بهترین گوشت کوب برقی های بازار تا سقف 2 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-وقتی اسم آبگوشت می آید یاد چه چیزی خواهید افتاد؟ نان سنگک داغ، ترشی، سبزی تازه و ترشی؟ در کنار این قاب خوشمزه و رنگارنگ احتمالا تصویر یک گوشت کوپ هم ثبت شده است. گوشت کوب های دوران بچگی ما یا فلزی بودند و یا چوبی، اغلب هم ظاهری ساده داشتند. اما این روزها ظاهر گوشت کوپ ها زمین تا آسمان با گذشته ها تفاوت کرده است.

به گزارش راهنماتو-این روزها حتی گوشت کوب های برقی هم ظاهری مدرن دارند. شاید نسل های بعدی ما آبگوشت و دیزی را در قهوه خانه هایی بخورند که توسط ربات ها اداره می شود. اما پیشرفت نسل ما، رسیدن به گوشت کوب برقی است. اگر به این فکر می کنید که تمام لذت آبگوشت خوری به کوبیدن آبگوشت با فشار دست است این مطلب به دردتان نمی خورد. اما اگر اهل فناوری هستید، این مطلب مخصوص شما است. در این مطلب برای شما 5 گوشت کوب برقی جدید و درجه یک را معرفی کرده ام.

یک نکته مهم درباره این گوشت کوب برقی ها این است که در نهایت تا 2 میلیون تومان قیمت دارند. یعنی گران قیمت ترین گوشت کوب برقی در فهرست من 2 میلیون تومان قیمت دارد. یک نکته دیگر هم اضافه کنم: گوشت کوب برقی فقط برای کوبیدن آب گوشت نیست و می تواند برای آماده کردن بسیاری از خوراکی های دیگر نیز کاربردی باشد.

گوشت کوب برقی هاردستون مدل BL2401(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

گوشت کوب

گوشت کوب برقی هاردستون دارای حلقه آویز و قابلیت پوره کردن غذاهای نیمه آماده است. این گوشت کوب برقی عملکرد توربو و چهار پره دارد. جنس میله از استیل است و به راحتی می توان امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی این گوشت کوب را در ماشین ظرفشویی قرار داد.

ابعاد این گوشت کوب شامل قطر ۶ و ارتفاع ۳۷ سانتی‌متر است و می توان تنظیم سرعت انجام داد. این تنظیم سرعت را می توان در دو حالت انجام داد.طول کابل برق این گوشت کوب حدود یک متر است و با توان ۴۰۰ وات کار می کند. جنس بدنه این گوشت کوب پلاستیکی است.

گوشت کوب برقی براون مدل MQ100(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

گوشت

این گوشت کوب برقی قابلیت جدا شدن تیغه را دارد و ابعاد آن ۳۴۰x۷۲x۷۲ سانتی‌متر و وزن آن ۰.۵۴۷ گرم است و جنس بدنه ان پلاستیکی است و توان۴۵۰ واتی دارد. طول کابل برق این گوشت کوب برقی ۱.۲ متر است و فقط یک برنامه تنظیم سرعت دارد.جنس تیغه ها از استیل است و امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. جنس میله این گوشت کوب برقی پلاستیکی است. این گوشت کوب برقی دو عدد پره دارد.

گوشت کوب برقی المپیا مدل OE-845(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

المپیا گوشت کوب برقی

جنس بدنه این گوشت کوب برقی پلاستیکی است و جنس ظرف خردکن پلاستیکی است. این گوشت کوب برقی چهار پره دارد و جنس میله آن از استیل است. این محصول دارای خرد کن است و می تواند در لحظه حجم زیادی از غذا را آماده کند.

توان این دستگاه ۴۵۰ وات است و قابلیت تنظیم سرعت نیز دارد. حجم ظرف غذاساز یک لیتر و جنس تیغه ها از استیل است. کاربران می توانند سرعت این محصول را در دو حالت تنظیم کنند. طول کابل برق این گوشت کوب برقی یک متر است. این گوشت کوب برقی به لحاظ ارگونومی قوی است و دست کاربر را خسته نمی کند.

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-GS1(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

گوشت کوبیده برقی

گوشت کوب برقی پاناسونیک دارای دسته ارگونومیک است و در ابعاد ۳۹.۸ × ۷ × ۶.۴ سانتی‌متر طراحی شده است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است و با توان ۶۰۰ وات کار می کند. این محصول دارای یک برنامه تنظیم سرعت است. جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ است.

این محصول دارای پایه ضد لغزش است و امکان شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. جنس میله از استیل ضد زنگ است و گوشت کوب دارای چهار پره است.

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM2610BGB(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

تکنولوژی گوشت کوب برقی

موتور این گوشت کوب برقی با توان ۶۰۰ وات و پایه ضد پاشش طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی است. جنس ظرف غذاساز پلاستیکی است. این گوشت کوب دارای چهارپره است. جنس میله این محصول از استیل ضد زنگ است.

ابعاد این محصول ۸x۵.۵x۳۸ سانتی‌متر و توان آن ۶۰۰ وات است. جنس بدنه پلاستیکی است. ظاهر این محصول به طور کامل نشانگر اصالت رایج در محصولات بوش است. این گوشت کوب برقی به لحاظ ارگونومیک نیز شرایط ایده آلی دارد و می تواند برای کاربران در ساعات طولانی کاربردی باشد.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها