راهنمای خرید بهترین اسپرسوسازها برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.4 دقیقه

راهنماتو-شاید قدیم تر ها برای خوردن یک اسپرسوی خوش طعم باید حتما به کافه های لوکس و آنچنانی می رفتید و احتمالا مقدار زیادی دود سیگار هم تحمل می کردید اما این روزها برای نوشیدن یک فنجان اسپرسوی درجه یک می توانید از دستگاههای اسپرسوساز خانگی از برندهای مختلف استفاده کنید. البته از همین حالت بگویم که دستگاه های اسپرسوساز چندان مقرون به صرفه نیستند اما اگر از عاشقان قهوه هستید به هزینه اش می ارزد.

به گزارش راهنماتو،اسپرسو را می توان یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی دانست که افراد علاقه مند به طعم و عطر قهوه مصرف می کنند. برای خرید یک اسپرسوساز حرفه ای و از برند معتبر می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید که 5 اسپرسوساز خانگی و اداری را به شما معرفی می کند، با ما همراه باشید:

اسپرسو ساز ناسا الکتریک مدل NS-529(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

ناسا الکتریک

اسپرسوساز ناسا الکتریک دارای مخزن گرم کننده آب از جنس آلیاژ مرغوب آلومینیومی است. این اسپرسو ساز به سیستم دم کردن قهوه اسپرسو نیز مجهز است. افزون بر این ها در این اسپرسو ساز از  روش ویژه نازل بخار و سینی چکه متحرک ترموستاتیک استفاده می شود. این اسپرسو ساز از فیوز محافظتی در برابر اضافه جریان نیز برخوردار است.

اسپرسوساز ناسا الکتریک دارای دو عدد نازل قهوه و قابلیت‌ تنظیم میزان بخاردهی است. جنس بدنه این اسپرسو ساز از استیل ضد زنگ و پلاستیک نشکن ABSاست. اسپرسوساز ناسا الکتریک به قابلیت تولید کف شیر نیز مجهز است. سیستم کاپوچینو ساز این دستگاه با فشار بخار کار می کند و ظرفیت مخزن تا ۱۰ فنجان است. توان این دستگاه برابر با ۱۰۰۰ وات است و می تواند یک دستگاه کاملا مقرون به صرفه برای همه افرادی باشد که مایلند یک اسپرسو ساز با کیفیت در خانه داشته باشند.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2025 (قیمت حدودی: 6 میلیون و سیصد هزار تومان)

اسپرسوساز

مباشی از برندهایی است که تنوع بالایی در تولید اسپرسوساز دارد. این مدل اسپرسوساز مباشی دارای کاپوچینو ساز، تمپر و پیمانه قهوه است و همچنین از ۲ عدد نازل قهوه برخوردار است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم خاموشی خودکار, سیستم گرم کردن فنجان, سینی چکه گیر, فیلتر آب, قابلیت استفاده از پودر قهوه, قابلیت تنظیم میزان بخار دستی و قابلیت تولید کف شیر اشاره کرد. این دستگاه اسپرسو ساز دارای نشان گر سطح آب و قابلیت استفاده از، دانه قهوه و پودر قهوه را دارد. از ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد.

این اسپرسوساز به نشان گر سطح آب نیز مجهز است. در این دستگاه افزون بر اسپرسو، می توان کافه لاته، موکا و شیر گرم نیز آماده کرد. اگر به کف روی شیر علاقه زیادی دارید این دستگاه می توان برایتان یک قهوه با کف آماده کند. حداکثر ارتفاع مجاز لیوان دوازده سانتی متر است.

حجم مخزن آب۱/۲۵ لیتر و فشار بخار۲۰ بار است. همچنین ظرفیت مخزن۱.۲۵لیتر است. جنس بدنه در این دستگاه استیل و پلاستیک است.

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31( 7 میلیون و سیصد هزار تومان)

دلونگی

این اسپرسوساز دارای مخزن آب شفاف و جدا شدنی سیستم کف ساز قابل تنظیم: ۲ حالت کف شیر ، کف شیر غلیظ و یا فقط شیر داغ  است. از دیگر ویژگی های جذاب این اسپرسوساز می توان به قابلیت استفاده قهوه پودر (برای یک و یا دو فنجان) وهمچنین پد قهوه (قهوه کیسه ای) اشاره کرد. این اسپرسوساز دارای کلیدهای مجزا برای حالت خاموش و روشن و انتخاب نوشیدنی اسپرسو و یا کاپوچینو به همراه چراغ نشانگر ۲ ترموستاته مجزا برای کنترل دمای قسمت آب و بخار بصورت جداگانه است. همچنین این اسپرسوساز اهرم باز کردن و تنظیم بخار خروجی دارد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به محفظه جایگیری قطعات جانبی شامل فیلتر برای یک فنجان قهوه، فیلتر برای دو فنجان قهوه و نیز فیلتر قهوه کیسه ای اشاره کرد. حداکثر ارتفاع مجاز لیوان۱۳ سانتی متر است. این دستگاه دو عدد نازل قهوه دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد. این دستگاه نشانگر سطح آب نیز دارد. از جمله نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه می توان به اسپرسو، کاپوچینو و ماکیاتو اشاره کرد. این دستگاه قابلیت استفاده از پودر قهوه و پد را دارد. حجم مخزن آب این دستگاه ۱.۱ لیتر است و در ابعاد۱۸۵x۲۴۰x۳۰۵ سانتی‌متر طراحی شده است. توان این دستگاه برابر با ۱۱۰۰ وات و طول سیم۱.۳ سانتی متر است. جنس بدنه این دستگاه پلاستیکی است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 431(قیمت حدودی:12 میلیون تومان)

اسپرسوساز دلونگی

ابعاد این دستگاه اسپرسوساز ۳۲۲x۳۰۰x۳۸۸ سانتی‌متر است و قابلیت تنظیم میزان بخار به شکل دستی را داراست. این دستگاه دو عدد نازل قهوه دارد.نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه شامل آب جوش اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو،ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، امریکانو و فرانسه است. در این دستگاه می توان از پودر قهوه و پد استفاده کرد. توان این دستگاه ۱۷۵۰ وات است.

اسپرسوساز نسپرسو مدل Magimix Citiz(قیمت حدودی: 9 میلیون و هشتصد هزار تومان)

اسپرسوساز نسپرو

ابعاد این اسپرسو ساز ۱۳×۲۷.۵×۳۷.۱ سانتی‌متر است و با توان۱۲۶۰ وات کار می کند. ظرفیت مخزن این اسپرسوساز یک لیتر است و قابلیت استفاده از کپسول را دارد. نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه شامل اسپرسو و لانگو است و یک عدد نازل قهوه دارد. این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و از برند معتبری هم هست اما راستش را بخواهید بسیاری از افراد با محدودیت استفاده از کپسولهای قهوه ساز کنار نمی آیند.

پس اگر شما حاضرید هر چند وقت یکبار برای خرید کپسولهای قهوه ساز هزینه کنید و با قهوه های کپسولی مشکلی ندارید، این محصول ویژه شما است . در غیر این صورت، بهتر است در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها