راهنمای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی زیر 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 3.8 دقیقه

راهنماتو- اگر اهل عکاسی و فیلمبرداری باشید، می دانید که برای ثبت وقایع ورزشی و رویدادهای مهیج، استفاده از دوربین های ورزشی می تواند از بهترین گزینه ها باشد. با این وجود اگر قصد خرید دوربین های ورزشی را داشته باشید باید به گزینه کیفیت و قیمت توجه زیادی داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین دوربین های فیلمبرداری می توانید از فهرست 5 گانه راهنماتو استفاده کنید. فهرست 5 گانه من شامل دوربین هایی است که قیمت زیر پنج میلیون تومان دارند و طبیعتا با این وضعیت قیمت ها شاید در توان همه نباشد که دوربین های گران قیمت را خریداری کنند. بنابراین حدس می زنم این فهرست برای شما مناسب باشد:

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل AC-598(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

دوربین

فهرستمان را از ارزان قیمت ترین دوربین فیلم برداری ورزشی شروع می کنیم. این دوربین فیلمبرداری میکروفون داخلی و کارت حافظه دارد. این دوربین از کارت حافظه جانبی برخوردار است. رزولوشن عکس۱۶ مگاپیکسل است و این دوربین دارای ریموت کنترل است.محدوده زوم۳ تا ۶ برابر بزرگنمایی است.

فرمت فیلم H.۲۶۴ و رزولوشن فیلم4k  است. محدوده دقت حسگر۱۲ مگاپیکسل است. این محصول دارای جک 3.5 میلی‌متری

وزن این محصول ۶۰ گرم و نوع حسگر CMOSاست. نوع صفحه‌نمایش براق و جنس بدنه پلاستیکی است. سایز صفحه نمایش۲ اینچ است. این دوربین از کارت حافظه microSDپشتیبانی می کند و باتری دارد.

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R 4K(قیمت حدودی: سه میلیون و دویست هزار تومان)

دوربین ورزشی

محدوده دقت حسگر۱۲ مگاپیکسل است و کارت حافظه microSDدارد. رزولوشن عکس۲۰ مگاپیکسل است و بلندگوی داخلی دارد. حداکثر سرعت شاتر۶۰ ثانیه است و باتری لیتیومی دارد. محدوده زوم تا ۱۰ برابر بزرگنمایی است. رزولوشن فیلم 4k است و میکروفون داخلی دارد.

وزن این دوربین ۶۴ گرم است ولی فاقد جک 3.5 میلی‌متری است. این محصول نمایشگر ندارد و نوع صفحه‌نمایش مات است. این محصول از کارت حافظه microSD برخوردار است و وای فای و نمایشگر LCD دارد.

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R- V4(قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

دوربین

وزن این دوربین فیلمبرداری ورزشی ۵۰۰ گرم و محدوده زوم تا ۱۰ برابر بزرگنمایی است و کارت حافظه microSDدارد. این محصول دارای ریموت کنترل و باتری لیتیومی ۱۰۵۰میلی آمپری است. این محصول دارای درگاه‌ ارتباطی وای فای است.

رزولوشن فیلم در این دوربین 4k و محدوده دقت حسگر۴ تا ۶ مگاپیکسل است. نوع حسگر CMOSاست. این محصول به لحاظ ظاهری، ظاهر کلاسیک و قابل توجهی دارد و می تواند برای کاربرانی که به دنبال یک محصول ساده و کاربردی می گردند جالب باشد.

دوربین فیلم برداری ورزشی آکی مدل AC-LC2(سه میلیون و هشتصد هزار تومان)

دوربین اسپورت

وزن این دوربین فیلمبرداری ورزشی ۶۴ گرم است و باتری۱۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. محدوده دقت حسگر این دوربین فیلمبرداری نیز ۶ تا ۱۲ مگاپیکسل است. رزولوشن فیلمبرداری با این دوربین 4K  است. نوع ذخیره سازی  در این دوربین کارت حافظه microSDاست و لنز دوربین زاویه دید ۱۷۰ درجه ای دارد.

نوع نمایشگراین دوربین LCD است و می تواند کیفیت قابل قبولی را به مخاطبان نیمه حرفه ای ارائه دهد. نمی توانید از این دوربین انتظار خارق العاده ای داشته باشید اما در حد خودش کیفیت قابل قبولی دارد.

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل sports V50(8 میلیون و پانصد هزار تومان)

دوربین

کارت حافظه این دوربین فیلمبرداری از نوع microSD است و رزولوشن عکس۲۰ مگاپیکسل است. محدوده زوم در این دوربین شامل ۶ تا ۱۰ برابر بزرگنمایی است و رزولوشن فیلم 4K است. محدوده دقت حسگر این دوربین ۴ تا ۶ مگاپیکسل است و میکروفون داخلی دارد. همچنین این دوربین دارای جک 3.5 میلی‌متری است و ۸۰ گرم وزن دارد. این دوربین از کارت حافظه SD هم پشتیبانی می کند و باتری۲۲۰۰میلی آمپری دارد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

 این نشانه ها می گوید یک مرد به پدر خوبی تبدیل خواهد شد
دانستنی ها

این نشانه ها می گوید یک مرد به پدر خوبی تبدیل خواهد شد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 7.7 دقیقه
سیاه کردن مو | راه قطعی گیاهی سیاه کردن موهای سفید
راهنمای شیک بودن

سیاه کردن مو | راه قطعی گیاهی سیاه کردن موهای سفید

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 5.7 دقیقه
(ویدئو)  سکانسی سانسور شده از نعیمه نظام‌دوست در نقش خانم جلسه‌ای
چهره ها

(ویدئو) سکانسی سانسور شده از نعیمه نظام‌دوست در نقش خانم جلسه‌ای

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
 عمو پورنگ بازیگر شد!
چهره ها

عمو پورنگ بازیگر شد!

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.5 دقیقه
(ویدئو) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو
خودرو

(ویدئو) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .4 دقیقه
 (تصاویر) تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟
تاریخ

(تصاویر) تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.3 دقیقه