ارزان ترین یخچال فریزر بالا پایین چند؟

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

راهنماتو- یخچال و فریزر یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که شرایط مطلوبی را برای نگهداری از انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی فراهم می کند. یخچال و فریزرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به  یخچال های ساید بای ساید، یخچال فریزرهای دوقلو، یخچال فریزرهای بالاپایین و یخچال های هتلی اشاره کرد. یخچال فریزرهای بالا پایین برای خانواده های کم جمعیت مناسب هستند، طراحی مینیمالیستی دارند، فضای کمی را اشغال می کنند و اغلب قیمت مقرون به صرفه ای دارند. قیمت یخچال و فریزرهای بالا و پایین موجود در بازار در بهار 1403 در بازه قیمتی حدود 13 میلیون تا 85 میلیون تومان قرار دارند. در ادامه با معرفی پنج یخچال فریزر بالا و پایین ارزان و باکیفیت با راهنماتو همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2832SS (قیمت: 38,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، یخچال و فریزر DB-2832SS دوو یکی از محصولات پرفروش موجود در بازار است که با طراحی مینیمالیستی و منحصربه فرد و قابلیت های کاربردی اش توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. این دستگاه پیشنهادی مناسب برای خانواده های کم جمعیت و آشپزخانه های کوچک است که یک یخچال 348 لیتری در قسمت بالا و یک فریزر 139 لیتر در قسمت پایین آن طراحی شده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول قابلیت یخ ساز اتوماتیک با امکان اتصال به آب شهری و فیلتر قدرتمند تصفیه آب است که بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، آب تازه و تصفیه شده و یخ را در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه دارا بودن ویژگی نوفراست است که با استفاده از پنل‌های خنک‌کننده تمام برفک موجود در یخچال را از بین برده و هیچ گونه برفکی باقی نمی گذارد.

1

این یخچال و فریزر به سامانه سرمایش دوگانه (duo cooling system) نیز مجهز شده است؛ قابلیتی که جریان سرمایش یخچال را از جریان انجماد فریزر مجزا کرده و از انتشار بوی مواد غذایی از یخچال به فریزر و بالعکس جلوگیری می کند. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) موجود در این دستگاه دمای داخل و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و به تامین سرمایش مورد نیاز توسط کمپرسور و سالم ماندن طولانی تر میوه و سبزی کمک می کند. از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به سنسور حرکتی هوشمند، روشنایی LED  در داخل دستگیره، تنظیمات سفر، طراحی مسطح به منظور سهولت در پاکسازی و نمودار مصرف انرژی +A اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل دستگاهگنجایشآب سرد کن و یخسازفیلتر تصفیه آبفناوری نوفراستسایر قابلیت هاقیمت
امرسان BFN20D321-CLA20 فوتیخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)نداردداردسیستم جریان اجباری هوا، کاهنده مصرف انرژی25,500,000 تومان
تی سی ال F540-AWD/AMD/AMD/ASD22 فوت نيمه اتوماتيك با مخزن آبفیلتر AATداردنمایشگر لمسی، روشنایی LED، اخطار باز ماندن درب33,000,000 تومان
دیپوینت BOSS28 فوتاتوماتیک (آب شهری)داردداردروشنایی LED، قفل کودک، سرمایش دوگانه33,500,000 تومان
هیوندای HCOM-728628 فوتاتوماتیک (آب شهری)دارددارداخطار باز ماندن درب، روشنایی LED، قفل کودک35,000,000 تومان

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها