شیائومی مجهز به سه گروه حسگر است و داده‌های ورزشی کاربر خود را به دقت جمع‌آوری می‌کند، حسگرهای موجود در این طناب‌ها از تکنولوژی نظارتی سیصد و شصت درجه بهره می‌برد و توان شمارش دقیق حرکت کاربر را نیز دارد.

این طناب قادر است که پرش‌های نادرست را تشخیص دهد و آن‌ها را هنگام محاسبه تعداد پرش‌های شما به حساب نیاورد! طناب هوشمند شیائومی همچنین قادر است که گزارش تحلیلی دقیقی از فعالیت‌های ماهانه و سالانۀ کاربرش ارائه کند تا امکان برنامه‌ریزی دقیق ورزشی برای او فراهم شود.

شیائومی همچنین برنامه اختصاصی Xiaomi Sports Health برای اتصال به این طناب هوشمند طراحی کرده است، کاربر ضمن استفاده از این برنامک امکان دریافت راهنمایی‌های لازم جهت بهره‌برداری مطلوب‌تر از این طناب هوشمند و مرور تجربۀ سایر کاربران طناب هوشمند شیائومی را خواهد داشت.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها