راهنمای خرید رینگ لایت ارزان قیمت

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.3 دقیقه

راهنماتو- تا به حال با دیدن عکس برخی از افراد در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی حسودی کرده اید؟ مثلا از کیفیت نورپردازی یا نوع رنگ و وضوح تصویر تعجب کرده اید که حدس بزنید این تصاویر در اتلیه ثبت شده باشد؟ نگویید نه که باورم نمی شود. این روزها بسیاری از بلاگرها و افراد فعال در حوزه مد و زیبایی از روشی استفاده می کنند که چندان پیچیده نیست اما در زیبایی چهره افراد تاثیر زیادی دارد. این روش، استفاده از رینگ لایت است.

به گزارش راهنماتو، بسیاری از بلاگرها برای این که تصاویری زیباتر از خود ثبت کنند، از رینگ لایت استفاده می کنند. رینگ لایت در ساده ترین تعریف، یک دایره درخشان و نورانی است که می تواند تصاویری روشن تر و زیباتر از افراد ثبت کند. رینگ لایت ها گاهی قیمت هایی بسیار بالا دارند و خرید رینگ لایت برای مصارف روزمره چندان مقرون به صرفه به نظر نمی رسد، با این وجود می توانید با صرف هزینه ای به مراتب کمتر نیز رینگ لایت تهیه کنید و امور روزمره را سر و سامان دهید.

من در این فهرست، 5 رینگ لایت مقرون به صرفه را فهرست کرده ام که زیر پانصد هزار تومان قیمت دارند و می تواند برای شما کاربردی باشند:

رینگ لایت ایتوک مدل Brilliant(قیمت حدودی: 125 هزار تومان)

رینگ لایت

رینگ لایت Brilliant محصولی کاربردی از برند ETOK است. این رینگ لایت گروهی از نورهای ثابت را شامل می شود که کاربرد گسترده‌ای درزمینهٔ عکاسی ماکرو، عکاسی از چهره و البته تصویربرداری از چهره و اشیا دارد. Brilliant با طراحی ویژه ای که دارد،  نور را باشدت مناسب و زاویه دلخواه به سوژه می‌تاباند و کمک می کند که سوژه حتی با یک شاخه نور به‌طور کامل و بدون سایه نورپردازی شود.

رینگ لایت ایتوک مدل Brilliant در ابعاد بسیار مناسب برای موبایل و تبلت و جهت فیلم برداری و عکاسی , تولید شده است. این رینگ لایت قابل‌نصب روی انواع گوشی و تبلت و دوربین های عکاسی است و با توجه به باتری Internal و با استفاده از یک کابل برای شارژ باتری داخلی , نیاز شما را در هرگونه تصویر برداری چه با دوربین جلوی دستگاه و چه با دوربین پشت دستگاه برطرف خواهد کرد.

رینگ لایت استاروان مدل 188(قیمت حدودی: 195 هزار تومان)

رینگ لایت

این رینگ لایت استاروان دارای 3 پایه رو میزی است و با کابل usb به سری شارژر وصل شده و روی کابل نیز کنترلر قرار دارد که برای کنترل رنگ بین مهتابی و آفتابی و مشترک استفاده می شود و قطر آن 16 سانتی متر است.

وزن این رینگ لایت ۲۵۰ گرم است و زاویه نوردهی نیز ۱۸۰ درجه است. ظاهر این رینگ لایت ساده است اما به لحاظ کاربری می تواند به اندازه یک رینگ لایت نیمه حرفه ای پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

رینگ لایت زومی مدل ZM100(قیمت حدودی: 280 هزار تومان)

رینگ لایت زومی

رینگ لایت زومیZM-100 از برند Zomei با 64 قطعه لامپ LED،قدرت 60 وات و پورت USB قابل استفاده با پاوربانک و شارژر موبایل است.

ZM100 مناسب استفاده برای مصارف شخصی،عکاسی سلفی،عکاسی در شب و یا محیط هایی است که نور بسیار کمی دارد.  قطر خارجی رینگ لایت ZM100 برابر با 15.5 سانتی متر و قطر داخلی آن 10 سانتی متر است.از طریق کنترل موجود روی کابل USB رینگ لایت می توانید به تنظیمات رینگ لایت دسترسی پیدا کنید.

با زدن دکمه ی Mood روی این سوئیچ می توانید کلوین رینگ لایت را در سه درجه گرم و سرد و میانه کنترل نمایید.همچنین با زدن دکمه ی UP و Down قدرت نور رینگ لایت را از 10 تا 100 درصد تنظیم می گردد.و با زدن دکمه On/Off می توانید رینگ لایت را خاموش و روشن کنید. وزن این محصول ۲۰۰۰ گرم است و قابلیت اتصال به usb دارد. زاویه نوردهی این رینگ لایت ۶۰ درجه است.

رینگ لایت پلوز مدل Puluz CM-26(قیمت حدودی: 350 هزار تومان)

رینگ لایت پلوز

رینگ لایت پلوز با قطر 26 سانتی متر و قدرت خروجی 30 وات مناسب برای عکاسی ، نورپردازی ، تولید محتوا ، آرایشگاه و ... است.به همراه این رینگ لایت یک عدد سه پایه رومیزی با ارتفاع 20 سانتی متر به فروش می رسد. از مزایای این سه پایه می توان به پیچ 1.4 اینچی اشاره کرد که می توان انواع فلاش اکسترنال، مونوپاد ، دوربین های کوچک ، پنل های LED ، میکروفون و کلیه ی تجهیزاتی با مادگی 1.4 اینچی را بر روی سه پایه نصب کند.

وزن این محصول ۳۷۰ گرم و زاویه نوردهی ۱۸۰ درجه است. این رینگ لایت به لحاظ طراحی و ارگونومی بین محصولات با کیفیت بازار طبقه بندی می شود.

رینگ لایت سی یرا مدل Ring Light 320A(قیمت حدودی: پانصد هزار تومان)

رینگ لایت

آخرین گزینه و البته گران قیمت ترین گزینه، رینگ لایتSierra Ring Light 320A  است. این محصول، یک رینگ لایت 30 وات است. این رینگ لایت مناسب تمام افرادی است که به دنبال یک رینگ لایت با شدت نور متوسط می‌گردند. بلاگرها هم می توانند از این رینگ لایت استفاده کنند.توان خروجی رینگ لایت سی یرا Sierra Ring Light 320A حدود 30 وات است و نوردهی متوسط دارد.

حلقه نور Sierra Ring Light 320A با برق شهری کار می‌کند و در آن خبری از باتری نیست و به طور مستقیم با برق کار می کند. می توانید این رینگ لایت را روی سه پایه نصب کنید و یا از پایه های رومیزی استفاده کنید.

وزن این محصول ۲۷۰ گرم است و زاویه نوردهی۱۸۰ درجه ای دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها