خوشبوترین عطرها برای آقا دامادها!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.6 دقیقه

راهنماتو- روز عروسی یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی است که همه چیز از کفش و لباس عروس و داماد گرفته تا عطر آنها اهمیت پیدا می کند. یک عطر مناسب می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد، استایلتان را تکمیل می کند و این روز خاص را ماندگارتر کند. عطر عروسی تا ابد این ایام خاطره انگیز را به یاد شما می آورد و باید مانند سایر جزئیات عروسیتان منحصربه فرد باشد. در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرها برای داماد در مراسم عروسی با راهنماتو همراه باشید.

1- عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه، 100 میلی لیتر (قیمت: 19,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، عطر ادکلن کرید یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه این برند لوکس است که یک آقای امروزی، جسور و با اعتماد به نفس را به تصویر می کشد. این عطر خنک و تلخ قدرت پخش و ماندگاری بالایی داشته و از جمله روایح به کاررفته در آن می توان به اسانس ترنج ، سیب ، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز ، نعناع هندی ، یاس، چوب درخت قان، مشک ، وانیل ، خزه درخت بلوط و عنبر اشاره کرد. این عطر برای آقایان لوکس پسند مناسب است و سریعا مورد توجه خانم ها قرار می گیرد.

1


2- عطر ادکلن شنل بلو، 100 میلی لیتر (قیمت: 11,500,000 تومان)

عطر ادکلن شنل بلو یک عطر شرقی و چوبی مردانه است که توسط عطرساز معروف «جک پولژ» طراحی و در سال 2014 روانه بازار شد. رایحه این عطر خنک آمیزه ای از جوز ، صندل ، نعناع هندی ، یاسمن ، گریپ فروت ، وتیور ، بخور ، فلفل صورتی ، سدر ، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی بوده و برای ایام گرم و معتدل سال مناسب است. این عطر مفاهیمی همچون استقلال و اراده را تداعی می کند.

1


3- عطر هوگو بوس باتلد نایت، 200 میلی لیتر (قیمت: 6,400,000 تومان)

عطر هوگو بوس باتلد نایت یک عطر تلخ مردانه است که در سال 2010 با گروه بویایی چوبی آروماتیک روانه بازار شد. با اسپری کردن این عطر در نت‌های آغازین روایح اسطوخودوس و چوب درخت قان به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه گل بنفشه در نت میانی در فضا پراکنده می شود و در نهایت روایح چوبی و مُشک در جای آنها را می گیرد. این عطر درخشش قوی و فراگیری دارد و در دسته ادکلن های چهار فصل قرار می گیرد.

1


4- عطر کارولینا هررا بد بوی، 100 میلی لیتر (قیمت: 7,500,000 تومان)

عطر کارولینا هررا بد بوی یک عطر شرقی ادویه ای مردانه است که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر گرم، تلخ و شیرین یک مرد قهرمان، جسور، مدرن و پیچیده را به تصویر می کشد و از جمله روایح به کاررفته در آن می توان به رایحه ترنج ، فلفل، سالویا ، سدر، دانه تونکا ، کاکائو و چوب عنبر اشاره کرد. عطر کارولینا هررا بد بوی برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

1


5- عطر جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی دیاموند مردانه، 75 میلی لیتر (قیمت: 8,800,000 تومان)

عطر جیورجیو آرمانی امپریو آرمانی دیاموند یکی از بهترین عطرهای این برند معروف با طبع خنک و تلخ است که برای اقایان جوان، احساساتی و شهرنشین مناسب است. این عطر در سال 2008 روانه بازار شده است و از جمله اسانس های به کاررفته در آن می توان به رایحه ترنج ، چوب گایاک، خس خس ، سدر ، فلفل سیچوان، کهربا و کاکائو اشاره کرد.

1

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها