ارزان ترین هندزفری بی سیم بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.2 دقیقه

راهنماتو- هندزفری های بی سیم برای بسیاری از افراد کاربردی محسوب می شوند. درواقع با کمک هندزفری های بی سیم می توانید بدون این که محدودیت حرکتی داشته باشید، به راحتی موسیقی گوش کنید. برای استفاده از هندزفری های بی سیم ابتدا باید بهترین گزینه ها موجود در بازار را بررسی کنید. اما اگر به لحاظ قیمت، محدودیت دارید و نمی توانید هزینه زیادی برای خرید هندزفری صرف کنید، می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ارزان ترین هندزفری های موجود در بازار باید دو نکته را مدنظر داشته باشید: قیمت و کیفیت. درواقع قیمت و کیفیت، تاثیر زیادی در انتخاب شما خواهد داشت. این که فقط به دنبال گزینه های ارزان قیمت باشید، اشتباه است. ترجیحا بهتر است از هندزفری هایی استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشد:

هندزفری بلوتوثی فیرو مدل M501(قیمت حدودی: 115 هزار تومان)

بلوتوث

هندزفری بلوتوثی فیرو مدل M501 با طراحی و کیفیت ساخت بالا و ابعاد کوچک مناسب برای مکالمه در زمان فعالیت روزمره ی شما در محل کار است. این هدست بلوتوثی قابلیت منحصر به فردی دارد که قابلیت تبدیل به شاتر بلوتوث است. این هدست در اصل 2 کاره است و کمتر رقیبی در بازار دارد.

نسخه بلوتوث این محصول ۴.۱ و نوع اتصال بی‌سیم است. این محصول برای مکالمه مناسب است. این محصول کاربری عمومی دارد و از ویژگی های خاصی مانند قابلیت مدیریت میزان صدا برخوردار است. این هندزفری به لحاظ ظاهری، ظاهر زیبایی دارد و حتی کمی گران قیمت تر از چیزی که واقعا هست، ارزیابی می شود.

هندزفری بلوتوث ورنا مدل i15 pods(قیمت حدودی: 160 هزار تومان)

هندزفری

این هندزفری دارای پاسخ فرکانسی۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز است و منبع تغذیه هدفون باتری داخلی است. این محصول دارای نشانگر LED است و محدوده عملکرد حدودا ۱۰ متری دارد. وزن این محصول حدود ۳۰ گرم است و نسخه بلوتوث V۵+EDR دارد. این محصول برای ورزش بسیار مناسب است.

از ویژگی‌های خاص این هندزفری می توانیم به میکروفون اشاره کنیم. این هندزفری بلوتوثی را می توانیم از هندزفری هایی با طراحی جالب بدانیم. به لحاظ ارگونومیک این هندزفری را می توانیم یک هندزفری مناسب برای راحت شنیدن، بدون آزار گوش بدانیم.

هندزفری بی سیم لنوو مدل HE05(قیمت حدودی: 170 هزار تومان)

هندزفری

این هدفون دارای ۳ سری در سایزهای مختلف با پاسخ فرکانسی۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز است. قطر درایور۱۰ میلی‌متر است و منبع تغذیه هدفون باتری است. محدوده عملکرد۱۰ متر و عمر باتری هندرفری در حالت مکالمه۸ ساعت است. عمر باتری هندرفری در حالت استندبای۱۲۰ساعت است.

زمان موردنیاز برای شارژ هدفون۳ ساعت و وزن حدودی ۱۳۵ گرم است. نسخه بلوتوث این محصول ۵.۰ است. باتری این هندزفری با ظرفیت: ۸۰ میلی‌آمپرساعت کار می کند. این محصول قابلیت ضد آب و ضد عرق IPX۵است که در برابر تعریق و رطوبت مقاومت می کند. این هندزفری طراحی ارگونومیک و آهن‌ربا دارد. برد این هندزفری ۱۰ متر است و از فناوری کاهش نویز نیز برخوردار است. این هندزفری انعطاف پذیر و دارای گردنی سیلیکونی است.

هندزفری بلوتوث یوشیتا مدل MH-07(قیمت حدودی: 180 هزار تومان)

هندز فری

هندزفری بلوتوث یوشیتا مدل MH -07 از بیشتر ورژن های بلوتوث پشتیبانی می کند و تا فاصله ی بالایی را پوشش می دهد. مدت زمان نگه داری شارژ در حالت آماده به استفاده ی این بلوتوث 90 ساعت است. مدت انجام مکالمه و گوش دادن موسیقی 3.5 است. هندزفری بلوتوث یوشیتا مدل MH - 07 دارای کیفیت بالایی است.

یک ویژگی مثبت و مهم درباره این هندزفری را می توان وزن کم این هندزفری دانست که استفاده طولانی مدت از آن را برای کاربران آسان تر می کند و گوش را اذیت نمی کند.وزن این محصول ۱۰ گرم است. نوع اتصال این محصول بی‌سیم است و برای مکالمه کاملا مناسب است.

هندزفری بلوتوثی تکنو(قیمت حدودی: 200 هزار تومان)

هندزفری

این هندزفری دارای کابل شارژ است و جنس رابط Microusb است. محدوده عملکرد۱۰ متر و درگاه‌های ارتباطی میکرو USB است. طراحی این هندزفری بلوتوثی به شکلی است که برای آقایان و بانوان مناسب است، اما شاید بتوان گفت این هندزفری برای آقایان جذاب تر است.

این هندزفری بلوتوثی به لحاظ کیفیت صدا در جایگاه قابل قبولی قرار دارد اما نمی توان گفت کیفیت صدا در این هندزفری عالی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها